,, Nie do poznania ''

95 13 5
                                    

Lorejn - I co ja mam teraz zrobić ...* zmartwiona westchnęła ...

Nie poradzę sobie przecież ja nic takiego nie umiem ... nie wiem w jaki sposób mogę pomóc innym skoro sama sobie nie umiem ... 

Nagle dziewczyna usłyszała głos matki dobiegający z za drzwi ... 

Mama - Lorejn ! otwórz drzwi ! 

Lorejen oddalając się  ze strachu w kierunku okna , podniosła  roletę i popatrzała czy nikt nie znajduje się wokoło jej domu ...  

Mama - Lorejn do jasnej cholery otwieraj te drzwi , bo jak nie to sama je otworzę ... ! 

Lorejn powoli otwierała okno i szukała czegoś po czym bezpiecznie mogłaby zejść na ziemię ... 

Myśli - No muszę przecież  mieć coś takiego ,skoro biedronka ma yoyo to ja też muszę mieć coś takiego  ... 

Dziewczyna popatrzała wokoło siebie i zauwarzyła że ma  przywiązany wokoło talii bat ! 

Mama - Już wchodzę .. ! 

Dziewczyna panikując złapała za bat i wyskoczyła przez okno ! 

W tym czasie do pokoju weszła jej matka ... 

Mama - Lorejn ! gdzie jesteś ...

Myśli matki -  a może poszła z koleżankami ... 

Matka wychodząc z pokoju zamknęła drzwi . 

                                                    W tym czasie u Lorejn ... 

Dziewczyna wisiała z batem przywiązanym do rynny ... 

Lorejn - No i co ja mam teraz zrobić ... ja nawet nie wiem jak zejść .... 

Dziewczyna szarpiąc bat rozwiązałą go i zaczęła spadać w dół ! 

Lorejn - Aaaaaaaaaa !   

Wilczyca pewnie jak nigdy do tąd zarzuciła bat na parapet i w ten udało jej się spokonie zejść na Ziemię ...  

Lorejn ucieszyła się że nic jej nie jest , zaczęła biec w kierunku wierzy Eifla

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lorejn ucieszyła się że nic jej nie jest , zaczęła biec w kierunku wierzy Eifla ... 

Biegnąc bardzo szybko zaówarzyła nad sobą czrnego kota ! 

Czarny kot - Hej stój !!! 

Dziewczyna słysząc to stanęła . 

Wilczyca -  Coś się stało ... *zapytała * 

Czarny kot - Kim ty jesteś jeszcze nigdy nie widziałem tak pięknej dziewczyny jak ty ... 

Wilczyca - Bardzo śmieszne ! * burknęła * 

Czarny kot - A może powiesz mi gdzie jest biedronka ... hymmmm ...  !!!1 

                                                   Ciąg dalszy już w krótce ;) 

" Miraculous '' Wolf ♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz