,,Do czytania polecam piosenkę wyżej
•••Jednym słowem , Wilczyca i Czarny Kot weszli na Wierze Eiffla.
Czarny Kot - I jak widzisz ją może gdzieś ??
Wilczyca - Nie ! ... przecież mówiłam ci , że może ona jest pod postacią człowieka !! * poirytowanie *
Czarny Kot - Dobra może masz rację ! ... Księżniczko ! ;)
Wilczyca - Kiedy ty przestaniesz tak do mnie mówić to denerwuje !??
Czarny Kot - Zacznij się przyzwyczajać, na Biedronkę mówię moja pani , Biedronsiu a na ciebie będę mówił księżniczko , królowo nocy ... a i Kochanie ! ;)
Wilczyca - Powiem ci , że to nawet miłe , ale proszę nie mów tak do mnie ...
Czarny Kot - Dobrze nie będę tak mówił ... KOCHANIE !
Wilczyca- Grrrrr ! Hehe ;) - Nom ja już muszę uciekać robi się już późno,pa Czarny Kocie .
Kot - Pa księżniczko !
Po pożegnaniu się z nowo poznanym kolegą , Lorejn głowiąc się nad tym jak się odmienić z super bohaterki w zwyczajną dziewczynę , przechodząc między ciemnymi uliczkami Paryża , nagle zaóważyła coś dziwnego przelatującego nad jej głową !!
Wilczyca - Czarny Kocie to ty ? To nie jest śmieszne ! * lekki wyraz złości na twarzy *
Tajemnicza postać odreagowała cichym hihotem , ale to nie brzmiało na śmiech jakiegoś mężczyzny , to był dziewczyński hihot ...
Wilczyca - Kim jesteś , czego chcesz ?
Postać - Wiesz co , ja nie będę ci się tłumaczyć ! - wiem tylko że pojawiłaś się aby odebrać mi i mojemu wspólnikowi miracula ...
- jesteś pod wpływem AKUMY ! * krzyknęła *
Nagle na Lorejn skoczyła dziewczyna w stroju ... biedronki . Zaczęła owijać ją swoim jojo wokół tali , tak aby dziewczyna nie mogła się swobodnie poruszać !
Wilczyca - Stój ! * krzyknęła *
Biedronka - Ja wiem że działasz za namową Władcy Ciem ...
- Cały czas obserwowałam jak rozmawiałaś z Czarnym Kotem !
Pewnie go oczarowałaś jedną ze swoich mocy !
Wilczyca - To nie tak ! Ja miałam mu pomóc ciebie poszukać ale widocznie , to ty mnie pierwsza znalazłaś !,, Następny rozdział już za niedługo '' Zapraszam ! 😄
CZYTASZ
" Miraculous '' Wolf ♡
Fanfiction- Albo oddasz mi swoje miraculum albo już za chwilę twoja koleżanka zniknie z tego świata , rozumiesz !!? Powiedział trzymając ją nieprzytomną na krawędzi wierzy Eiffla . - Masz trzy sekundy ? 1 , 2 , i . - Dobrze . Krzyknęłam ściągając bransolet...