Lassan kisétál a kávézóból elköszönve az ott dolgozóktól.Amint kilép az utcára megcsapja a hideg szellő.Miközben a buszmegálló felé sétál egyre jobban csípi a hideg az arcát.
Zsúfoltság,haragos öregek. Ez az ami minden buszt jellemez. Mivel Averynek sajnos hely már nem jutott a kapaszkodóra szorítja kezét. A busz több, mint fele tele van öregekkel, akik be nem tudják fogni a szájukat. Kiszemelnek valakit és egy egész regényt írnak róla. Előfordul, hogy nevetnek is és ezzel egy időben összekoccanak mű fogsoraik, amitől Averyt kirázza a hideg.
A busz megáll. Az idő túl hamar eltelt. Biztos,hogy még nem ért más megállóba,hisz csak pár perce indultak el. A sofőr nem mond semmit. Egy kiváncsiskodó középkorú férfi kinéz a szemközti ablakon és enyhén elordítja magát, ezzel elindítva a lavinát. Mindenkiből kitört a sikítozás, csak Avery áll ott ledöbbenve és tények nélkül.Kiváncsiskodva néz körül.
-Mi történt?-kérdezi normális hangerővel, viszont vagy nem hallja senki vagy senki nem foglalkozik vele. Többszörös kérdezkedés után sem válaszol senki. Na itt betelt a pohár Averynél.
-Szólaljon már meg valaki!-kiabálja el magát. Ilyennek sem lehetett sokat látni. Mindenki elhallgat és Averyre néz.
-Baleset történt. Elütőttek egy kislányt, viszont az elkövető elment, otthagyta őt.-néz hátra a buszsofőr aki már mindent megérdeklődve indítja be a buszt.-A kislányért most jönnek a mentők. Még látnak esélyt. Egy járó-kelő megnézte a pulzusát.-mesél a sofőr.
-Milyen érzéketlen ember lehet az ilyen.-szólal meg Avery.Végre nyugodtan, bár egy kicsit feszülve dobja le magát Avery a kanapéra. Szegény kislányon töri az agyát.Reméli megmenekül,és elkapják azt az embernek nem nevezhető tettest. Hogy tudta otthagyni? Szívtelen bunkó. Mire ez a gondolatmenet véget ér Avery újra ideges. Úgy dönt elmegy a tóhoz. Az a hely mindig megnyugtatja.
Csendben, magányosan és mostmár nyugodtan nézi a tó vizét, amin a ki-ki pillantgató nap sugara tükröződik viszza. Egy ágat ragad a kezébe és rajzolni kezd a hóba. Csak úgy húzza a vonalakat, de hat vonal után kiformálodik egy nagy A betű. Ezzel a betűvel kezdődik az ő neve is, de még sok más név is.
Itt van a következő rész! Mostmár próbáltam valami útalót beleírni. Kiváncsi vagyok rájöttök-e mi az? Remélem tetszik!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A lány a tópartról-Átírás alatt
Любовные романы"-Mindig kiváncsi voltam, ki az a lány akiről a húgom már hetek óta mesél,hogy a tóparton ül egyedül, magányosan.-szólal meg egy idegen férfi hang Avery hátamögül.-Most személyesen jöttem ki, hogy megismerhessem.-Avery erre felkapja a fejét de nem f...