Kiadós vacsora, forró órákon át tartó fürdőzés és zene.Mi, ha nem ez kell a kikapcsolódáshoz.Avery is épp ennek a kellős közepén van.Helyzetét megkönnyíti a kád kétszeres nagysága és a hangulatos berendezés.
Vizes, sötétbarna haját törülközőbe csavarta és úgy ült le a laptopja elé állást vadászni.Egy hálóing van ami még a testéhez ragad a nedves bőre miatt.Pörgeti az egér görgölyét lefelé.Rengeteg állás vár alkalmazottakra, de neki egy sem tetszik.De valamit választani kéne, mert hamarosan elfogy a pémze és rezsit is kéne fizetni.Unalmasabbnál unalmasabb munkák követik egymást.Választása végül egy kávézói kiszolgálásra esik.Nem a legizgalmasabb, de jobb , mint a semmi.Megpályázza.Email-ben elküldi adatait.Nem sokára érkezik a válasz miszerint várják egy próbanapra.Ezután lezárja a készüléket és az ágyához sétál, majd befekszik puha ágyába.Pár percen belül álomba merül.
7:34.Pontosan ennyit mutatnak az órák New Orleansban.Averyt fél kilencre várják, így kénytelen kikelni a védelmet nyújtó ágyból.Lassan becsoszog a fürdőszobába egyenesen a tükör elé.Barna szemei csak úgy csillognak a fáradtságtól.A hajával is kéne kezdeni valamit. Fríss hideg vizet locsol arcára, majd rögtön bepirossul az arca a fríssedtségtől.Kontyban lévő haját kiereszti.Egész a derekáig ér, és hát ő sem mondható alacsony nőnek, a körülbelül 170 cm-vel.
A próbanapra nem szoktak kiöltözni, ezt Avery is így gondolja.Öltözetét csak egy kicsit emelte elegánsra.Bakancsát lábára húzza, majd a lakáskulcsát a kezébe véve távozik.A lépcsőn lefelé menet sok ismeretlen ember megbámulja, de ő ezt figyelmen kívül hagyja.
Buszmegálló,ami eddig „csengett" a csendtől, most tele van emberrel.A busz megérkeztével több perces gyúródáson át már a buszon tudhatja magát Avery.Útközben az elcsapodó autókat nézi és az utcán sétáló embereket, kik egyedül kik párban sétáltak.
Leszállva a buszról elkezdi keresni a kávézót.Össze-vissza nézeget míg meg nem lát egy kívül teraszos bordó falú kávézót, aminek a tábláján pont aza név állt ami az interneten fenn volt.Szétnéz az út két irányába majd átmegy az átjárón.
A kávézóban egy alkalmazott irányítja az irodához.Lassan odasétál az ajtóhoz és bekopogtat.Az ajtó mögül egy határozott női hang szólal meg és behívatja magához Averyt.
-Eddigi tapasztalatai?-néz fel a papírokról a nő.
-Eddig még nem dolgoztam sehol,de turisztikai főiskolába jártam csak családi okok miatt abba kellett hagynom.-igazítja meg közben haját Avery. És nem, nem azért mert hű de nyugodt.Fél, hogy innen is visszautasítják.
-Milyen nyelveken beszél?-vonja fel a szemöldőkét.
-A középiskolában franciát, németet és spanyolt tanultam.A németet külön magántanár tanította.-magyarázza Avery.
-Ez nagyszerű.Hát akkor üdvőzöljük Coffee Bummy-ban.Figyelmeztetem, hogyha a vedégek felől panasz érkezik habozás nélkül elbocsájtjuk.-komolyodik el mégjobban a nő.
-Erre nem fog sor kerülni.-nyugtatja új főnökét Avery.
-Akkor várjuk holnap délután 15:00-ra.Hogyha netán késne kérem előre jelezze, persze csak ha előre látható késésről lesz szó.-áll fel székéből a nő.
-Természetesen.-követi Avery.A nő már kisérné ki de Avery megállítja.-Ne fáradjon, kitalálok.-néz a nőre.
-Ebben az esetben viszlát!-mosolyodik el a nő.
-Viszlát!-és ezzel csúkodik is az ajtó.
Megérkezett az új rész! Abban az esetben, hogyha tetszik ne felejts el nyomot hagyni magad után! (A kávézó egy kitalált nevet visel.Magam találtam ki). A helyesírási hibákért bocsánat!
KAMU SEDANG MEMBACA
A lány a tópartról-Átírás alatt
Romansa"-Mindig kiváncsi voltam, ki az a lány akiről a húgom már hetek óta mesél,hogy a tóparton ül egyedül, magányosan.-szólal meg egy idegen férfi hang Avery hátamögül.-Most személyesen jöttem ki, hogy megismerhessem.-Avery erre felkapja a fejét de nem f...