Ez nem lehet véletlen.Ilyen gyorsan nem fordulhat minden a jó irányba.Csak alig pár napja érkezett a városba.Most a lakást otthagyva a tópartra siet.Olyan neki az a hely ,mint a családtag.Otthonának tekinti, még ha nincs is négy fal közé zárva.
Odaérve egyből a fához megy. Az egész parton nincs senki.Lehet csak őt fogta meg a hely szépsége.Nincs a legmelegebb kint, de a tó melegséget áraszt, mintha a kandaló előtt ülne.Még csak december 19.-e van de ez a hely tökéletes karácsonyi ajándék volt Avery számára.Hát igen Karácsony.Négy éve nem volt rendes Karácsonya.Most viszont be kell potolni.
Mindvégig míg Avery a fa alatt üldögél úgyan az a kislány, amelyik a múltkor is szemeit rajta legelteti.Kicsit elidőzik, majd tovább megy kutyájával.
Avery szinte elalszik a fa alatt, de egy csipősebb szellő felébreszti.Ideje lenne a szállásra menni.Elindul a buszmegálló felé.Minél messzebb kerül a helytől annál jobban érzi a hideg, téli levegőt.A buszra felszálva egyetlen üres hely sincs.Kezét a kapasztodóra helyezi és szorosan fogja az éles fékezések miatt.
Leszáll a buszról, gondolkodás nélkül a szállódához siet.Belépve egy egész embertömeg állt a portánál.Gyorsan elkérte a kulcsát majd felszaladt a szobájához.Most a lépcsőt választotta, így segítve teste melegedését.Várnia kell a búcsúzással addig is pakolászik.Sok tárgya nem nagyon volt kipakolva, így hamar végez, ezt követően a fürdőszobába indul. Megereszti a csapot, ami forró vizet enged ki magából.Előkészíti a törülközőket meg a ruháit,utána befekszik a forró vízzel teli kádba.Teljesen ellazul a meleg vízben olyannyira, hogy el is alszik.
A telefon csörgése zavarja meg álmát.Vízes kézzel a telefonjához nyúl és felveszi.
-Jó napot! Csak értesíteni akartam, hogy már alkalmaztunk embert, nem kell befáradjon.-hadarja el a készülékbe egy nő.Teljesen biztos, hogy a galériától hívták.Pedig Avery már elhitte, hogy minden jobb lett.
-Rendben, viszlát!-kicsit mérges ezért nem húzza a szót.
-Elnézést....!-de mire kimondta volna a mondatot Avery megszakította a hívást.
Elég volt a fürdőzésből.Kiszáll a kádból, megtörülközik, felöltözik és vár.Vár, hogy el tudja rakni a vízes törülközöt.Addig viszont lemegy a portához és elköszön a férfitől.
-Máris?-sokkolódik le a portás.
-Igen. Találtam egy lakást ami nekem pont megfelel, és nem szerettem volna elveszíteni az esélyt.Viszont akkor fizetnék.Mennyi lesz?-érdeklődik Avery.
-Máris mondom........negyvennégy dollár lesz!-közli a portás.
-Tessék itt van! Nagyon jó volt itt.A kulcsot leadom , csak felmegyek a csomagjaimért.-adja át a megfelelő összeget és indul el a lift felé.Senki nem áll ott, így most nem kell gyurodnia.
Gyorsan bepakolja a törülközöt, szétnéz, hogy nem-e maradt ott semmi és távozik a lakrészről.Ismét a lifthez megy, ahol most már két nő áll, de így is bőven elfér.
-Akkor viszlát! Sok szerencsét önnek!-integet a portás az ajtóban álló Averynek.
-Önnek is.-kiált vissza Avery.
Kilépve Avery kifújja a levegőt és egy mosoly jelenik meg az arcán.Szokásához híven lestoppol egy taxit, amivel folytatja az útját az új lakásához.
Tudom! Nem lett valami hosszú és izgalmas, de ettől függetlenül remélem tetszik!
ESTÁS LEYENDO
A lány a tópartról-Átírás alatt
Romance"-Mindig kiváncsi voltam, ki az a lány akiről a húgom már hetek óta mesél,hogy a tóparton ül egyedül, magányosan.-szólal meg egy idegen férfi hang Avery hátamögül.-Most személyesen jöttem ki, hogy megismerhessem.-Avery erre felkapja a fejét de nem f...