-Esélyed nem lesz rá, nemhogy sikerüljön.-fonja össze karjait Avery.
-Csak ne szóld el magad. Azt se tudod mit beszélsz.-csóválja fejét nevetés közben Alex.
-Pontosan tudom mit mondok.Ez nem is fog változni.-húzza ki magát Avery.
-Nagyon makacs vagy, mondták már?-néz Alex Avery szemébe.
-Igen, ezt nem a te szádból hallottam először.-mutrázik Avery.-Most pedig ha megharagszol, ha nem bemegyek, és ha lehet ne keress többet.-indul ismét az ajtóhoz.
-Te is nagyon jól tudod, hogy nem csak én akarom, hogy találkozzunk.-követi Avery minden mozdulatát.
-Hanem?-fordul aprányit Avery Alexander irányába.
-A sors.-válaszolja egyszerűen Alex.
-Istenem, csak az ilyen hülye emberektől őrizz meg!-néz felfele Avery egy sóhajtás kiséretében.-Az angyalban hiszel még?-flegmáskodik Avery.
-Lehet.-von vállat Alex.
-Te is értelmesen tudsz komunikálni.-löki meg az ajtót ami menekülő útat jelent neki.
-Még találkozunk. Ne feledd, minden azt akarja, hogy valahol és valamikor összefussunk.-rugaszkodik el az eddig támasztékot nyújtó faltól Alex.
-Előbb üttetem el magam, minthogy veled találkozzak.-tesz egy lépést az ajtó túloldalához Avery.
-Ezt te sem gondolod komolyan.-áll meg Alex egy helyben.
-Van valami hozzáfűznivalód vagy mehetek?-mutat a hátamögé Avery.
-Nincs.-teszi fel kezeit Alex.
-Akkor szia!-csapja be maga után az ajtót Avery. Alex ettől függetlenül viszonozza búcsúzását egy úgyanolyan sziával.Kicsit felturázva teszi meg az első pár lépcsőfokot Avery, de a következőknél már nem tud arra gondolni, egyre jobban elfárad és ez köti le.Az, hogy milyen jó lesz egy jó forró fürdő után holnap délig aludni.A főnöke jó teljesítménye miatt egy hét szabadot adott, amin végképp kipihenheti eddigi fáradalmait.
Szinte beesik az ajtón a fáradságtól, de még visszafordul bezárni.Ezen az egy héten senki nem fogja zavarni.Amint lepakol a konyhába siet egy pohár vízért.A konyhapultnak dölve fogyasztja el innivalóját.Homlokán néhány apróbb izzadságcsepp folyik lefele.Hát a lépcsőzés rendesen kifárasztotta.A fáradság és stressz hatása a haján is egyre jobban jelenik meg, zsíros és összekocolodott haj formájában. Több, mint derékig érő haját azóta nem vágta le.Jobb volna kicsit gondosabban ápolni.
Miután a pohárból mind egy cseppig elfogyott a víz becsoszog a fürdőszobába és a kádat teletölti forró vízzel amit fríssítő kokuszós habfürdővel és fürdősóval tesz hangulatosabbá.Hajának előkészít néhány terméket, és mind a hajára tervezi tenni.Lassú, fáradt mozdulatokkal veti le ruháit, majd befekszik.Levegőt kifújva hátradől és élvezi a lazító fürdő hangulatát.Majd miután fél órát csak azzal tölt el, hogy csúkott szemmel pihen ráveszi magát, hogy hajával is kezdjen valamit.Haja állapotára felkészülve W2-es saponnal maszírozza be haját.Ezt leöblinti, jöhet a balzsam majd az olaj.Mindhárom termék úgyanazzal az illattal rendelkezik így nem fog ezerféle illatban pompázni , mint egy virágüzlet.A haja ápolását befejezve újra áttér bőre kényesztetésére.
A teljes ápolás két órájába telt. Fogát is teljesen fogkrémmel, szájvízzel majd még fehérítőgéllel is kezelte.
Na hát sokak örömére vagy bánatára meghoztam a tizennyolcadik részt is! Lehet kicsit szépségtanácsadósnak sikerült ez a rész, de remélem tetszik! Ha igen írd le véleményed!Puszi!
(Az esetleges helyesírási hibákért elnézést!)
VOUS LISEZ
A lány a tópartról-Átírás alatt
Roman d'amour"-Mindig kiváncsi voltam, ki az a lány akiről a húgom már hetek óta mesél,hogy a tóparton ül egyedül, magányosan.-szólal meg egy idegen férfi hang Avery hátamögül.-Most személyesen jöttem ki, hogy megismerhessem.-Avery erre felkapja a fejét de nem f...