27

2.1K 127 9
                                    

Avery korábban kelt a kelleténél, mégis teljes erejében van. Szinte profi táncmozdulatok kiséretében végzi el reggeli tehendőit. A reggeli mozgást a Linkin Park- In the end zenéje töri meg, amit Avery telefonjának hangszórója szór el a lakásban. Odaszalad, mielőtt elhallgatna és a zöld csíkot elhúzva máris hallhatja a készülék másik oldalán lévő Alex hangját.

-Hello! -köszön Alex.

-Már meg sem lepődöm. -mondja köszünést kihagyva Avery.

-Számítottál a hívásomra? - kérdezi Alex. -Vagy inkább vártad?

-Miért vártam volna? -kérdez vissza Avery.

-Azt már ne tölem kérdezd. -válaszolja Alex. -Na, de mindegy is. Azért hívtalak, mert a húgom születésnapja van, és gondoltam te is eljöhetnél.Úgy is jóban vagytok.

-Órához van kötve? -érdeklődik Avery.

-Nincs. Amúgy is valami barátaival tölti a délutánt.

-Rendben. Akkor ott leszek nyolcra. -elgondolkodik utolsó mondatán, majd újra beleszól a telefonba. -Hol is leszek?

-Vártam már mikor kérdezed meg.Majd elhozlak én.Amikor végzel hívj.Most viszont megyek, van egy pár dolgom. Akkor este. -hadarja el Alex.

-Okés. Szia. -köszön el Avery.

-Szia. -hallatszik a sípszó előtt. Még ajándékot is kell vásároljon, hisz üres kézzel nem állíthat oda, hogy: Na, cső megjöttem! Tudom, mindenki rám várt!

Munka előtt még van fél órája benézni a közeli boltba ajándékért. Nm nagy a választék, de Avery szeme megakad egy bagoly alakú órán és egy hozzá illő csészén. Együtt járnak. Na most ez a kettő, hogy illik össze. Az órátkéne nézni, miközben elfogy a csésze tartalma. Na mindegy. Avery a polchoz siet, és, mint valami vadállat, aki már hetek óta nem evett leveszi a polcról az említett szettet, nehogy valaki előbb elvigye. Egy csokival társitva megy a kasszához, majd fizeti ki őket.

««««««««««««««««««««««««««««

-Tehát te még mindig azt állíttod, hogy csak a kislányért mész? -kérdezi Emily Averytől, miközben munkájukat végzik.

-Mégis ki miatt mennék, ha neki van szülinapja? -értetlenkedik Avery.

-Szerintem te is nagyon jól tudod kire gondolok, szóval én inkább kiviszem a kávét a hölgynek és nem mondok semmit. Te meg valld be magadnak az igazat. -hagyja el a pultot Emily.

-Rendes barát vagy! -kiálltja Avery. De a csészét elmosva, elgondolkodik, és bevallja magának, hogy Alexért is megy. -Jó. Igazad van. De nem csak miatta. -mondja eddigre visszaért barátnőjének. Igen, idővel vele is szorosabb lett a kapcsolata, és legjobb barátként tekintenek egymásra.

-Miben van igaza Emilynek? -tűnik fel Alex teljes éltnagyságban. Avery kis hezitálás után válaszolt.

-Hogy a kávé tényleg finomabb csak egy cukorral. -mosolyogja el magát a végén.

-És ki miatt jobb csak egy cukorral? -vonja fel szemöldökét Alex.

-Mondtam én ilyesmit? -tettet meglepettséget Avery.

-Igen. -feleli Alex.

-Nem akartam, csak fáradt vagyok.Azt sem tudom miket beszélek. -néz Avery Emilyre, aki alig tudja vissztartani röhögését. -Iszol valamit amíg végzek? -fordul ismét Alex felé.

-Öhhm, semmit. -néz értetlenül a két lányra Alex.

«««««««««««««««««««««««««««««

-Boldog szülinapot! -nyújtja át az ajándékot Avery Claranak, majd megöleli.

-Köszi! -mondja lesokkolodva Clara. -Nem számítottam rád. Amúgy Amanda még itt van. Több, mint valószínű, hogy itt is alszik. -fordul bátyja felé.

-Felőlem aztán. -egyezik bele Alex. Clara ezt követően a nappaliba siet, ahol legjobb barátnője várja.

-Ne haragudj meg a kérdésemen, de hogyhogy még itt van? A szüleid nem jöttek haza? -kiváncsiskodik Avery.

-Úgy döntött, hogy tovább kínoz engem, és nyárig itt marad. -von vállat Alex.

-De tényleg ne essen féreértés, én kedvelem őt, csak kicsit fura volt. -néz komolyan Avery Alexre.

-Szerinted tudnék én ezért haragudni, és főleg rád? Mert ha azt hiszed, akkor rosszul teszed. -állítja meg magával szembe Averyt. -Sőt. Örülök, hogy érdekel a hogy létünk. -villant egy tőle még soha nem látott mosolyt, mire Avery is megcsillogtatja fogait, gödröcskéit megvillantva. Ezután mindketten a nappaliba mennek, ahol a két lány már nagyban a tortát zabálja.

-Üdv, Alex barátnője ! -köszön illedelmesen Amanda.

 Meghoztam a huszonhetedik részt is! Jó későre, de itt van! Remélem tetszik! a hibákat illetően, a végén minden fejezet helyesírásilag átt lesz írva! Puszi nektek!

A lány a tópartról-Átírás alattDonde viven las historias. Descúbrelo ahora