2

6.4K 292 7
                                    


 Avery az ővhöz fordul, hogy beköthesse magát.Ebben a pillanatban tekintete az ablak külső felén lévő New Orleans-ra tévedett.Különbözik New Yorktól.Miközben tudja, hogy nem szabad többé New Íorkra gondolnia. Se a városra, se az ott történt dolgokra.

A gép landolása után Avery átveszi csomagjait, majd elhagyja a repülőtér épületét.Kiérve fogalma sincs, hogy most mit kéne tennie.Sürgösen szálláshoz kell jusson ezért lestoppol egy taxit.A sofőr csomagjait berakja a csomagtartóba, majd beül a volán mögé.

-Hová vihetem,kisasszony?-Averyt meglepi a sofőr kedvessége és udvariassága, ezért gyorsan vissza is válaszol.

-Egyenlőre szállást keresek.Mondja melyik New Orleans legjobb szállódája?-tudakolja.

-A turisták és az itteni lakosok szerint a JW Marriott ötcsillagosnak minősíthető szálloda.Minden kivánságának eleget tesz és az alkalmazottak családbarát emberek.-mesélt a sofőr.Avery nem a válogatós emberek közé sorolható.Neki minden megfelel, csak nyugodt legyen.

-Ebben az esetben kérem oda vigyen.-mosolyogja el magát a lány.A mosoly az amit évek óta senki nem láthatott arcán, de most a sofőr kivételt képez.A sofőr beindítja a motrot, sebességbe teszi és elindul.A rádió is nemsokára megszólalt.Celine Dion-Alone című dala üti meg Avery fülét.Arca komolyságot vesz fel és a sofőrhöz fordul.

-Kérem elkapcsolná.-kéri a férfit.Szóra nyította volna száját, de Avery leállítja.-Inkább ne kérdezzen, csak kapcsolja el.-vált kicsit erélyesebb hangnemre.A férfi a rádióhoz nyul és egy gombot lenyomva csatornát vált.

Kis idő múlva Avery már a szállóda előtt megdermedve áll.Tudja, hogy be kéne menni, de még furcsa és szokatlan neki a New Orleans-i sürgés-forgás. New York-ban sem volt különb viszont ott egy kis eldugott részen élt, itt meg konkrétan a város legzajosabb szegletében.

Magához térve elindul a bejárat felé maga után húzva böröndjeit. Az előtér tele volt sürgő fordó emberekkel.A portához megy ahol egy középkorú férfi állt.

-Miben segíthetek, kisasszony?-New Orleans-ban hagyományos szó lett a kisasszony, vagy csak a sofőr és a portás áll rokoni kapcsolatban és szókincstárukba közös szót örököltek. Averyt újra meglepi, hogy egy idegen ember ennyire udvarias és kedves.

-Jó napot! Szobát szeretnék foglalni.-válaszolt egyszerűen Avery.

-Hány éjszakára szeretné?-matat a férfi a számitógépben.

-Az még határozatlan.-neveti enyhén el magát a lány.

-Ebben az esetben minden nap fizeti az éjszakát.Viszont szerencsés időszakban érkezett, mivel ha két éjszakát tölt itt akkor a két éjszaka árát összeadjuk és a végeredmény csak 80%-át vizeti.Ez igy van minden páros éjszakánál, viszont ha három vagy más páratlan éjszakát tölt itt a 80%-hoz hozzá adjuk a egy páratlan éjszaka árát és azt az összeget fizeti.-sorolja fel a lehetőségeket, viszont Averynek fogalma sincs, hogy mikor talál lakásra.

-Rendben, akkor mikor fizethetek elsőre?-kérdezi Avery.

-A második éjszaka után.-közben átnyujtja a szoba kulcsot-Parancsoljon. Itt a kulcs. Ha bármire szüksége van csak szóljon.-mosolyog a portás, és rögtön elfordul mivel további vendégek is érkezeztek.

Avery a lift szolgáltatást választja, mivel nehezek csomagjai. Míg a liftben áll rápillant a kulcsra.

44-es szoba az ővé. Az a négyes mindenhol ott van, szerencsére ezt nem veszi észre vagy csak simán betartja fogadalmát.

A lift megáll, kinyílik az ajtó és a liftben eddig tartozkodó emberek kiszállnak, köztük Avery is.Lassan végig sétál a folyóson szobáját keresve.Pár le-fel nézegetés után megtalálta.A kulcsot elforgatja a zárban ezzel megnyítva ideiglenes szobáját.Belép az ajtón.Egy kisebb előtérben van egy fogas és egy ajtó.Az ajtó a fürdőszobát rejti, amit nemsokára birtokba vesz.Bennebb lépve egy kis konyha rész tárul elé.A konyha jobb felén van még egy ajtó, ami Avery sejtése szerint csak a hálószoba lehet.Viszont most jobban érdelki az erkély.Hatalmas fehér selyem függöny takarja az üvegajtót.Az erkélyről gyönyörű kilátás van,viszont kiszúrja Avery szemét az épületek mögül kukucskáló vízpart.Kiváncsisági köre most bővült azzal a hellyel.

Lepakolt a szobájába, most egy kellemes fürdőt vesz.A fürdőszobát ellepi a vanília illatú túsfürdő illata.Avery számára megnyugtató, így kicsit átadja magát az érzésnek, de tudja ez nem tarthat örökre , mert még lakást és ami a legfontosabb munkát kell találnia.Kiszáll a kádból, megtörülközik majd átsétál a hálószobájába ahol az időnek megfelelő ruhát vesz fel.Mivel nem szándékozik elegáns helyre menni egy egyszerű fekete farmert, egy szürke pulcsit és egy úgyancsak szürke kabátot vesz fel amit a derekánál össze lehet húzni.Ezt egy fekete bakanccsal párosítja.Telefonját becsúsztatja a zsebébe, pénztálcájából vesz ki pénz.Felesleges lenne táskát cipelnie.

A portánál kér segítséget.Miután portás végez a vendégek fogadásával hozzáfordul.

-Elnézést,hogy zavarom.Érdelkődni szeretnék egy helyről.Az erkélyemen kinézve láttam meg.Vízpartot láttam és érdekelne,hogy az odavezető út mennyire hosszú?-mesél a helyről.A portás olyan arcot vág, mint aki mindent tud, ezért segít neki.

-Kisasszony, az a Borgne-tó.Én is rengeteget jártam ott fiatal kóromban.Az odajutás, autóval körülbelül tíz perc.-tájékoztatja a portás.

-Nagyon köszönöm.További szép napot!-köszön el Avery.Kint egy taxiba ül be és a Borgne-tóhoz viteti magát.

Kis idő múlva megszólal a taxis.

-3 dollár lesz.-nyújtja hátra a kezét. A kis udvariatlan.Avery mutrázva átadja a pénzt és kiszáll az autóból.Egy keskeny útsávon kell mennie, de amit utána lát tágra nyíttatja száját.A látvány ami fogadja elképesztően gyönyörű.Egyszerű hely de magában elvarászol mindenkit.Veszályesen közel a vízhez van egy fa.Hatalmas koronája van,csak kár, hogy a levelek hiányoznak róla.Levél helyett vékony hóréteg van.Avery odasétál a fához.A törzse mellett van egy kis szárazon maradt rész,olyannyira sűrű a fa ágazata.Lassan leereszkedik a földre,nekidöl a fának és úgy néz ki magából.Azt viszont nem tudja, hogy egy kislány a kutyáját sétáltatva folyton őt bámulja.

Tudom, hogy elég unalmas itt az elején a történet,de nem szeretném,hogyha ilyen összecsapott akármi lenne.Rengeteg összecsapottat olvastam már és körülbelül az ötödik fejezetnél megálltam, mert már nem értettem semmit és újból kellett olvasnom.Remélem elnyerte tetszéseteket az unalmas része is, de ezután majd beindulnak a cselekmények.Szép napot nektek.(A helyesírási hibákat nézzétek el, még kezdő vagyok!)

Puszi nektek!

A lány a tópartról-Átírás alattTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang