Zobudila ma tá naj otravnejšia vec na svete. Budík. Neznášam ho a prisáham, že jedného ho hodím o stenu. Moja príprava bola dnes dosť krátka, už keď som sa pozerala do zrkadla a dolaďovala posledné detaili, prišla Elizabeth.
,,Slečna raňajky sú na stole." Elizabeth ma asi dvadsať a je u nás cez trinroky a je to milá pracujúca baba. Dlhé blond vlasy a bledučko modré oči sú úplný opak tých mojích.
,,Elizabeth koľko krát som ti už hovorila aby si mi tykala?" milo sa na mňa usmiala až červenela z môjho pohľadu, je hrozne hanblivá.
,,Prepáč." zaštebotala potichu a keď som sa otočila už bola preč.
Zišla som po schodoch, Aron nebol na raňajkách a pri stole sedela iba Amanda a pila čaj. Sadla som si na svoje miesto a ani si ma nevšimla.
,,Kde je Aron?" keď som prehovorila až nadskočila od prekvapenia, asi si ma vôbec nevšimla.
,,Je v pracovni, máš ísť za ním." Iba mykla hlavou k dverám a nič viac nepovedala, vyzerala že ju to mierne štve ale sama sa vzdala firmy v môj prospech a ja som jej zato bola vďačná ale vedela som, že sa cíti odstrčená keď všetko riešim ja a ona toho nie je súčasťou, ale bolo to tak správne. Aron by ju nikdy nenechal v tomto svete a bolo lepšie, že toto rozhodnutie urobila sama než aby ju do toho jej otec prinútil.
,,Ďakujem." ani som si nevypila kávu, pred jeho pracovňou som zastala nervózne si prehrabla vlasy a a až potom som vstúpila, nebolo zvykom aby nebol na raňajkách. Sám tvrdil, že to je jediný čas kedy sme všetci spolu preto som si bola istá, že to čo ma čaká za dverami je fakt vážne. Za stolom sedel Aron a oproti nemu sedel muž asi okolo 50siatky hneď Aron sa postavil a začal nás predstavovať.
,,Toto je Sára. Sára toto je pán Brein." načiahla som ruku k pánovi Breinovi a stisk mi opätoval a musím podotknúť že mal pevný stisk, to ako ľudia podávajú ruku, ako sa predstavujú a aj ako držia telo o nich dosť prezradí.
,,Teší ma." prehovorila som prvá a usmiala som na neho ale on si ma prehliadol od hlavy až po päty a hlavu otočil na Arona. ,,O čo ide keď si ma zavolal?" otočila som sa na Arona ale skôr než Aron prehovoril skočil mu do reči ten muž.
,,Ide o včerajšiu akciu." muž mi arogantným tónom odpovedal. Tváril sa ako keby je tu ten najmocnejší. Jeho správanie som odignorovala a otočila som sa na Arona, až teraz som si všimla že má hrozne bledú tvár a veľké kruhy pod očami. V noci toho očividne moc nenaspal.
,,A čo s ňou?" spýtala som sa keď nikto neprehovoril.
,,Musíme si nájsť nového informátora." tento krát prehovoril už Aron. Zostala som prekvapene stáť, mlčala som pretože som si bola istá čo to znamená.
,,Váš informátor je mŕtvy." ozval sa Brein aby potvrdil moje predtuchy, videla som že ho to nehnevá ba priam sa teší.
,,Sára posaď sa, toto je vážne než sme si mysleli." Aron sa zhlboka nadýchol a pokračoval. ,,Ktokoľvek sa môže rozhodnúť, že ma zabije tak ako to tvrdil včera Joseph, ktorý je teraz zhodou okolnosti mŕtvy a ja môžem skončiť rovnako. Preto som sa rozhodol vybrať svojho zástupcu ako právoplatný nástupca je moja dcéra a tu Breinov synovec Eric." muža zaskočilo že aj Amanda má právo na Aronovu 'stoličku' Aron si odpil s kávy a pokračoval ,,A za mesiac sa rozhodne kto bude nástupcom." keď Aron dohovoril oprel sa o stoličku ako keby čakal na reakciu.
,,Ty chceš aby za teba nastúpila žena!?" arogantne skríkol Brein na celú pracovňu ale Aron ho schladil jediným pohľadom a on utíchol. Ja som tam iba sedela a vstrebávala informácie. Amanda nemôže byt jeho nástupcom veď nevie nič o mafii ale Aron má určite plán, teda dúfam v to pretože keby sa Amanda stane nástupcom tak by ju roztrhali v zuboch, to by som nikdy nedovolila a doplatili by sme obe na to.
,,Prosím ta Mason nechaj nás, ostatne doriešime neskôr." muž sa zdvihol a predtým ako opustil miestnosť venoval mi pohľad, ktorý hovoril viac než všetky jeho slová. Bola som si istá, že pred dverami už stoji Grek a vyprevádza Masona Breina von z domu.
,,Ty chceš aby Amanda nastúpila na tvoje miesto?" opýtala som sa tichým ale dosť nahnevaným hlasom, nie kvôli mne ale kvôli Amande, to jej nemôže spraviť.
,,Nie ale chcem aby si nastúpila na moje miesto ty, pretože aj ty si moje dcéra." povedal úplne kľudným hlasom ako keby hovoril o počasí a ja som v tej chvíli mala pocit, že v miestnosti nie je ani trošku kyslíka aby som sa mohla nadýchnuť.
❤❤❤
Taak som tu zas aj s novou časťou. Dúfam že sa vám páči.
YOU ARE READING
OSUD-Žena v mafii ✔
RomanceDvaja neznámi ľudia s rovnakými životmi, ich na oko rozdielne cesty sa spoja aby získali po čom túžia. V nevedomosti budú stáť proti sebe odkázaný iba na nenávisť pretože láska je príliš silná a príliš nebezpečná na ich skazené životy.