17.KAPITOLA

2.7K 116 0
                                    

SARA
Keď Eric odišiel pozrela som sa na tie zmluvy na prvý pohlaď boli úplne v poriadku ale keď som si lepšie prezrela tie zvýraznené časti boli tam chyby vďaka ktorým by sme mohli prísť o peknú kôpku peňazí.

Prezrela som si tie zmluvy niekoľko krát aby som sa v to uistila keď som si bola istá že to nie je iba náhoda alebo preklep zbalila som si notebook zobrala všetky papiere a pobrala sa do garáži k autu. Nie je veľa, z ktorých sa mi posunie žalúdok ale v tom tom moment mi zostalo zle. Moje auto bolo celé doškrabané. To ten posratý idiot, ja ho zabijem, zaškrtím ho vlastnými rukami za to že som po ňom strieľala zničil cele Aronove auto. Ja som jeho auto nepoškodila, gumy dal vymeniť a je ako nové. Nasadla som do auta a išla domov. Auto nemôže Aron vidieť, najprv ho zabijem a potom dám spraviť auto alebo naopak ešte uvidím.

Domov mi to trvalo hrozne dlho kvôli havárii čo sa stala po ceste som začala premýšľať že čo ak to nebol Eric, čo ak mi to auto doškrabal niekto iný. Rovno som zavolala do autoservisu nech mi to spravia a poobede sa mám rovno zastaviť.

Keď som prišla domov, namierila som si to rovno za Aronom zaklopala som a vstúpila, sedel za stolom ako vždy, zdvihol hlavu a ja som sa posadila oproti nemu z kabelky som vytiahla zmluvy a podala ich mu ich.

,,Eric mal pravdu na prvý pohlaď sú v poriadku ale za určitých okolností by sme mohli prísť o veľkú časť majetku." počas mojich slov si Aron prezeral tie zmluvy.

,,Máš pravdu, postarám sa o to a mala by si poďakovať Ericovi." žmurkol na mňa, hej jemu ďakovať to určite.

Postavila som sa a odišla z Aronovej kancelárie ešte som mala chvíľu čas a tak som sa rozhodla konfrontovať Erica. Napísala som mu správu že za 20 minút v kancelárii keď ho zabijem tam nebudú žiadne dôkazy. Nasadla som do auta a vybrala sa do kancelárie konečne už odpratali stopy po tej havárii a spojazdnili premávku.

V kancelárii som bola za pár minút prešla som cez kasíno porozprávala som sa s ochranou aj s manažérkou. Všetko bolo v poriadku keď som prišla do kancelárie ohlásila som si Minnie.

,,Minnie príde ten muž, ktorý tu bol poobede pošli ho za mnou ohlás mi ho ale tak aby si to nevšimol. Môžeš mi ohlásiť aj skôr keď ho budeš vidieť na kamere." sadla som si za stôl a začala som nad tým premýšľať.

Za pár minút mi Minnie ohlásila že prechádza cez kasíno a do 2 minút je u mňa usadila som sa do kresla a čakala.

,,O čo ide keď si ma zavolala?" zjavil sa medzi dverami.

,,Posaď sa a tipujem že vieš prečo si tu." prekrížila som si ruky na prsiach.

,,Ak sa mi chceš poďakovať tak vôbec nemáš zač, môžeš to považovať ako gesto dobrej vôle." žmurkol na mňa a usmial sa.

,,Ty si sa nevedel preniesť cez to že som po tebe strieľala tak si mi musel doškrabať celé auto?" vyštekla som na neho možno až príliš nahlas.

,,Čože som mal spraviť?" spýtavo na mňa pozrel postavil sa a rukami sa zaprel o stôl.

,,Doškrabal mi auto ako výborná pomsta len škoda že nie sme deti na ihrisku."

,,Tak to pŕŕŕ ja som tvoje auto nedoškrabal to je za prvé, za druhé ma to neserie že si po mne strieľala a za tretie tak pekného auta by som sa nikdy nedotkol za účelom ho zničiť na to mám až moc veľkú lásku v auta." rozčúlene kričal a každý bod ukazoval na prstoch.

,,Takže si to nebol ty?" spýtala som sa tichým hlasom.

,,Nie nebol." ukľudnil sa a znova si sadol.

OSUD-Žena v mafii ✔Where stories live. Discover now