15.KAPITOLA

2.6K 105 0
                                    

ERIC
Odišiel som z jej izby a vrátil som sa naspäť do pracovne, Aron aj zo strýkom ešte niečo riešili. Pridal som sa k nim a po polhodine riešenia toho falošného dokumentu vyšiel z toho strýko ako ten zlý, fakt, že ním ale naozaj aj bolo v jeho očiach irelevantné.

Pobrali sme sa do auta, sadol som si na miesto vodiča a strýko vedľa mňa. Bol som nahnevaný aj keď som presne nevedel na čom ale za posledných 24 hodín toho bolo dosť, ale najvyššie na mojom rebríčku bola Sára. To dievča si moc o sebe myslí, urobím všetko pre to aby som ju zničil aj keď ešte nemám konkrétny plán. V jednej chvíli z nej chcem strhnúť všetko oblečenie a urobiť ju tak ako ešte nikdy predtým a v tej druhej ma tak vytáča, že mám pocit, že mi z nej praskne hlava, moju vlastnúmyšlienkovú spleť mimprerušil strýko, ktorý sa to snažil všetko vylepšiť.

,,Nič si z toho nerob, že na to prišla určite to bola len náhoda nabudúce vymyslíme niečo lepšie." hovoril bez toho aby sa na mňa pozrel a v tom som už vybuchol.

,,Už nebude žiadne nabudúce, ona to videla, videla, že si klamal, videla to na tebe ako si prezeráš tie skurvené perá." kričal som ako zmyslov zbavení toto nie je ten plán ktorý sme mali strýko na mňa udivene pozrel. Strácal som pôdu pod nohami, strácal som chladnú hlavu. Zavŕtala do mňa všetky pochobnosti. Ten jej vyrovnaný pokoj, to ako zo všetkým súhlasila, to ako mi dala odpoveď ako naservírovanú ako na zlatom podnose. Keď som bol s ňou v jednej miestnosti cítil som sa ako mravec, ako niekto malý a nepotrebný koho ona dokáže rozšliapnúť tou vysokou lodičkou, ktorú nosila na tých krásnych nohách. Čo to kurva so mnou je.

,,Takže tvrdíš, že neblafovala a vedela, že sú falošne? Ona to na mne videla? Úžasne." strýko sa rozplýval nad tým čo dokáže.

,,To nie je úžasne, ona je náš najväčší problém ak to pôjde takto ďalej Aron sa nerozhodne pre mňa ani pre tú jeho neschopnú dcéru, ktorá sa do ničoho nezapája ale pre hentú malú mrchu." neviem kde sa to vo mne vzalo ale teraz som to chcel to miesto nie kvôli sebe alebo strýkovi ale chcem dokázať tej malej mrche čo dokážem. Ako môže Aron zvažovať Amandu do ten pozície?

,,Ty sa nič neboj, pre ňu sa Aron určite nerozhodne. O to sa postarám." desivo sa zasmial a vedel som že ho zas niečo napadlo, už som sa radšej nepýtal nič pretože ak by vytiahol svoj daľší genialny plán asi by ma porozilo a tak som radšej vyštartoval z pozemku.

Keď chce hrať svojimi schopnosťami budem nimi hrať aj ja. Zbalím Amandu a dostanem to miesto. Aj tak sa mi všetky ženy hádžu okolo krku, neviem čím to presne je ale rád to využívam takže nebude žiaden problém zbaliť jednu mafiansku pricezničku. Dal som si studenú sprchu aby som sa ukľudnil rozmýšľal som ako zbaliť Amandu ale nič ma nenapadlo, budem musieť improvizovať vyliezol som zo sprchy hodil som na seba šede tepláky tričko a sadol si za počítač a začal som pracovať na niekoľkých objednávkach a jedným očkom som sa mrkol aj na tu stratenú objednávku ale mal som pocit, že musím íst na to inak. Pravdu povedať dlho mi moja pracovná morálka ale nevydržala.

Nepáčilo sa mi že nemám na Amandu plán, nič nerobím bez plánu a tak som sa vykašlal na robotu a začal som riešiť môj aktuálny problém po niekoľkých hodinách som to mal ako tak pozliepané bol to jednoduchý plán, ktorý zahŕňal ruže, opakované pozvania na kávu a náhodne stretnutia ale malo by to vyjsť. Keď som to dorobil uvedomil som si že je už úplna noc a ja som ešte dnes poriadne nejedol, tak som sa pobral do kuchyni dúfajúc že niečo zostalo ešte z večere.

Prešiel som cez dohú chodbu až do kuchyne, dom bol ponorený do hrobového ticha a prekvapil ma strýko, ktorý sedel v kuchyni a pil čaj. Ten hnev a zúfalstvo a všetky tie emôcie, ktoré som cítil v aute už boli preč alebo som sa s nimi vyrovnal a preto som bolmschopný s ním byť v jednej miestnosti.

,,Nemôžeš spať?" Spýtal sa ma a ja som otočil hlavu od chladničky na neho.

,,Nie podctivo som pracoval narozdiel od teba a teraz som hladný." odpovedal som a začal si robiť neskorú večeru, neodpustil som aby som si do neho rypol a pripomenul mu tie podpisy. Bola to kolosálna chyba a on to veľmi dobre vedel. Ponorili sme sa do ticha, ktoré prelomil strýko, po niekoľkých minútach ticha som si myslel, že už ani neprehovorý.

,,Ale musíš uznať, že je úžasné ako na to prišla je vážne dobrá. Nechápem aké plány s ňou Aron má." už o nej znova začal básniť. Mal pravdu pretože bola niečo ako jeho pravá ruka ale kto si v našom svete na to miesto vyberie mladú ženu.

,,Haloo ja som tvoj synovec máš básniť o mne." zakýval som mu rukou pred tvárou trochu urazene, hnevalo ma ako moc je ňou ohúrený.

,,Ja viem ale som fascinovaný jej schopnosťami a rozmýšľam prečo Aron nechce aby sa stala nástupkyňou ona ale Amanda, ktorú som ešte nevidel nič robiť." odpil si s čaju, ktorý mal pred sebou. Povedal nahlas to nad čím ja premýšlam poslednú dobu.

,,Stále nie je rozhodnuté, karty sú rozdané ale hra ešte nie je uzavretá a ak ťa prestanem počúvať aby som zo stratenej objednávky obvinil Arona, že to 'bude chcieť umlčať a dá mi to miesto'" vo vzduchu som naznačil úvozovky pretože som bol naozaj hlúpy ak veril, že to môže výjsť. ,,Tak mám skutočnú šancu, netvrdím, že manipulácia je zlá práve naopak ale treba ju vedieťb správne nasmerovať." Dokončil som svoj krátky vyčítavý monológ a odišiel som, nečakal na jeho reakciu. Avšak premýšľal som nad tým či som do nejakej manipuláciu nebol už nevedomo stiahnutý a to konkrétne Sarou s tou celou vecou ohľadom tej stávky. Bolo to hlúpe rozhodnutie, ktoré som vôbec neplánoval. Jednoducho som zlyhal.

OSUD-Žena v mafii ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora