12.KAPITOLA

2.8K 117 0
                                    

ERIC
Domov som sa dostal po dvoch hodinách bol sa nasratý jak nikdy. Celú cestu som premýšľal kto to mohol byť jediné na čo som prišiel že ma nechcel zabiť ale poriadne vytrestať ale keby aspoň viem za čo. Urobil som desiatky tisíc zlých vecí, mám na rukách hektolitre krvi ale prećo práve teraz?

Pobral som sa do sprchy kde som nechal studené kvapôčky dopadať na rozhorúčené telo, myslím, že som tam stál aj hodinu alebo bolo mi to jedno. Po tom ako som bol schopný sa vrátiť medzi ľudí bez toho aby som zavraždil prvú osobu, ktorá mi príde pod ruky som vyšiel zo sprchy. Obliekol som si šede tepláky a čierne tričko.

Začal som premýšľať ako dostanem späť moje auto určite ho tam nenechám a nedovolím nejakej pofidérnej odťahovke s nim manipulovať, musím si to vyriešiť sám.

Zobral som si z garáže auto, výbavu na odtiahnutie a náhradne gumy v teplákoch som nasadol do auta a vybral sa na miesto kde som môjhomiláčika nechal a za chvíľu som bol na mieste. Odparkoval som na krajnici a dal sa na výmenu dvoch pneumatík. Mal som šťastie, že som si zobral obe náhradné pretože rezervná pneumatika v mojom kufry bola rozpáraná na padrť. Mám pocit, že som niekoho fakt nastal.

Z pneumatík som vybral dve guľky a hodil si ich do vačku na teplákoch s myšlienkou, že možno sa mi podarí zistiť z akej zbrane sa po mne strieľalo. Netrvalo dlho a zhruba do trištvrte hodinky som bol hotový aj s pripevnením k druhému autu. Sadol si za volant druhého auta ktorým som prišiel. Síce som fakt dobrý vo veľa veciach avšak si neverím natoľko aby som si sadol za volant môjho miláška kde som menil pneumatiky, nebolo mojou náplňou vólneho času sa hrať na servisáka.

Po ceste som zastavil u môjho dobrého priateľa, ktorý mi pozrel tie zadné kolesa a celkovú kontrolu auta rozhodol som sa medzitým pozrieť na tie guľky ale keď som zbadal to pojebané ryhovanie skoro ma jeblo. Neverím, že na mňa stierali z vlastnej zbrane. Niekto ma chce fakt nasrať. Nech som premýšlal akokoľvek nenapadá ma nič čím by som mohol niekoho nebezpečného až takto nasrať. Kým som čakal rozhodol som sa podniknúť ďalší krok v hľadaní vinníka, keď mi dotyčný ukradol mobil aká je pravdepodobnosť, že ho len tak niekde zahodil? Ak ho má pri sebe môžem ho vystopovať, nájsť ako prvé sa ho spýtáť čo má kurva za problém a potom ho pravdepodobne odstreliť. Nikto si nebude takto som mnou zahrávať. Nie teraz keď ide o tak veľa.

Počkal som kým Patrick dokončí kontrolu a dohodol sa s nim že mi druhé auto privezie a ja som konečne nasadol do môjho miláška a smer domov nájsť toho bastarda. Doma som bol hneď, auto som odparkoval do garáže a vybehol hore do izby kde som sa pripojil na ten mobil.

Pripojenie úspešne

Vyhľadávanie

Vyhľadávanie ukončene

Bol som šťastný teda až do momentu kým som nezistil že mobil je uprostred púšte. Takže ho fakt len tak niekto vyhodil. Nezobral si ho aby z neho získal informácie, nie on ho len tak vyhodil.

Svoju frustráciu či už sexuálnu alebo pracovnú som sa rozhodol ísť vybiť do kasína kde som dúfal v povoľnú sexi ženu, keď som prišiel zábava bola v plnom prúde sadol som si za bar kde som si objednal whisky, jednu, druhú, tretiu prestal som ich počítať a už dobre naladený som sa vybral k rulete.

Keď som išiel okolo vchodu do kancelárii, zahliadol som Sáru a keďže som mal vypite ako najlepší nápad bol ísť za ňou, niekoľko minút som ju len sledoval ako sedela v kancelárii. Chvíľu som rozmýšľal čo spraviť a dostal som sa k záveru, že pri najhoršom ma odmietne. Je jedno, že môj hlavný cieľ je zmanipulovať Amandu, môjmu opitému ja prišlo vhodné ísť obťažovať ženu, ktorá je do toho všetkého zamiešaná aj keď som stále nevedel ako.

Nie mňa ešte žiadna žena neodmietla a Sára nebude výnimka, v tichosti som vkĺzol do kancelárie a zamkol, Sára zdvihla hlavu a zmätene sa na mňa pozrela. Nečakala, že medzi dverami uvidí práve mňa. Už sa išla rozkrikovať že čo tam robím ale bol som rýchlejší a prisal sa na jej pery. Cítil som jej mäkké pery na tých mojich, netrvalo dlho kým začala spolupracovať v čo som pomaly ani dúfal pritiahol som si ju za boky. Narazila mi do hrude a ja som jej zamotal prsty do vlasov a chcel som viac. Druhou rukou som ju chytil za zadok, krásny, pevný zadok presne do mojej ruky ale v to sa odtrhla vrazila mi facku moja ruka inštinktívne vyletela k červenému miestu na ľavom líci.

,,Ty si sa zbláznil? Si normálny a čo tu vlastne robíš toto je priestor pre zamestnancov a pokiaľ viem nepracuješ tu." rozhadzovala rukami a kričala. Kričala ako zmyslov zbavená, chvíľu mi to prišlo vtipné ale keď som začal triezväť, jej krik bol neznesiteľný a tak som sa iba otočil odomkol dvere a odišiel. Jednoducho som odišiel od tej asi najviac žhavej ženy akú som kedy videl a aká ma kedy dokázala rozčúliť už len svojou existenciou. Až po chvíli som si uvedomil o čo som sa to vlastne pokúsil. Ale musím povedať že sa mi to páčilo a že skvelo bozkáva. Avšak bola to tá najväčšia opilecká chyba akú som kedy urobil a len kvôli obyčajnému krátkemu poblázneniu riskoval celú svoju budúcnosť.

SARA
To čo sa práve udialo? A mne sa to páčilo. To nie je pravda!

Mala som v pláne sa zavaliť prácou a nie Ericovým telom z ktorého sálalo také teplo, ešte teraz mám zimomriavky tam kde sa ma dotkol. Toto nie je pravda, on je môj úhlavný nepriateľ, človek s ktorým súperím ale možno keď sa všetko vyrieši tak nezáväzný sex by nebol od veci. Panikárila som, extrémne som panikárila. Nedokázala som sa nadýchnúť, pozrela som sa cez sklenené dvere von ale on tam už nebol. Toto nebolo dobré, nič z toho. Nie je správne, že moja myseľ ho chce zabiť a moje telo nie. Takto to nefunguje, teľo a myseľ musia byť vždy za jedno.

Bože nad čim to rozmýšľam musím sa opiť a to bezpodmienečne, zobrala som si z poličky fľašu vodky a kašlala som na pohár. Myšlienky ktoré som sa snažila zapiť boli stále silnejšie a tak som si zavolala taxík a rozhodla sa ísť domov ale teraz moja najväčšia prekážka bola schody ktoré ma delili od východu. To dám jeden schod, druhý schod. ,,Au" tak fajn desať schodov mám za sebou ešte desať.

Prvý, druhy, piaty. ,,Auu" desať schodov za mnou a teraz sa trafiť do dverí. Preboha prečo sú tu troje dvere veď tu bývajú len jedny, na druhý pokus som sa do nich trafila a do taxíku mi pomohol ten šľachetný upotený taxikár.

Nadiktovala som mu adresu a za pár minút som bola pred domom a snažila sa trafiť kľuč do dierky ale v takomto stave to je nemožne. ,,Zázrak." skríkla som, tie dvere sa otvorili ale ja mám kľúč v ruke.

,,Ty si pila?" ten hlas mi je taký povedomí, tak som zdvihla hlavu a pozrela sa na dotyčného.

,,Grek." zvresknem keď ho zbadám ale hneď na to si priložím prst k ústam. ,,Pššt." Grek ma zobete na ruky mne sa krutí svet pred očami až sa ocitnem v niečom mäkkom a teplom. Jéééj moja posteľ skôr než sa moja hlava dotkla vankúša tak som spala.

OSUD-Žena v mafii ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora