Müge ile birlikte akşam üzeri piknik alanı diye bilinen bir parka gittik.Müge bana bir süpriz yapacağını söyledi. Ve birlikte ağaçların çok sık olduğu yere doğru yürümeye başladık.Hava iyice karardığı için endişelensemde Müge'ye güveniyordum.Tam bir köşeye geldiğimizde ilerde 4-5 gencin içki içtiğini gördük.Ben iyice korksamda Müge hiç tepki vermemişti.Müge telefonuyla birini aradı ve "geldik"dedi.Bunu Mügenin süprizi sanmıştım ama başıma gelen felaketi farketmem hiçte uzun sürmedi.O içki içen gençlerden birisi bize doğru koşmaya başladı.Ben kaçmaya çalıştım fakat Muge beni sımsıkı tutmuştu bile.Ama genede Müge'yi ısırarak kaçmayı başardım ve koşmaya başladım. Bilmediğim bu yerde pek de fazla kaçamadım.Arkamdan gelen bu genç beni sımsıkı tuttu ve "daha yeni başlıyoruz güzelim"dedi.Bu lafı bana söylerken Müge"nin yüz ifadesi resmen benim başıma ne geldiğinin yada ne geleceğinin kanıtıydı.O kadar pis sırıtıyordu ki onunla nasıl dost olmuştum. Beni tutan genç beni arkadaşlarının önüne attı ve eğlence zamanı diye kahkaha attı.Arkadaşları beni bir o tarafa bir bu tarafa sallayıp iyice gülerlerken Müge çoktan gitmişti bile.Tek başıma ne yaparım diye düşünürken kan donduran gerçekleri öğrendim.Müge beni bu gençlerden birine satmıştı.Yani o gençte eğer benimle eğlenirlerse Mügeyle sevgili olacaktı.Sırf kendi çıkarı için beni satmıştı.Artık gözümden düşen damlalar durmaksızın akıyordu.Beni tutup getiren genç sadece beni izliyor ve içkisini içmeye devam ediyordu.Bir anda yerden hızla kaldırıldım ve elbisemin yırtılmasına mani olamadım.O azgın genç elbisemi yırttı ve bu eğlence bitmiştir!Gecenin kalanınıda benimle geçirecek.Bu gece benimdir diyerek gülmeye başladı.Yatakta nasılsın merak ediyorum demişti ki beni kolumdan tutup getiren genç "Kenan" diye bağırdı. Bu azgın hayvan gencin adının Kenan olduğunu öğrenmiştim.
Kenan da "ne var Emre "diye sinirle söylendi.Demek ki beni yakalayan gencin adı da Emre idi.Emre Kenan'a bu kadar yeterli ileri gitmeye başladın.Anlaşma böyle değildi dedi.Kenan şuan Müge burada degil. Anlasma bitmistir diyerek Emre'yi susturdu.Ve Kenan beni kucaklayıp arabaya doğru gidiyordu.Tam bu sırada Emre Kenan 'a sert bir yumruk atıp "hayvan herif,bırak kızı"deyip beni arkasına doğru çekti.Kenan iyice dellenmişti.İkisi birbirini dövmeye başladı.Diğer arkadaşları onları ayırdı.Emre "bu kıza dokunmayacaksın.O artık benim."dediğinde herkes Emreye bakıyordu.Kenan gülerek "bakıyorum iyice açıldın!sen hiçbir zaman bize katılmazdın,ne olduda bu kız benim diyorsun"diyerek dalga geçmeye başlayınca Emre hiç beklemediğim, belkide hayatımın tümünü değistirecek bir cümle söyledi. "Onunla evleneceğim!eğer ona dokunacak biri varsa karşısında beni bulur!"dedi. Artık sonsuz bir uçurumdan kendimi bırakmıştım.Gözyaşlarım sel olup akarken Emre beni yerden kaldırdı ve gözyaşlarımı sildi.Yırtılan elbisem yüzünden o kadar utanıyordum ki bunu farketti ve ceketini çıkartıp bana giydirdi.Arabaya binmemi söyledi.Ardından kendi de binerek arabayı çalıştırdı ve hızla oradan uzaklaştık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#...BEN ONA AİTİM...#
Teen Fictionİlk kez aşkı yaşamak istediler... Fakat geçmişteki sorunlarla bu aşk devam edecek mi sizce? Cevaplar için okumaya ne dersiniz?...