kırılmayan yer kalmadı!

7 0 0
                                    

Sabah ikimizde cok gec uyanmistik.
Emre bugün gitmeyeceksin dedigi icin bayagi uyumustuk.
Cok sansliydim. Emre gibi bir esim olacakti.
Birden telefonum caldi.Ekranda bizim kizlardan Ece ariyordu.Telefonu actigimda"kizim sen nerdesin .....hastanesinin sahibinin torunuyla evleniyormussun diye bagiriyorfu.
Evet dedigimde nasil oldu bu diye cigliklar atiyordu.Bende olanlari anlattim.
Daha sonra aklima ailem geldi. Onlar henuz birsey bilmiyolardi. Ve ben olanlari nasil aciklayacaktim.Korkarak ailemi aradim.İlk once elbette cok kizdilar. Bu kadar zamandir nerde oldugumu sordular.Sonrada bizim Ecenin anlattiklarini sordu.Bende herseyi anlattim.Emreyle tanismak istediklerini soyledi. Ve bana cok kizdi. Bu sirada Emre askim gomlegim kirlimi diye bagirinca annem duydu.Ve bana onunlami yasiyorsun yoksa diye bagirdi. Bende evet demek zorunda kaldim.Derhal muglaya geliyorsunuz ikinizde diyerek sinirle soylendi.
Emre telefonu elimden alip merhaba annecim hemen geliyoruz lutfen Gözdeye kizmayin onu ben zorladim bu arada kiziniz mukemmel.O kadar temiz yetismis ki onu yetistiren kisiyi tanimaliyim diye annemi dahada huysuzlandirdi.
Emreden telefonu aldim ve anneme gorusuruz diyerek telefonu kapattim ve Emreyi kovalamaya basladim. Bir anda ayagim kaydi ve yere dustum attigim ciglikla Emre kosmustu...
             . . .
Gozlerimi hastane odasinda actim.Basimda bir suru doktor ve hemsire vardi.Yanibasimda ise Emre oturuyordu.
Ayagim alçidaydi. Doktor uzun bir sure yuruyemeyecegimi soylediginde aglamaya basladim. Emre gozyaslarimi sildi.Uzulmene gerek yok, ben hep yanindayim diyerek teselli ediyordu.
Emrenin amcasida bana uzulme kizim Emreye ben izin veriyorum o senin yaninda olacak ve sen isine tekrar geri donebilceksin dedi.
Diger hemsireler de gecmis olsun diye teselli ettiler.Asu da geldi ve bana "hastane sana yaramadi guzelim,hergün yeni bir olay,yoksa iştenmi kaytarıyorsun yada dur bi saniye siz Emreyle Ayni evde kaliyorsaniz uslu durmadiginiz icin mi bunlar oluyor "diyerek guldu.Emre ona cık dışarı diye bağırdı.Herkes bu olaydan sonra teker teker odadan çıktılar.
Emre de beni teKerlekli sandalyeye oturtmaya calissada oturamadim çünkü hem ayak bilegim kirikmis hem de dizim.Bu yüzden beni kucaklayarak arabaya goturdu.Arka koltuga yatirdi. Kendide arabaya bindi. Arabayi oldukca yavas kullaniyordu. Sırf bana birsey olmasin diye...
Eve geldigimizde tekrar kucagina aldi ve yatak odasina goturdu.Bana "artık nasıl düştüysen kırılmadık yer kalmamış!hem annene ne diycez?beni kovalarken dustu mü? Diyecegiz dedi ve güldü. "Düğünümüzde ertelenmis oluyor ne zaman iyileseceksin kim bilir diye bana sarildi.
Emre çoktan uyumuştu.
Ama benim gozumdee bir gram uyku bile yoktu.Acaba Emre bana kizginmiydi?gercekten cok salaktim. Emre dugun gununu almayi beklerken ben bacagimda kirilmadik yer birakmamistim hatta isine bile gidemeyecekti benim yuzumden. Oysa bana bakmak zorunda değildi. Daha evli bile degilken bu kadar eziyet cekmisti. Ya benimle evlenmez ise nolucaktı...
Anneme soylemeyi unuttugumu hatirladim ve o saatte aramaktan vazgecerek mesaj attim.
Bakalim mesaji gorunce napacakti.
Bana Emrenin bakmasina asla izin vermezdi.Benim Emre ila ayni evde kalmama kizarken ya beraber uyuyup beni kucakladigini elbiselerimi degistirdigini duyarsa vallahi oldururdu.
Zaten hemen buraya gelir ve durumu gorunce ya Emreyi kovardi yada bizi zorla evlendirirdi😂

                    

          #...BEN ONA AİTİM...#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin