...

5 0 0
                                    

Çoktan işim bitmişti.Artik Emrenin yanina gitmek istiyordum.Emre hala odasinda dosyalarla bogusuyordu.Yanina gidip sarildim ve eve gitmiyormuyuz diye sordum.O da bu dosyalar bitmeden olmaz.Ama eger sen bana yardim eder ve bir opucuk verirsen erken gideriz dedi.Ardindan beni kapiya yapistirdi ve kapiyi kilitledi.Kalbim cok hizli carpiyordu.Emre bunun farkina vardi ve sakin ol sadece sana daha dikkatli bakmak ve bir opucuk istiyorum dedi.Ben daha cevap bile veremeden dudaklarima bir opucuk kondurdu.
Bana, bu dudaklarin tek sahibi olacagini soylerken kapi caldi.Kapinin kilidini acti ve iceri Asu girdi.
Asu bana bakti ve elime birsuru dosya tutusturup bunlari yarin sabah bana duzenlenmis bir sekilde vereceksin!
Emre Asuya sinirle bakarken Asu odadan cikti ve gitti.
Emre;bu kiz benim kadinimi nasil yorar diye soylenirken ben dosyalari duzenlemeye basladim.
Saat gece yarisini coktan gecmisti.Ve biz eve daha yeni girmistik.İkimizinde isleri bitmisti.Hatta Emre nöbettekileri bile bize yardim etsinler diye odaya cagirmisti.ikimizde cok yorulmustuk.Direk yataga girdik.
            . . .
Sabah ne cabuk olmustu boyle.
Emreyi zor uyandirmistim.
Emre hemen giyindi ve kahvaltiyi arabada yapariz diyerek benide arabaya bindirdi.Dogru duzgun makyaj bile yapmamistim.
Yolda kahvaltimizi yapamadik cunku trafikten dolayi iyice gec kalmistik. hastaneye girdik.Herkes isinin basindaydi.Saat 9.00 idi.Asu coktan gelmis olmaliydi. Ve kesinlikle beni oldurecekti.Dunki dosyalarda Emrenin odasinda kalmisti.Odadan dosyalari alarak Asunun odasina kostum. O anda ne olduysa basim dondu ve yere dustum.
  Uyandigimda evdeydim.Basimda Emre vardi.Ne oldu bana diye sorduğumda Emre,acliktan bayilmissin doktor dinlenmen gerektigini soyledi bende seni eve getirdim amcam sana bugunluk rapor  verdi dedi.Peki dosyalara noldu dedigimde Asunun dosyalari aldigini hicbir sorunun olmadigini soyledi. İcim biraz rahatlamisti.
Emre corba pisirmisti.Onu bana zorla icirmisti.Tadi gercekten berbatti.Sebze corbalarindan nefret ediyorum ve o sebze corbasi yapmisti.
Emre bana cok korktugunu soyledi.
Eger sana birsey olsaydi napardim ben ,bir daha kahvalti yapmadan gitmek yok diyerek uyardi.
Ve beni yatak odasina cikardi yataga yatirdi. Kendiside yanima yatti ve bana sarilarak uyudu...

          #...BEN ONA AİTİM...#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin