Yol boyunca ne Emre konuştu ne de ben konuştum.Yaklaşık yarım saatlik yolun ardından bahçeli bir evin önünde durduk.Emre inmemi söyledi.Tam inerken ayağım takıldı ve yere düştüm.Emre beni yerden kaldırdı ve evin kapısını açtı.Ev oldukça güzeldi.Ama içi tadilattaydı sanırım. Her tarafta boya vardı çünkü.Ardından Emre beni takip et dedi. Merdivenlerden çıkıp bir odaya girdik. Sanırım burası onun odasıydı. Buradaki tadilat bitmişti. Sadece düzen gerekiyordu.Emre üzerini değiştirmek için lavoboya girdi.Ve banada kendi tişörtlerinden bir tane verdi.Ve giy bunu dedi.O lavoboya girer girmez bende tişörtü giydim.Emrede üstünü değiştirip yatağına yattı.Ben sadece ona bakakalmıştım.Sonuçta birlikte yatamazdık.Yatacak bir yer varmı diye bakındım ama yoktu.Emre başını kaldırdı ve "ne bekliyorsun yatsana" dedi.Nereye dercesine yüzüne baktım.Yanını işaret etti."Utanacak bişey yok bunda.sanki ilk defa bir erkekle uyuyacaksın.daha önce sevgilinle uyumadınmı?"dedi.Ben de "hayır hiç sevgilim olmadı ve hiçbir erkekle beraber uyumadım" dediğimde bana şok olmuş bir şekilde baktı ve "bu güzellikle nasıl boş kaldın sen" diye mırıldandı ve korkma bişey yapmam söz veriyorum dedi. Usulca yanına yattım ve olanları düşündüm. Hiç tanımadığım bir adamla evlenmek onunla, aynı yatakta uyumak,onun beni tanımadığı halde koruması derken uykuya mani olamadım ve dalıverdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#...BEN ONA AİTİM...#
Teen Fictionİlk kez aşkı yaşamak istediler... Fakat geçmişteki sorunlarla bu aşk devam edecek mi sizce? Cevaplar için okumaya ne dersiniz?...