😊❕😈Kenan Sendromu😈❕😊

17 1 0
                                    

Kapıda gördüğümüz manzara hiçte iyi bir günün habercisi değildi.
Kenan ve arkadaşları bize günaydın diyerek içeri daldılar.
Kenan gülerek "evde bir kızın yaşadığı belli oluyor Normalde Emre bu kadar toplu değil" diyede ekledi.
Bu tatsız espiriye Kenanın arkadaşları eşlik ederek güldüler.
Biz Emreyle sadece onları izlemekle yetinsekte Kenan "evet gençler düğün ne zaman,erkenden hazırlık yapsan iyi olur Gözde!Hemde herşeye"diye bir aptalca laf daha edince Emre buna karşılık bana daha sıkı sarıldı ve yanağıma bir öpücük kondurarak Kenan'a "düğün tarihi sanırım bir kaç hafta sonra belli olur.Önümüzdeki ayda düğünü yaparız" dedi.
Kenan aramızdaki bu yakınlaşmaya şaşırmıştı.
Kenan "bir çay demle de içelim gelin hanım"dedi.
Ben hemen mutfağa giderek çay hazırlarken Kenan mutfağa geldi ve beni tezgahla arasına sıkıştırdı.
Ya benimsin ya kara toprağın diye fısıldarken Emre mutfağa geldi ve Kenanı öyle görünce Kenan'a sert bakışlar attı.
Onlar birbirlerine oldurucu bakislar atarken cay demlendi ve hepbirlikte salona gectik.Kenan cayini icer icmez kalktı ve arkadaslariyla birlikte gitti.Bizde kahvaltıyı hazırladık ve birlikte kahvaltımızı yaptık.
İlk defa bu kadar mutlu ve huzurluydum.Aşk bu olsaydı herhalde Ne kadar güzel bir şeydi bu aşk denilen şey.Acaba Emre de böyle şeyler hissediyormuydu diye düşünürken Emre bir anda beni dudaklarımda öptü.Gerçekten zamanlaması müthişti.Bu öpüş beni sevdiğini anlatiyordu galiba.
Emre sofrayı kaldirmama yardim ettikten sonra hadi giyinde çalisacagin yeni hastaneyi sana bir gezdireyim dedi.Gercekten cok heyecanlanmistim.Daha once sadece stajyer olarak ozel hastanede calismistim.Ama simdi kocamin yaninda calisiyor olabilme hissi muthisti bence...
Hemen bir pantolon ve rahat bir gömlek giyip çıktığında Emre bir ıslık çaldı.Vay bee diye beni izlerken hadi diye disari surukledim.Hastaneye giderken Emre yolda bana amcasının bashekim olduğunu hatirlatti.Ve diger doktorları...
Hastaneye girdigimizde kapıda Emre benim elimi sımsıkı tuttu.Ve herkes seni bilecek dedi.
Hastanenin icinde ilerlerken tüm doktorlar ve hemsireler tebrik ediyor ve hayranlıkla bize bakıyordu.İclerinden sadece bir bayan doktor Emre'ye sarıldı ve kulagina bir seyler soyledikten sonra bana igrenerek bakti.ve yanimizdan uzaklasti.
Kız gercekten guzeldi ve bakimliydi.bana igrenerek bakmasi dogaldi bence.
Emre onun plastik cerrahı olduğunu söylediginde zaten belli dedim refleks olarak.Emre buna güldü.
KiZin her yerinde botoks vardi resmen ayrica çokda guzeldi.Belliki Emreyle beni yakistiramamisti.
Sonra amcasinin yanina gittik.Cok sevecen biriydi.Hemen benimle tanisti.Emreye gercekten simdiye kadarkinlerden heleki Asu'dan sonra  seni böyle güzel birisiyle gormek beni mutlu eder dediginde mutlu olsamda Onceden Emrenin sevgililerinin oldugunu bilmek beni sinir etmisti.Ozellikle Asu denen kizi merak etmistim.Sinucta evlenecegim adamdi o.
Emre bu kiskancligi farketti.ve amcasindan izin isteyip hastaneden ayrildik.Yolda giderken bana eski iliskilerinden bahsetti.Hepsinin eglence amacli oldugunu ve en fazla 1 hafta falan surdugunu soyledi.
Peki ya Asu dediğimde yutkundu ve bu konuyu bir yerde oturup konusalim dedi.Ve bir kafeye gittik.Orada Anlatmaya basladi.
"Asu ile iliskimiz ciddiydi.Nisanlanmistik hatta evlilik tarihimizi bile almistik.Ama onun yaptigi hata yuzunden hersey bitti"dedi ,hatasi neydi dedigimde "Kenan'la birlikte yattığını ögrendim. Hemde bunu Kenanın bana yanlislikla verdigi CD de izledim. Ve o gun iliskimiz bitti" dedi. Asu kim dedim.Asu 'nun hastanedeki plastik cerrahı oldugunu ogrendigimde olmek istedim.Hala Emre'ye aci cektirmek istiyordu.
Tum bu anlattiklarından sonra hesabi odeyip eve donduk. Emre otururken "seni bu yuzden Kenandan korumak istedim...
Kenanın senin hayatini mahvetmesine izin vermek istemedim."cümlesini bitirdiği anda dudaklarina yapistim.Bu kadar gerilimin ardindan bu opucuk ona iyi gelmisti sanirim.Daha fazlasini istesede bu kadari yeterliydi.Birlikte yatak odasina cikarken artik korkuyordum Emreden.Cunku ona karsi koyamazsam dusuncesi beni tedirgin ediyordu.Artık emreye birimiz salonda uyumali dedim.Buna itiraz etti.Ben senden ayri olamam ki dedigi cumleden sonra ona sımsıkı sarıldım.Birlikte uyuyacaksak ilerisine gitmek yok dedigimde evlenince gorusuruz dedi.ve kucagina alip beni uykuya daldi.

          #...BEN ONA AİTİM...#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin