Sabah uyandığımda kendimi onun kollarında sarılırken buldum.Tanımadığım bu kişiye nasıl sarıldım diye söylenirken oda uyandı.Ben kendimi hızla ondan çekerken yanlışlıkla üzerine düştüm.Bir anda göz göze geldik.Yüzü o kadar yakındı ki yüzüme gözleri, dudakları,kaşları o kadar masumdu o kadar çekiciydiki bir anlığınada olsa onun kocam olmasını gerçekten çok istemiştim.Kendi kendime taş gibi adamla evleneceksin diye avutuyordum.Ben bunları düşünürken üstümden kalkarmısın demesinmi.Çok utanmıştım.yüzüm kesinlikle kızarmıştı. Hemen kalktım.
Pencereyi açtım ve dışarıyı izlemeye başladım.Emre bu sırada üstünü degiştiriyirdu.Ona bakmamaya çalışsamda tişörtünün altındaki o kaslı vücudu gerçekten büyüleyiciydi. Ben bunların hayalini kurarken bir anda omzumda bir el hissettim ve arkamı dönüp onun kaslı vücuduna çarptım.Üstünde tişört yoktu.Bu çarpışmayla birbirimize baktık.Ona dokunmak beni fazlasıyla etkilemişti zaten. Her an kollarında bayılabilirdim. Sanırım o da etkilenmişti ona dokunmamdan.Bana okadar aşkla bakıyorduki. Bir anda toparlandı ve pencereyi kapat üşüdüm diyecektim dedi.Ve hadi kahvaltı yapmaya gidelim dedi.Sonuçta ev tadilattaydı.ve dışarda yiyecektik."benim kıyafetim yok "dediğimde yolda bir mağazadan alırız dedi ve aşağı indik.Arabaya bindik. Yolda bir mağazaya saptık. Bana bir kaç parca elbise aldik ve kahvaltı yapacağımız restoranta girdik. Siparişleri verdik. Ve konuşmaya başladık. Niçin benimle evlenmek istiyorsun?Niçin beni korumak istedin?
Emre "1.si seninle evlenmek istemiyorum ama seni korumak zorundaydım çünkü Kenan sana hayatında unutamayacağın izler bırakacaktı.Kenan bunu bugüne kadar binlerce kıza yaptı.Ama hiçbir kız onun yanında direnmedi.Kenan'ın yakışıklılığına aldandılar.Ama sen onun yüzüne bile bakmadın.Senin bu masumluğun beni gerçekten etkiledi. Kenan'ın seni kirletmesini seni kullanmasını istemedim.Ve o an ağzımdan seni korumak için evlenme lafı çıktı."dedi.
Ben de"artık Kenan yok!boşuboşuna hayatını benim için harcamana da gerek yok.Ben ailemin yanına Muğlaya dönerim.Sende hayatına başkasıyla devam edersin.Kenan da beni unutur zaten. Hem evlensek bile mutlu olamayız.Sonuçta bu bir aşk evliliği değil.Sen belki evliyken birine aşık olacaksın.Ve ayrılacağız.Neden boşuna üzülelim.En iyisi evlenmemek.Beni koruduğun için çok teşekkür ederim"dedim. Emre de "Kenan senin peşini asla bırakmaz. Arkadâşını senden iyi tanırım. O hayatı boyunca istediğini elde eden şımarık birisidir.Ve mutlaka senide elde etmek için uğraşır ve bir gün sana sahip olabilir.Şimdi bir karar ver; Kenanın sana sahip olduğu ve ortada bıraktıgı acı dolu bir hayatmı istiyorsun?Söylesene!diye bağırdığı sırada gözümden istemsizce yaşlar süzüldü. Birden Emre'ye sakin ol damat bey!gelin hanımı üzme diye alaylı alaylı gülen Kenan ve arkadaşları masaya toplandı.Masaya oturmak için izin istediler ve oturdular. Kenan benim yanıma oturdu ve peçeteyle yüzünü sil dedi.Ama onun uzattığıyla değil kendi aldığım peçeteyle yüzümü sildim. Emre Kenan'a burada ne işin var diye sordu.Kenan da "buraya her sabah gelirsin Emre"seni bir ziyaret edelim dedik.Fenamı ettik dedi.Emre de zaten çoktan doymuştuk hadi kalk gidelim daha yapılacak çok işimiz var diyerek hesabı istedi.Ve birlikte arabaya bindik.Kenan ve arkadaşları bize bakakaldı dedim ve gülmeye başladık.Sonra Emre bana "senin adın ne?Sen benimkini biliyosun sonuçta"
Bende "Gözde" dedim.Bir an durdu ve rahmetli annemin ismiydi dedi.O yüzden benim için çok değerli bir isim dedi.Gercekten duygulanmisti Emre.Hemen konuyu değiştirip mesleğini sordum.O da ben doktorum ama şuan izindeyim dedi. Emre senin mesleğin ne peki dediğinde bende hemşireyim ama şuanda tatilim dedim.Emre "Ben özel bir hastanede çalışıyorum. Amcam hastanenin başhekimidir.Dedemde hastanenin sahibidir.Bu yüzden amcama söyleyeyimde seni bizim hastaneye alalım.Sonuçta ayrı yerde çalışman saçma olur"dedi.Bende onayladım. Çoktan eve gelmiştik konuşurken.Arabadan indik ve içeri girdik.Evin tadilatı bayağı bitmişti.Hemen yukarı çıktık. Bugün aldığımız giysilerden birini giymek için lavoboya girdim.Tam üstümü çıkartmıştımki Emre hızla kapıyı açtı.Bir anda beni yarı çıplak görünce özür diledi ve odadan çıktı.Kendime yüzlerce küfür etmiştim kapıyı kilitlemediğim için.Hemen giyinip çıktım.Ve tüm günün yorgunluguyla hemen uyuyuverdim.Ertesi gün Emre hastaneye gitti.Bana işlemleri yaptırdıktan sonra artık benim hastanemde çalışacaksın dediği için ben hastaneye gitmedim.Ben uyandığımda işçiler çoktan gelmiş son işlerini yapiyorlardi.Onlara çay ve yiyecek birşey hazırlamak için mutfağa gittim.Mutfakta Allahtan tüm erzaklar tamdı Hemen bir börek yaptım ve çayla işcilere ikram ettim.Ve afiyetle yedik.Sonra onlara yardım ettim.Emrenin sipariş etmiş olduğu eşyalar gelince bana yardım ettiler. Eşyalarıda Ertesi hastaneye gitti.Bana işlemleri yaptırdıktan sonra artık benim hastanemde çalışacaksın dediği için ben bugün gitmedim.Ben uyandığımda işçiler çoktan gelmiş son işlerini yapiyorlardi.Onlara çay ve yiyecek birşey hazırlamak için mutfağa gittim.Mutfakta Allahtan tüm erzaklar tamdı Hemen bir börek yaptım ve çayla işcilere ikram ettim.Ve afiyetle yedik.Sonra onlara yardım ettim.Emrenin sipariş etmiş olduğu eşyalar gelince onlarda bana yardım etti.Eşyalarıda yerleştirdikten sonra gittiler.Emre gelmeden yemek yapmak için mutfağa gittim.Bir saat içinde leziz yemekler pişirdim ve son olarak tatlıyıda fırından çıkarıp masaya koydum.Emrenin gelmesini beklerken eşyalara son dokunuşlar yaptım.Artık tüm ev pırıl pırıl olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#...BEN ONA AİTİM...#
Teen Fictionİlk kez aşkı yaşamak istediler... Fakat geçmişteki sorunlarla bu aşk devam edecek mi sizce? Cevaplar için okumaya ne dersiniz?...