💞İlanı Aşk💞

12 3 0
                                    

Kapı çaldı.Hızla kapıya yöneldim ve Kapı deliğinden Emrenin geldiğini gördüm.Hemen kapıyı açtım.Ve kendimi Emreyle evli sanıp hoşgeldin Emre diyerek karşıladım.Emre de bu durumdan mutlu olup hoşbulduk dedi ve bu yemek kokuları nerden geliyor diyerek salona geçti salonun tadilatının bittiğini görünce çok sevindi.Ve eşyalarıda yerleştirmişsin gerçekten hiç yorulmadınmı? Diyerek bana sarıldı.Kendimi ilk defa birinin kollarında huzurlu bulmustum.Ona sarılmak istesemde bunu yapmadım. Ona bağlanmaktan çok korkuyordum. Sonuçta beni korumak için evleniyordu.Bana aşık değildi.Keşke daha iyi şartlarda tanışsaydım diye iç geçirdim.Emre hemen ellerini yıkayıp sofraya oturdu. Ve yemeğe başladı.Gercekten hayatimda bu kadar guzel yemek yememistim dedi.Seninle evlendiğim için çok şansliyim dediğinde kendide soyledigi lafa inanamadi. Grcekten bende beklemiyordum.Gün geçtikçe ona alışmıştım.İcimde tarifini bilmedigim bir his vardi ona karsi.Daha once boyle birsey hissetmemistim.
                     ...
Yemek yedikten sonra film izledik.Korku filmiydi.Ben gerçekten çok korkmuştum. Ona sarilmak istesemde bunu yapmaya cesaretim yoktu.Birden filmde korkunç bir sahne geldi ve ben reflex olarak Emre'ye sarıldım.O da bana sarılmıştı. Artık ona aşık oluyordum  farkında olmadan.Ama duygularimin karsiliksiz olmasi beni çok uzuyordu.Çunku Emre bana aşik degildi.Sadece beni korumak için evlenecegini soylemisti.Ama bazen o da seviyor gibi davransada hemen toparlaniyordu.Belki de o da benim gibi karsiliksiz duygu diye korkuyordu.Benim ona adim atmam gerekiyordu.Sonuçta o benim için arkadaslarina karsi cikmisti.Birden telefon çaldi ve Emre telefonunu alarak mutfaga gitti.Bende merakıma yenilip ardindan gittim ve onu dinlemeye başladim.
Emre:"Amca onunla evleneceğim. Buna karışamazsin. O tanidigim hic bir kiza benzemiyor. Daha once hic bir erkek arkadasi olmamis hic bir erkekle uyumamiş ve en önemlisi hiçbir erkeğe ait degil.O sadece bana ait olacak evlenirsek.Eger onunla evlenmezsem baska kimseyle evlenmem.Söylesene amca bu devirde bu masumlukta kız kaldımi?Herkes param icin evlenmek istiyor.Ama o servetimi bile bilmiyor.Hem önemli oltelefonu  onu sevmem.Bir kaç gundur duygularimdan emin olmaya calistim.Zaten onun beni sevdigini biliyorum.Bende onu seviyorum.Bu konu  bitmistir.Evlenecegim."dedi ve telefonu kapattı.Demek beni seviyordu.Benim de ona adım atmam gerekiyordu.Fırsat bu fırsattı.Salona doğru yöneldiğinde Emrenin önüne çıktım.Ve içimden gelen istekle Emrenin dudaklarına yapıştım.O da şaşırmisti bu hareketime.Ve ona "amcana yanlis soyledin, artık bir erkek arkadasim var ve sana ait olacağim. Dedim ve tekrar dudaklarina yapistim.Bu kez o da karsilik verdi.Gercekten ilk defa birini opuyordum.Ve sadece onu opecektim.Emre daha da ileri gidecekti ama benn onu durdurdum.Sonuçta evli değildim.
Birlikte yatak odasina ciktik.Birlikte  uyuduk.Sabah kalktigimizda ikimizde birbirimize sarilmis sekilde uyandik.Ve Emre beni günaydın diyrrek öptü.Artık benim kocam olacak adamdi.O yuzden rahattim beni operken.Birden kapi caldi.Sabah sabah kim diye soylenerek birlikte kapiyi actik.

          #...BEN ONA AİTİM...#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin