W dzisiejszym artykule, aby wam ocieplić te, jakże chłodne, styczniowe dni, przytoczę wam trochę z życia uroczego Nialla Horana oraz Harry'ego Stylesa. Czy rzeczywiście są takimi osobami, jakimi wykreowaliśmy je w opowiadaniach? Przekonajcie się sami i oceńcie!
Irlandzki elfik:
Zacznijmy od podstawy, czyli odmiany imienia i nazwiska, co sprawiło niebywałą trudność ludziom, którzy popełniają przy tym takie błędy, że aż oczy wypływają.
Mianownik (Kto? Co?): Niall Horan
Dopełniacz (Kogo? Czego?): Nialla Horana
Celownik (Komu? Czemu?): Niallowi Horanowi
Biernik (Kogo? Co?): Nialla Horana
Narzędnik (Z kim? Z czym?): Niallem Horanem
Miejscownik ( O kim? O czym?): Niallu Horanie
Wołacz (O!): Niallu Horanie
Może to zabrzmi absurdalnie, ale czasami można spotkać się z odmianą "Niall'em", jedyna poprawna polska odmiana jego imienia została przedstawiona powyżej. Plus pamiętajcie o poprawnej pisowni N I A L L, nie jest to Neil, Nile czy coś innego.
Kim jest Niall Horan? Myślę, że każdy z Was zna One Direction. Jest to jeden z czterech członków zespołu (niegdyś pięciu), wokalista, gitarzysta oraz autor piosenek.
Podstawowe informacje, przydatne w fanfiction, jeżeli nie wymyślamy kompletnie nowego życia dla naszego bohatera:
drugie imię: James,
data urodzenia: 13 września 1993 roku,
miejsce urodzenia: Mullingar, Irlandia,
wytwórnia: Syco Music (w One Direction), Capitol Records (jako solista),
matka: Maura Gallagher,
ojciec: Bobby Horan,
brat: Greg Horan,
bratanek: Theo Horan,
szkoła: Katolicka Szkoła Coláiste Mhuire.
Teraz czas na ciekawostki, które można fajnie wykorzystać w fabule, więc róbcie notatki!
1. Jego rodzice rozwiedli się, gdy miał zaledwie pięć lat.
2. Ma sześć lat starszego brata.
3. Niejednokrotnie zajmował najwyższe pozycje w notowaniach najgorętszych chłopaków, na przełomie lat.
4. 29. września 2016 roku wydał pierwszy solowy singiel, żeby pokazać fanom, nad czym pracuje.
5. Jest aktywny w showbiznesie od 2010 roku.
6. Został odkryty na przesłuchaniu do British X Factor 2010, gdzie dostał ¾ głosów od jury.
7. Decyzją jury X Factor wraz z czwórką chłopaków został uformowany w zespół.
8. Chciał nazwać boyband "Niall and potatoes" (Niall i ziemniaczki)
9. Kiedyś jego ulubioną restauracją była Nando's nad Tamizą (w Londynie), lecz na przełomie lat i podróżowania się to zmieniło.
10. Kocha jedzenie.
11. Naturalnie jest brunetem, lecz się farbuje na blond od 12. roku życia. (rozjaśnia)
13. Ma 173 cm wzorstu.
14. W grudniu 2016 roku uznał, że rozjaśnianie stało się uciążliwe i przestał.
CZYTASZ
Numer 19.
RastgeleCo u nas znajdziecie? 1. Ogłoszenia 2. Recenzja: Zapamiętaj |Miraculous| 3. Wywiad z Anmethys 4. Ranking 5. Okładkowe zagłębie 6. Zmiany - nie powinniśmy się ich bać! 7. Komentarze - jak je zostawiać oraz pisać? 8. Sue's family vs tattoos 9. Bo z...