1.

651 20 6
                                    

Alarma galagioasa de la telefon imi da desteptarea. Ma ridic din pat si o inchid,daca imi facea mama desteptarea era mult mai bine,dar ea e in Moldova iar eu stau aici in Bucuresti ,singura si cautandu-mi de munca. Azi e prima zi in care vreau sa ma angajez undeva,la biblioteca? Uh.. ospatariță? Nici eu nu prea stiu.Imi pun telefonul pe noptiera dar nu inainde de a pune o melodie de la cei de la Carla's Dreams,ii ador,si nu pentru alte lucruri,ci pentru ca in meldiile lor ma regasesc,spun doar adevarul si nu fac muzica doar pentru bani,nu sunt altruişti,sincer ii ador pentru ceea ce sunt,nu ma intereseaza pentru ce trecut au avut sau ce se ascunde sub straturile de vopsea. Pun melodia 'Zarplata' si imi pin in picioare niste papuci de casa pufosi,chiar daca e vară,mie mereu mie frig si sunt mereu rece,deschid zauzelele si ma deplasez pe scarile din apartamentul meu ,ajungand la bucatarie si preparadu-mi un bol de lapte cu cereale. Dupa ce mananc imi spal vasul si merg inapoi sus in camera mea,imi pun hainele care vreau sa le imbrac pe pat si prima data ma duc sa fac un duş,sa ma spal pe cap si sa imi perii dinții. Dupa ce termin astea si imi usuc parul ,dupa care il prind intr-un coc deranjat,imi i-au lenjeria neagra din dantela,un crop top negru cu linii subtiri de alb,sosete negre cu chilot(adica vedeti in poza de la media,nustiu cum sa ii denumesc mai bine:)) )  pantaloni negri cu talie inalta si o geaca bomber verde inchis. Mereu am iubit negrul,la orice. Ca machiaj am optat pentru ceva care sa nu fie strident. Cum ar fi putin corector pe fata si pe cearcane,pudra,o linie scurta de dermatograf la ochi dupa care un strat de rimel si un ruj nude pe buze. Incalt o pereche de conversi negrii si imi iau de pe cuier o geanta de umar in care imi pun cateva chestii.

Prima pornire va fi intr-o cafenea iar apoi voi merge la un restaorant unde au mese si in fata restaorantului,la aer si voi manca,niciodata nu mi-a placut sa mananc inauntru .







Carla's (Andrei) pov. (Point of view)

Intr-un final o sa mai avem un concert,peste cateva zile in Bucuresti,locul unde traiesc eu si trupa,nu ma bucura sincer pentru ca e obositor dar macar ma face sa uit de despartirea mea de Nelea. Era frumoasa sincer,aproape ca voiam sa ma casatoresc cu ea si sa am copii,cum are si restul trupei,ca doar am 25 de ani,chiar daca gandesc ca unul de 30 si o voce tot de 30 deoarece fumez. Si deci,Nelea.... de desteapta nu prea era,dar nici foarte proasta,nu lucra niciodata,doar eu aduceam banii in casa sau apartamentul mare in care traiam noi doi,mereu avea cu sutele de pantofi in dulap,si isi doarea cat mai multe bratari din argint si inele din aur ,cat mai multe haine si sa ne ducem des prin Dubai,sincer eram cu ea doar pentru corpul ei. Dar tot nu ma puteam afişa cu ea le undeva. Stia ca lucrez la birou,nu ca eram cel care canta mai mereu si e solistul trupei Carla's Dreams.








Ana  'Carla's Dreams'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum