10

337 18 12
                                    

După ce m-am dat din calea ușii si i-am primit pe mama si tata înăuntru ne-am așezat pe canapea si am început să vorbim despre oportunitatea asta.

-Nu trebuie să ai emoții scumpo,totul va decurge bine. Mă îmbărbătează mama.

-Cand vor venii si ei?

-In câteva minute sigur ajuns si ei.

Andrei pov.

Să îl ia naiba pe Popescu! Nimeni niciodată nu mă întreabă dacă eu vreau. Doar :"Andreuț du asta până acolo,Andreuț fă asta până mâine,Andreuț hai cu mine acolo,dar cine dracu ma întreabă de sănătate,sau dacă măcar vreau? După ziua asta grea si venit de la un concert obositor chiar îmi lipsea o întâlnire de afaceri. Se pare că Popescu vrea să înmâneze firma prietenului lui,din cate mi-a zis familia Ivan e o familie destul de buna,sotia lucrează la o firma de haine din Moldova. Au si o fiică. Bine măcar că am cumpărat un buchet de flori din florăria din colt. Niste trandafiri roșii să gata ori ce fata,nu? Înainte să intrăm eu cu Popescu ne aranjăm costumul si cravatele e la gat,nu ezit si ii trimit un mesaj Anei.

"Te-ai distrat la concert,puisor?"

Nu îmi răspunde si decid să închid telefonul si sa il vâr în buzunarul pantalonilor. Popescu bate la ușă și după scurt timp soții Ivan ne poftesc înăuntru.Facem cunoștință,dau mâna cu Domnul Ivan Neculai si ma sărut pe obraz si o îmbrățișez pe doamna Ivan Dana. După ce mă prezint nu puteam sa nu observ o silueta cunoscută ,par brunet deschis,piele alba,doar nu cumva e....

-Ana!

Si când cuvintele alea miau părăsit gura nu îmi dădusem seama că și ceilalți m-au auzit,opss.

Se întoarce și mă privește uimită,nici măcar ei nu îi venii să creada.

-Se pare că voi doi va cunoașteți. Spune doamna Dana si își pune mâinile în sân zâmbind strâmb.

-Da,ne-am cunoscut la un restaurant,ea mi-a servi...

-Aaah,da! Ne-am cunoscut la un restaurant,comand lui a venit la mine si a mea la el. Spune si mi-o taie,vorbind repede,sigur ascunde ceva de ei.

-Pai atunci,sa ne așezăm la masă.

După ce toți ceilalți sau dus spre bucătărie nu am ezitat si m-am apropiat de ea,oferindu-i buchetul de florii,multumindu-mi imediat. Nu puteam să imi iau privirea de la ochii ei frumoși,verzi.

-Termina!
Să te uiți la mine, cu ochii acei a tăi;
Frumoși ai naibii! (Numai tu-Carla's Dreams).

-Frumosi? Mă întreabă dar nu putui să îi răspund altceva ca Dana ne chemase la masa. Așeza florile într-o vaza cu grijă și ne îndreptarărăm spre masa,doua locui unul lângă altul au mai rămas libere,3 pe partea stângă și 2 pe dreapta. Numai pentru noi.

M-am așezat la masă și am asteptat-o acolo,se dusese la bucătărie cu mama ei,probabil să aducă mâncarea.

-Ana draga,nu ai un vin?

-Nu tata,nu consum alcool.

-Nu semeni pe mine,oricum am adus eu un vin,cred ca l-am uitat în mașină.

Vin?Vreau!Vreau!Vreau! Dar nu promit nimic dacă mă îmbăt în seara asta...

Fiecare am mâncat din puiul gustos cu legume făcut chiar de Ana. Se pare că are talent la mâncare,bine de știut.

-Si deci Ana,iti dorești postul? Intreaba Popescu.

-Mai mult decât orice. Spune fericita axandul cu privirea.

-Pai,sper ca știi dar vei lucra cu Andrei.

Era să mă înec cu legumele alea,ce? Adică nu ca nu sunt fericit,sunt în extaz! Ea,sa lucreze cot la cot cu mine de dimineață până seara? Punct ochit,punct lovit!.

-Ah,nu am știut,dar sigur nu o să fie vreo problema.

După mai multe discuții se pare că au dat palma si firma s-a predat lui Neculai,fiind si Ana acolo cu un post.

După ce am terminat si desertul ne-am așezat toți pe canapeaua în forma de L ,logic eu lângă iubirea vieții mele,daca ar știi Liviu ce lovitură am dat.

Fiecare vorbea despre ceva,doar eu si Ana nu,asa ca am zis să o fac.

-Cati ani ai,daca nu te superi ca întreb?

Ok,trebuia să mă bag cumva în vorbă cu ea,nu ca nu știam câți ani are.

-20,tu?

-25.

Imi zâmbește și apoi își verifica telefonul,avea un mesaj. Fara sa mai conteze mi-am mutat privirea le fata ei,i se luminase chipul. Tastează ceva înapoi si aud bârâitul telefonului meu în pantaloni. (Vezi să nu îți bâțâie altceva,Țaruș. Scuze dar nu m-am putut abține:)) )

Am zis să nu îl verific pentru că știam că mie mi-a trimis mesaj. O ador pe fata asta,felul cum găsește,e descurcăreață,frumoasa...oh si ce corp!

Imi scot telefonul si ii trimit un mesaj.

"Fusta pana la genunchi,si mâneci lungi.Ce dragoste ai vrea?"

Am descris o perfect la cum era îmbrăcată în seara asta. Mă fac că nu o văd dar la primirea mesajului a început să zâmbească mai tare decât atunci cand Popescu i-a spus că îi acordă postul.

Autor pov.

Ana se ridicase de pe canapea,s suzandu-se si se îndreptase până în bucătărie să bea un pahar cu apă,vinul ajungându-i.

Telefonul si-l lăsase pe noptieră din sufragerie.

Musafirii râdeau cu pofta si vorbeau cum se cunoscuse unii cu alții în tinerețe. Andrei se tot gândii la Ana,defapt nu își putea lua gândul de la mica lui fata pe care își puse ochii.Telefonul Anei sunase,rasunand în living melodia celor de la Carla's Dreams-Triunghiuri.

-Ana! Îți sună telefonul! Spune mama sa si ii înmânează telefonul,inchide imediat după ce iese din bucătărie și se masează la locul ei pe canapea,langa Andrei.

-Cine era "Ellen"?

-Ah,o prietena. Minte aceasta.

-Bine,ma bucur ca îți faci prieteni.

-Ai o domnișoară în toată firea, Niculai.Spune Popescu

-Multumesc! Spune acesta la rândul lui.








Hei! Ce credeți că se va întâmpla data viitoare? :> *Pervface*


Ana  'Carla's Dreams'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum