7.

399 16 39
                                    

Dimineața următoare mă trezisem cu o oră înainte de a merge la serviciul meu de rahat,bine ca e doar provizoriu.

Ridicându-ma din pat am mers direct la baie, mi-am făcut un duș,m-am spălat pe cap,mi-am periat dinții iar apoi am intrat înapoi în cameră pentru a mă gândii cu ce să mă îmbrac, mi-am întins pe pat tot felul de haine,cu ce sa ma îmbrac?Afară era cald...

Am optat pentru un maiou roz pal,o fusta de aceeași culoare si adidași. Parul l-am uscat si l-am prins într-un coc (vedeți tot la Media).

Andrei pov.

Abia aștept concertul de mâine,sper să o văd,nu îmi sunt îndeajuns pozele cu ea,o vreau în carne și oase,sa o privesc non-stop,sa nu mă mai satur de ea.

Trebuie să o văd azi.

Îmbrac o pereche de blugi negri si un tricou la fel si imi aranjez părul cât de bine pot,merg să îi salut pe băieți care erau toți în sufragerie. Erick își acorda chitara iar Ava la fel,cand am intrat în bucătărie,Paul gătea ceva iar Veve trăgea ca nesătulul dintr-un joint care cred că sigur la luat de la mine. Cui ii pasa?

-Trebuie să o văd,spun cu jumătate de gură către Veve.

-Păi,du-te si vorbește cu ea.

-Se vede că ești fumat...ii spun

-Nu sunt,doar așa puțin.

-Esti mort frate,ii spune Paul lui Veve.

Am ieșit din încăpere si am pornit mașina spre restaurantul unde servea ea de obicei.

Ana pov.

După ce am servit vreo 10 mese,am aflat că mai trebuie să servesc încă câteva afara,era foarte cald pentru Aprilie.Ellen ma rugat să am eu grijă de mesele de afară iar ea se ocupă cu cele de dinăuntru.
Am ieșit afară din local si am servit si ceilalți clienți până când am văzut...

El...

Era băiatul ăla de acum câteva zile,care ii dădea priviri urâte prietenului lui când mă "agăța",cred. Oare care e numele lui? Nu e un tip rău,sper. Bătea cu degetele în masă semn că sigur vrea să comande iar eu stateam ca o idioata cu mâncarea altei cliente în mână,holbandu-ma.

Trec pe lângă masă lui cu privirea în jos,habar n-am dar dacă îl privesc pur si simplu ma rusinez...

Perfect... Imi urăsc viața.

Exact când am trecut pe lângă,el s-a ridicat iar eu m-am împiedicat,cazand peste el,cu mâncare cu tot...

Am căzut fix peste el,defapt deasupra lui,mana lui prinzându-mi talia cu o mână și cu alta capul pentru amortizare. Si cel mai rau e ca mâncarea clientei turbate era pe mine si el. Mi-am ascuns capul în scobitura gatului lui din cauza impactului,el strangadu-ma cu putere.Dupa vreo 5 secunde am realizat si eu si el.

-Iarta-ma! Sunt o idioata,spun si ma uit in ochii lui,Doamne Isuse Hristoase,nu am mai văzut la nimeni niste ochii așa frumoși,erau culoarea ciocolatei,nu negrii.De ce văzusem eu negrii?

-Nu-i nimic dragă,esti bine? Spune cu o voce groasa,Doamne Isuse Hristoase are accent Moldovenesc.

-Da,dar tu nu ești,esti pătat cu toată mâncarea asta,promit ca îți plătesc eu  tot.

-Puiule,nu trebuie să plătești nimic,si apropo

-Da?

-Mai stăm mult așa pe jos? Oamenii cred ca noi facem altceva... La cuvintele lui m-am facut mai roșie ca un rac la față,el observand si ciupindu-mi obrazul,razand. Avea un zâmbet de inegalat. Cat de drăguț poate fi un străin?

Ana  'Carla's Dreams'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum