După ce citesc mesajul lui,incep să mă panichez..De unde știa toate astea despre mine? Nu îi răspund și închid telefonul. Merg în camera mea si ma întind în pat,nu imi pot lua gândul de la el...oare ce vrea de la mine? Are 25 de ani și....atât stiu.. trebuie să știu mai multe despre el..dar mâine..
Mă întind în pat și las somnul să mă ia...cine ești tu,anonimule?
Andrei pov.
De ce nu îmi mai răspunde? S-a supărat pe mine? Ce am făcut greșit?Ii mai trimit câteva mesaje pentru a-mi răspunde. Dar nu o face...
Cine ești tu,iubito...Ana pov.
Mă ridic din pat parcă arsa când vad cat e ceasul.Am întârziat la serviciu cu 10 minute,poate pentru că aseară am stat și am vorbit ca o fraiera cu un anonim. Fug si fac un dus rapid,apoi luandu-mi pe mine lenjerie mea preferată, roz dantelat si o fusta neagra până deasupra genunchilor si un maiou roz pal. Imi fac cât pot de rapid machiajul care constă într-un strat subțire de fond de ten,fard maro deschis,rimel si pe buze un ruj nude.Imi perii parul si il întind cu placa pusă în prinză înainte de a ma duce la dus. Imi iau telefonul care bâzâie încontinuu,ori cine ar fii,nu pot răspunde la mesaje acum. Fug spre Masina mea de afară și pornesc spre restaurant.
După 24 de clienți serviți iau o pauză bine meritata,de azi dimineață nu am mâncat absolut nimic. Șefa mea observând cât de obosită și slăbită sunt îmi face semn să merg în spate să iau o mică pauză,continuand ea în locul meu. Ajung în cameră angajatilor si imi dau șorțul jos care e strâmt ca naiba. Unfulec un sandwich si imi verific telefonul,un mesaj de la mama despre ce mai fac si 15 de la anonimul ala Idiot.
Idiot:Hei,de ce nu îmi răspunzi?
Idiot:Ești supărată pe mine?
Idiot:Ce am zis greșit?
Idiot:Ce ai?
Idiot:Iubito?
Idiot:Scumpo?
Idiot:Draga?
Idiot:Hai pisi,raspune...te rog..
Idiot:Bine,daca nu vrei sa răspunzi..
Idiot:Oricum am treaba cu o altă fata,acum mai faci si pe mofturoasa,cine te crezi?
Idiot:wop,eroina mea, woop
Idiot:Vrei să bei cu mine?
Idiot:Abia aștept să vin la tine,sa îți sărut tot corpul,sa te dezbrac,iubito
Idiot:Dacă nu îmi răspunzi jur ca atunci când te găsesc o să îți pară rau
Idiot:Neața iubito,scuze pentru aseara.
După ce citesc mesajele simt cum nu mai pot inghitii ultima bucata din sandwich ul meu,ce e cu el?
Adică,acum îmi spune iubito,acum are o altă fată,defapt..ce îmi pasă mie? Ii trimit nervoasa un mesaj înapoi.07********:Chiar nu vrei sa ma lași împace? Ce ți-am făcut să te comporți așa cu mine? De ce tot îmi scrii? Nu am putut să ți răspund deoarece aseară îmi trimite ai mesaje incontinnu,si m-am trezit târziu,nici nu vrei sa știi cât de mult am întârziat iar acum șefa mea e dezamăgită de mine,de ce îți pasă de mine?
Idiot:Iubito, iarta-ma...doar că aseară am crezut ca ai pățit ceva sau nu vrei sa îmi răspunzi,am început să beau pentru că eram nervos. Imi pasă de tine...
07********:De ce?...
Idiot:De ce,ce?
07********:De ce îți pasă de mine? Nici nu ma cunoști bine.
Idiot:Te cunosc,aproape.Esti din Republica Moldova,ai o mama,un tata,ai parul șaten,ochii verzi,slăbuță,mica de înălțime,vreo 19 ani...
07********:De unde știi asta? Adică da,ai dreptate,dar nu am 19 ani :))
Idiot:Dar cât ai? Arăți că una de 19 :>
07********:Am 20,mie de ce nu îmi spui ceva despre tine?
Idiot:Toate la rândul lor,draga.
07********:Agh,esti imposibil.
Idiot:Stiu,draga.
07********:Trebuie să plec,pauza mea s-a terminat.
Idiot:Bine iubito,s-a îmi trimiți mesaj cum ajungi acasă.
07********: Nu-mi mai folosi apelativul ala,nu sunt iubita ta.
Idiot:Dar vei fii ,)
CITEȘTI
Ana 'Carla's Dreams'
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre o fată de 20 de ani ce tocmai terminase facultatea si dorii sa inceapa sa lureze,primul pas îl facu mutandu-se in Bucuresti de una singura,mama si tatal ei ramasesera in Moldova,de unde ea se nascu.Ea dorea sa lu...