17.

329 15 34
                                    

Ce era sa fac acum? Voiam doar să uit totul. De ce nu putea să îmi spună de la bun început? Si cine era "Nelea♥"? Fugeam ca ultima nebună singură pe stradă cu ochii plini de lacrimi. M-am oprit atunci când am văzut un non stop deschis, mi-am deschis portofelul, îmi ajungeau pentru o băutură...sau două,trei.

Andrei pov.

Eram cu lacrimi în ochi gandindu mă la ea,unde era? Goneam cu 100 la ora prin oraș în căutarea ei, am fost acasă la ea,pe drumul care duce acasa la ea... dacă a prins o cineva? Sunt un imbecil,trebuia să șterg contractul Nelei din telefon atunci când ne-am despărțit. Nici măcar nu ma crede că eu sunt solistul trupei dar avea dreptate..nu trebuia să o mint... Virez mașină cu putere si trag în parcarea unui parc,aud câteva plânsete de fată așa că mă îndrept spre sursa care duce spre plânset.

-Ana! Strig spre ea. Era întinsă pe o bancă cu 3 sticle de vodka lângă ea,plangand...

-Lasa ma! Se rasteste înapoi si se ridica de pe banca,dar se dezechilibrează si o prind.

-Te urăsc mai mult ca pe pisica aia de acolo! Spune si imi arată o pisică moartă într un colț întunecat din parc.

-De ce o urăști?

-Pentru ca e moartă, pisicile de obicei trebuie să fie vii și drăguțe.

-Esti beata.. ii spun dar aceasta se enervează mai rau,facandu mă sa rad.

-Tu ești beat! Doar proștii beau!Eu nu.. Si se pune înapoi pe banca încercând să nu cadă

-A Da? Ce e cu sticlele astea de vodka?

-Nu sunt ale mele..

-Dar ale cui? O întreb și mă las pe vine pentru a fii de aceeași înălțime cu ea.

-Ale lui doamna ma-ta! Spune si rade ca ultimul copil.

-Daca mai spui ceva de mama o încurci Ivan! Spun si o întind pe toată banca,aveam noroc că eram singuri aici. Mă privea in ochi cu atâta dorința,dar nu puteam să ii fac nimic,mai ales că era în stare de ebrietate si nervoasa foc pe mine.. dar nu strica dacă mă jucam cu hormonii ei?:>

-Stiu ca ma vrei.

-Nu Andrei,nu sunt proastă să mă fut cu porcii.

-De când vorbești tu fetiță inocentă așa urât?A?

-Pentru ca așa vreau! Spune si face o voce de copil de 5 ani.

Iau o gura dintr o sticlă de langa banca începută de ea dar se repezeste repede .

-Nu! Tu nu!

-De ce? Dacă tu ai voie să bei si eu am! Spun si ma las mai comod pe banca luând 2 sticle in mână doar pentru a face ea fața ei de fetiță enervată si plină de sine.

-Da mi si mie... umpic.Se milojeste venind catre mine cu o buza umflată si cu fățuca de cățel plouat.

-Eh.. si o enervez si mai tare.

-Atunci nu te supăra dacă fac asta.. spune si scoate din buzunar un pachet de țigări împreună cu o brichetă.

-Ana! Să nu te prind! O ameninț.

-Mhm.. îngână si își plasează țigara între buze după ce o apinde,incercand să tragă din ea dar,esec... S-a înecat..

-Du te dracu si nu mai râde!

-E prima oară e?? Rad de ea și îi fur 5 țigări din pachet punându le in buzunarul meu gol,fara țigări.

-Esti cel mai mare hot!

-Dar tu ce ești?

-Sotie de hot. Spune si rade fără să își dea seama ce spune din cauza alcoolului. Tocmai a spus că e sotia mea? Tocmai asta a spus!

-Hai acasa și aruncă porcăria aia!Mă ridic în picioare și îi fur țigara dintre degete, trăgând din ea.

-Nu am chef,vreau să fac jogging.

-La ora asta?

-Da!

-Hai acasa iubito,fac eu cu tine jogging cât vrei in seara asta. Spun si înroșește imediat.

-Porcule!

-Frumoaso!

-Prostule!

-Nebuno!

-Ce?

-Exact,acum hai acasă.

-Nu!! Protestează si o iau pe umăr. Striga ca din gua de șarpe,razand pe lângă. Am dus o pe umăr până la mașină iar apoi am așezat o cu grijă in scaunul din dreapta, punându i centura.

Tot drumul a fost extrem de liniștit deoarece Ana dormea,nu mă mir..era ora 00:00... Când am ajuns acasă la mine am urcat în brațe cu ea pana sus în camera mea,avand grijă să nu o trezesc dar ea se tor fâstâcea.

-Andrei... Spune in somn puișorul meu.

-Da iubito,am ajuns acasă,yaay. Spun în șoaptă la urechea ei.

-Yaay.Spune si ea la urmă tot în șoaptă. Doamne...fata asta pe lângă amuzantă e si sexy. Era îmbrăcata într un tricou simplu alb si o pereche de blugi negri,dar jur ca nu stiu cum,sutienul ei negru îmi dădea bătăi de cap,parca făcând tricoul transparent..
O așez pe pat si ii dau jos hainele,sigur nu voi mai primii sex o lună după ceartă de azi dar măcar acum sa o simt lângă mine. Rămâne doar în lenjerie intimă neagra si ma bag in pat alături de ea, rămânând si eu in boxeri. Am strâns o tare la piept. Tot ce am nevoie e ca ea să imi vindece rănile inimii si sa ma iubească. Dacă nu vrea să mă iubească? Se foiește ușor și spune.

-Andrei..

-Hm?.

-Ma iubești ca si Andrei Țăruș sau ca Carla's Dreams?

-Iubito,maine vorbim despre asta. Acum doar rămâi cu mine să dormim.

-Dar măcar mă iubești? Întreaba rămânând cu ochii închiși încercând să nu plângă. O sărut apăsat pe buze si imi așez mână pe obrazul ei fin.

-Atata timp cât sunt cu tine,te iubesc,te protejez,am grijă de tine si asa mai departe,doar dacă ma lași să intru în inima ta. Dar acum hai sa ne culcam pentru că ești foarte obosită și puțin si beata iubito.

-Noapte buna. Șuieră printre buze ușor

-Noapte buna,frumoasa mea.

Ana  'Carla's Dreams'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum