20.

460 21 41
                                    

In timp ce eram la masă se aud de după ușa de la intrare niste râsete puternice. Cătă merge spre ușă si deschide,pe ele intrând 4 fete de vârsta mea. Cu una dintre ele de sărută pe gură, dându mi seama că sunt împreună. Ceilalți băieți de ridică de la masă si le îmbrățișează.
Liviu era cu...Dana Mațiu? Stai așa..toți de aici au relații doar eu nu...

-Ana,ea e Dana. Îmi spune Liviu iar apoi îmi face cunoștința cu toată lumea.

După 10 minute.

Eram toți la masă. Fiecare cu partenerul lui,doar eu singură..mă tot gândeam la trecut. Andrei,Andrei cel beat care îmi ascundea lucruri,care vorbea despre nustiu ce târfulita care vrea sa o omoare,vorbea pe ascuns în rusă că sa nu înțeleg eu,omoară oameni în fața mea,etc...Unde a rămas acel Andrei drăguț si dulce? Unde sunt sărutările lui? Unde e omul care voia să mă învețe să iubesc? Nicăieri. Toți sunt fericiți,toți! Doar eu stau aici si îmi plâng de milă. Acum ce ar trebui sa fac? Sa îmi bag demisia de la firma pentru a nu îl mai vedea pe el? Telefonul îmi bâzâie si il verific. Era un mesaj de la idiotul ăla din trecut care văd că nici acum nu îmi dă pace..

"Idiot"-Ce faci dragostea vieții mele???

"Eu"-Imi plâng de milă. Tu?

"Idiot"-De ce draga mea? Nu vezi ce frumoasa e viata?  Soarele e sus si îmi zâmbește iar florile ciripesc așa frumos

"Ana"-Ei bine,eu nu vad nici un soare la ora 21:32 si florile nu ciripesc,ai băut?

"Idiot"-Nu numai aia:)

"Ana"- Ce idiot ești!De ce faci asta?

"Idiot"-Ca sa uit...si Pentru că am luat zarplata deci îmi permit:)

"Ana"-Unde ești? Conduci?

"Idiot"- Da,aproape de sufletul taaaauuu iubitooooo

"Ana"- Vrei sa ne vedem în jumătate de oră în parcul tineretului?

"Idiot"-Mmmm îmi place cum gândești,mai ales parcurile.

"Ana"- Ce prost esti,jur.

"Ana"- Deci ne vedem?

"Idiot"-Cu o condiție,nu îmi vei vedea fața si voi sta doar în spatele tău.

"Ana"- Doamne,trece prea mult timp iar noi nu ne-am văzut niciodată...

"Idiot"- Prea multe vrei.

"Ana"- ok,poate voi întârzia,sunt prinsă la masă cu niste handicapați.

"Idiot"-Hmm,vrei să-ți fac seara mai frumoasă?

"Ana"- Ei bine,da.

"Idiot"- De ce se ascund elefanții in cireș?

"Ana"-Doamne....

"Idiot"- PENTRU CA AU OCHII ROSII HAHA!!:)))))))

"Ana"-...wow...

"Ana"-Esti sec.

"Ana"-Iar nu răspunzi?

"Ana"-Ugh! Ne vedem in parc atunci.

Scriu si închid telefonul, băieții împreună cu fetele erau prinși într-o discuție. Mai aveam foarte puțin timp pentru a mă pregătii,cu ce ar trebui să mă îmbrac? Ce ar trebui sa vorbesc cu el? Sincer..doar anonimul ăsta mă face să râd în momentele grele cu mesajele lui retardate. Mai ales când Andrei nu e lângă mine... Mă scuz de la masă spunând că vreau sa dorm iar toți ceilalți s-au dus în camerele lor. Mi-am luat niste blugi negri si am lăsat hanoracul negru de la Liviu pe mine,oare de unde îl are? Mi se pare așa cunoscut...
Mi-am încălțat si am pășit spre ieșire tiptil că nu cumva sa se trezească cineva.

Pe drum,în timp ce mă tot apropiam mai mult si mai mult de parc,genuchii începeau să îmi tremure. Dacă e vreun psihopat?Ajungând in parc am decis sa caut o banca potrivită,nici prea departe de lume dar nici foarte retrasă. Mă așez în mod turcește pe banca si ii trimit mesaj anonimului.

"Ana"-Am ajuns..

"Idiot"- Si eu.

"Ana"-Pot măcar să te văd?

"Idiot"-Vrei prea multe prințesa..

"Idiot"-Pune-ti gluga în cap si închide ochii.

"Ana"-Si dacă îmi faci vreun rău?

"Idiot"-Crede-ma,dacă voiam să-ți fac vreun rău o puteam face de mult.

După ce citesc mesajul îmi bag telefonul in buzunar. Îmi trag gluga bine pe cap si îmi pun mâinile la ochi. După câteva secunde simt două brațe bărbătești cuprinzându mă strâns.

-Tu ești?

-Mhm. Îngână ușor,vocea lui e destul de groasă,îmi seamănă cu a cuiva.

Mirosul de nicotină si parfum bărbătesc îmi înfundă nările.

-Mulțumesc că ești aici. Îmi spune si rămâne în continuare pe partea din spate a băncii.
Îmi ia mâinile de la ochi si îmi poziționează capul pe umărul său pentru a vedea mai bine stelele,nu aveam de gând să-i văd fața daca el mi-a spus sa nu o fac.

-Tu nu poți să vezi cum vad eu stelele in ochii tai verzi. Îmi șoptește la ureche iar apoi mă sărută.









Scuzeee scuzeee scuzeee că nu am mai postat:'(
Dedic capitolul RalluuSS <3





Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 16, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ana  'Carla's Dreams'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum