19.

266 17 23
                                    

Ana pov.

Cată si Liviu m-au dus la un anumit "apartament". Ceilalți băieți au rămas în casă groazei... trebuie neapărat să-mi adun gândurile...Ce mă fac eu cu el? Nu pot sa mai vorbesc cu el după asta,avea un pistol! Un pistol Ana! E un om periculos! Omoară oameni și nu are problemă cu asta,ce căutăm eu împreună cu el?Sincer nu sunt genul de om care sa pârască și să spun presei că el e Carla's Dreams...nu am sa fac asta,nu pot.

Liviu mă conduce într-o cameră destul de frumoasă.Mi-a spus și că ar cam trebuii sa locuiesc aici cu ei până se liniștesc lucrurile.

-Nu cred că ai haine de schimb,asai?

-Da, Liviu...asta era primul gând după omul împușcat..

-Scuze,uite merg sa caut niște haine și te voi chema eu la cină.

-Mulțumesc,pot folosi dușul?

-Sigur,apropo..spune și dă să iasă pe ușă dar ar oprește.

-Da?

-Ai o țigară? Am rămas fără..

-Nu fumez,scuze.

-A...și nu vrei să încerci? Ești extrem de neliniștită din cate am văzut,te-ar ajuta.

-Pai..nu știu nici macar cum se ține în mână.Spun și râdem amândoi.El iese din cameră iar eu mi-am pregătit dușul. Liviu(Veve) a venit la mine cu o pereche de pantaloni lungi bărbătești,un tricou imens in care mai încăpeau două persoane și niște chestii de fete.

-De unde ai astea? Îl întreb făcându mă toată roșie la fața.

-Pai,Andrei mi-a spus de ce ai nevoie și să am grijă de tine câteva zile până se liniștesc apele. La auzirea cuvintelor mi-a venit efectiv greață,cum mai poate omul acela să pună pe altcineva să aibă grijă de mine? Sunt un bebeluș? Glumește sper.

-Da...mersi.Spun și intru in baie închizând o după mine iar Liviu plecând.

După 20 de minute.

Eram la mine in cameră și incercam sa fac pantalonii puțin mai strâmți trăgând de șiretul lor și făcând mai multe noduri până când am auzit note bătăi în ușă.

-Cine e?

-Dracu,deschide odată! Îl aud pe Liviu de pe partea cealaltă.Merg spre ușă și îi deschid.

-Ce vrei?

-Hai la masă pisi.

-Nu sunt pisi,și nu mi-e foame.

-A da? Spune și mă ia pe sus,punâdu- mă pe umărul lui.

-Lasa mă jos idiotule!!

...

-AM SPUS SA MA LASI JOS!

...

Și nu spune nimic până în bucătărie,mă lasă jos iar acolo ii vad pe toți membrii trupei înafară de Andrei,sper sa nu îl văd aici.

-Cand vin ele?Îl intreabă Erik pe Catalin.Eu mă pun la masa mâncând ca toți ceilalți din puiul prăjit.

-Cine s-a vină? Spun iar apoi aud bătăi în ușă urmate de râsete.

Heii! Scuze că nu am mai postat și că a fost scurt dar next ul nebun va venii in curând! Love ya!💘

Ana  'Carla's Dreams'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum