După ce am plecat de la localul unde am mâncat eu cu Andrei am terminat si orele de serviciu iar el s-a oferit să mă ducă acasă.
'În mașina'
-Iubito...Spune Andrei si lungește apelativul.
-Hm?
-Diseara la ora 20,ai treabă?
-Ah,nu...de ce întrebi?
-Vreau să te duc la mine acasă să îți fac cunoștință cu cineva după ce te las acasă sa te schimbi.
-Amm,cu cine anume? Spun si ma gandesc ca poate vrea să imi prezinte părinții lui,si sincer nu l-am auzit niciodată vorbind despre ei.
Nu răspunde așa că mă gândesc să sparg eu liniștea.
-Parintii tăi? Il întreb dar nu răspunde, m-am gândit că era mai bine să nu mai întreb.
După un drum nu foarte lung ajung acasă,Andrei îmi deschide portiera mașinii și o închide după ce eu ies, multumindu-i. El se urcă în mașină fără să mă salute si pleacă.
Mai aveam 2 ore la dispoziție până la opt.
*
Cu ce dracu sa ma îmbrac? De ce nu mi-a spus cu cine ne întâlnim? Dacă erau părinții facem si eu o impresie bună cu o rochie,dar dacă e altcineva? De fapt cine poate să fie? După ce mi-am făcut un dus, am luat pe mine lenjeria intimă mov si am zis să îi dau un mesaj la Andrei.Incep să tastez dar primesc la rândul meu un mesaj,oh..iar idiotul..
-"Buna ziua frumoaso"
-"Noapte buna.."
-"Ce ai pățit iar,Ana?"
-"Când o să mă lași în pace cu anonimatul?"
"-Cand nu vei mai avea iubit ca să te pot avea la picioare"
-"Ai vrea tu,si nu am."
-"Stai,cum adică nu ai?"
-"De fapt...nici eu nu stiu ce suntem..plus ca pentru mine ar fii mai bine să nu iubesc,le fac rău celor din jurul meu."
-Nu înțeleg,ce vrei sa spui?"
-"Ca eu nu stiu sa iubesc,si nimeni nu i sa se îndrăgostească de mine."
-"Cum ai ajuns la concluzia asta?"
-"Stai,vorbim mai tarziu"
-"Ce e?"
-"Am întârziat la ceva"
-"Bine frumoaso,ne mai vedem."
I-au pe mine ce apuc si fug până în fața casei unde ma aștepta Andrei, stând sprijinit de mașină.
-Andrei,Andrei te rog frumos sa ma ierți, nu am știut cu ce să mă îmbrac de asta mi-am luat doar un tricou si blugi te rog să mă ierți ca n te-am sunat să te întreb și că am întârziat si ca-. Nu apuc să mai spun ceva ca el ma sărută apăsat pe buze, mă lipește de mașină și mă prinde de talie.
-Esti perfecta iubito. Acum hai sa mergem.
După un drum scurt ajungem la el acasă,mergand direct la el în cameră.Ne oprim în fața ușii si își pune mâinile pe obrajii mei.
-Asculta mă bine, a trecut destul timp iar eu am încredere în tine, nu vreau să te sperii, doar ai si tu încredere în mine si nu te speria...
-Andrei..
-Nu,Ana.Nu o să vreau multe întrebări.
-Andrei! Ori mă îmi vei spune că lucrezi ca asasin ori vrei sa mi-o tragi!
-Nu! De fapt aș vrea eu dar-. Își etalează rânjetul pervers dar nu termină de spus că niște voci care râd se aud de după ușă care duce în camera lui.
-Sper ca nu vrei sa ne futem in grup...
-Nu ce dracu! Doar intra si fa cum îți spun.
Deschide ușa iar acolo se aflau 4 băieți. Doi pe pat si doi stâng jos,rezemati de perete.
-Ah,hei! Spun ușor timidă.
-Hei! Eu sunt Liviu, dar îmi poți spune Veve. Spune si zâmbește șiret.
-Eu sunt Ana,Stai așa..pe tine te cunosc de când lucram la restaurant! Tu erai nesimțitul.
-Dar prefer să mi se spună Liviu.:))
-Hei sunt Erik!
-Ana,încantata.
-Eu sunt Paul, încântat!
-Ana.
-Cătă!
-Ana, încântată!
După ce am dat mâna cu toți și am făcut cunoștință m-am lăsat jos pe podea alături de Andrei.
-Uite Ana, acum îți pot răspunde aproape la toate întrebările..
-Amm.. nu aveam nici o întrebare să îi pun...Ce trebuia să fac?.
-Uite, secretul meu, de fapt al nostru...
-Sunteti gay? Spun si fac o fața serioasă dar ceilalți încep să râdă în hohote.
-Nu, noi suntem aproximativ toți membrii trupei Carla's Dreams,adica cei care-. Si nu termină de spus că îl întrerup cu râsul meu. Adică serios?
-Vorbea serios...Spune Paul
-Da sigur, iar eu sunt Madonna..
-Am adus chitara Ana..
-Stai asa...spun si ma ridic, vrei sa spui ca de fiecare dată când tu îmi cântai mine, si spuneam că vocea ta seamănă cu a ta....
-Da..
-Si atunci când mă strigai prin casă 'Eroina'?
-Da..
-ANDREI TU GLUMESTI CU MINE?! Strig spre el nervoasa,adica cum? Tot timpul ăsta,mesajele,concertele,atunci când am făcut aia..
-Andrei...spun cu lacrimi în ochi, ceilalți se uitau la noi ca la un show păcătos iar eu cu Andrei eram in picioare privindu ne.
-Imi pare rău că nu ți-am spus până acum dar...
-Nici un dar Andrei,tot timpul ăsta! Concertele,mesajele,partile de la serviciu! Spun tot ce am gândit pe loc.
-Am spus că îmi pare rău! Își cere scuze,ochii lui deveneau din ce în ce mai triști,el trist? Eu cum mă simt că ma mințit tot timpul ăsta?
-Ma crezi,asai?
-As fi vrut să nu!
-Dar..
-Nu! Tot timpul ăsta tu ai fost el?!
-Nu,adica...pe scenă sunt cineva,dar în real life sunt alt cineva,nu înțeleg de ce nu te bucuri...
-Cum să mă bucur daca mai mințit? Spun si las cateva lacrimi sa îmi scape,se repezeste să le șteargă dar nu îl las. Un bâzâit enervant se aude de pe podea,era un telefon..telefonul lui. Trag cu ochiul înainte sa il ia de pe jos si observ că pe ecran scria "Nelea♥" ...Poftim?
-Da..Știi ca..Da sigur....Aaaa.....Nu!...fuck..Spune si închide telefonul, încheind discuția cu fața acea..
-Trebuie să plec,imi pare rău.
-Nu, mie îmi pare rău. Spun si plec trântind ușă după mine,il aud strigând de pe hol dar eu ieșisem deja din casa lui. Am lăsat toate lacrimile sa îmi scape. Unde ma îndreptam? Nici eu nu stiu. Tot ce voiam să știu e ca trebuie sa fug de lumea asta si sa uit de tot...Unde trebuia să merg? La băut!
CITEȘTI
Ana 'Carla's Dreams'
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre o fată de 20 de ani ce tocmai terminase facultatea si dorii sa inceapa sa lureze,primul pas îl facu mutandu-se in Bucuresti de una singura,mama si tatal ei ramasesera in Moldova,de unde ea se nascu.Ea dorea sa lu...