După toate cele întâmplate cu Andrei acum câteva zile a decis să mă ducă la mine acasă,doar dacă promit ca nu scot un cuvânt despre ce am auzit. Si asa am si făcut. Rămăsesem vorbiți ca de acum el mă va lua de acasă și vom merge la firmă. De atunci nu am mai vorbit cu el si ma simt destul de prost.Singura persoană cu,care am vorbit a fost anonimul ala Idiot,care dacă stau să mă gândesc nu chiar așa.
Tata mi-a trimis mie si celorlalți angajați mesaj cu orele de lucru. Voi începe de azi,la ora nouă fix,terminând la patru după amiază.
Era ora 7 așa că am putut lejer să mă pregătesc. Mi-am făcut un duș și mi-am alea cu grijă hainele. Nu trebuia să fiu nici foarte casual,nici foarte eleganta. Așa că am optat între,mi-am luat pe mine lenjerie intima neagră,niște ciorapi negri cu plasă,o fusta neagra simpla,care îmi ajungea până deasupra genunchilor si o bluza de vară destul de drăguță. In picioare niste adidași mai copilărești. (Uitați-vă la Media). Ca machiaj mi-am făcut o linie de dermatograf la ochi,si un ruj nude pe buze. Parul l-am lăsat desfăcut pe spate.
Exact când am fost gata soneria a sunat. Deschid întâmpinand-ul pe Andrei.
-Hei. Îl salut simplu.
-Bună. Mă salută nepăsător. Ce naiba are acum?
-Stii,daca ai nervi nu îi descarca pe mine si nu te mai comporta ca un idiot.
-Ce? Ce tot ai? Eram nervos pentru că întârziem si trebuie sa bag benzina,nu sunt nervos pe tine. Imi spune si i-au poziția tăcerii si a rușinii.
-A... Credem că...
-Nu,si scuze pentru atunci. Acum hai sa plecăm. Spune si ma ia de mână mergând spre masina lui.
După ce că mai tot timpul petrecut în mașină cântă și mă făcea să zâmbesc,nu îmi puteam lua ochii de la el,blugi negri,camasa albă si adidasi negri. Era pur si simplu perfect,plus ca își aranjase parul lui castaniu exact cum îmi place mie de obicei. Am ajuns in fata firmei care,desigur era imensă,se pare că Andrei mă va ajuta si ma învăța cam cum e pe aici. Am intrat cu emotii,usile din sticla erau enorme,inauntru era ca un fel de recepție mare, cu un birou al unei fete de vreo 30 de ani foarte drăguță și în același timp și elegantă. Doar eu sunt îmbrăcată copilăresc pe aici,si mai am si pufuri la adidași mei albaștri cu roz,si urechi. Ce idioată sunt. (Uita ti-va la Media la adidași ca să vi imaginați:)) ).
-Sunt o idioata. Spun mai mult pentru mine dar se pare că Andrei mă aude si rade pe seama mea.
-De ce puiule?Mă întreabă.
-Uite ce eleganta e toată lumea și eu?Zici ca ma duc la un parc de distracții.Ii spun si rade din nou.
-Esti oricum cea mai tânără de aici,si copilăroasă normal. Nu îți fă griji,nici ei nu sunt cine știe ce serioși,nu vrei sa știi când ne împingeam unul pe altul si săream pe scări cu scaunele cu rotile in pauzele de prânz. Imi zice si încep să râd. Ne apropiem de biroul fetei si fac cunoștință cu dânsa.
-Bună! Eu sunt Ivan Ana,noua angajată. Spun si ii întind mâna,zambind.
-Hei! Eu sunt Delia Mațiu,si se pare că despre tine vorbește mai tot timpul zăpăcitul de Andrei. Spun zi râdem amândouă.
-Bine Delia,spune mi te rog unde e biroul ei.Intreaba Andrei.
-Aaah,imediat. Spune si tastează ceva la laptop.
-La 150.
-Multumesc Delia. Ii spune Andrei si ii face cu ochiul. Stai ce.
După ce ne îndepărtăm îmi retrag mâna din a lui.
-De ce?
-De ce,ce? Întreabă de parcă nu ar știi.
-E ceva între voi? Il întreb înainte ca ușile liftului sa se închidă.
-Poftim? Între mine și Delia? Cam da... E o tipă bunăoaca.Spune serios si simt cum îmi cade tavanul în cap.
-C-ce? Spun tremurat,abtinandu-ma să nu plâng.Se uita la mine si rade pe seama mea.
-Glumeam,nu am nimic cu ea,doar suntem colegi. Plus ca e căsătorită si are un copil,si nu e genul meu. Ești geloasa?
-Nu! Spun si imi pun mâinile în sân,acesta dandu-și seama că mint. Oprește liftul printr-un buton. Se apropie de mine si ma ridică,incolacindu-mi picioarele în jurul bazinului lui.
-De ce minți,pisoiaș? Spune cu o voce al naibii de sexy si imi sărută gâtul. Doamne nu pot să îi rezist!
-Nu stiu,doar ca nu îmi place cum se uita fetele la tine. Spun bosumflată si fac față de copilaș care nu a primit acadeaua mult dorită.
-Oricum eu am ochi doar pentru tine iubito. Spune si ma saruta apăsat.Mă lasă jos si imi strânge mâna mea întra lui si pornește din nou liftul.
Mă uitam cu un zâmbet tâmp pe fata,oare ce gândește? Se uită la mine si incepe să râdă. Are un zâmbet perfect,totul e perfect la el. Mă sărută din nou,dar de data asta si cu limba.
-Termina să te mai uiți la mine,cu ochii ăia ai tăi! Frumoși ai naibii! Si cu o față atat de inocentă!
-Cum,așa? Spun si ma uit din nou la el.Ma ridică din nou,incolăcindu-mi picioarele dupa bazinul lui. Îmi mușc buza de jos în timp ce el imi pune mâna pe fesa dreapta strângând-o în palma lui. Imi musca gâtul lăsând semne bine evidențiate. Nu apucam sa mai facem ceva că ușile liftului se deschid,pe ele intrând o bătrânică. Andrei mă lasă jos,incercand amândoi sa nu bufnim în râs,iesim din lift,razand isteric ca doi nebuni.
Ajunsesem si la biroul meu care era superb!Aveam un raft plin cu cărți,u n birou mare,o canapea iar după scaunul de la birou un geam imens începând de la podea la tavan cu priveliștea Bucureștiului.
-Doamne,e superb!Spun si ma așez pe scaunul dea birou.
-Hai să îți arăt ce trebuie sa faci. Spune si își trage un scaun lângă mine,dandu-mi câteva dosare.
Heei! Cum vi se pare?
Ce credeți că urmeazaaaaa?:)
CITEȘTI
Ana 'Carla's Dreams'
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre o fată de 20 de ani ce tocmai terminase facultatea si dorii sa inceapa sa lureze,primul pas îl facu mutandu-se in Bucuresti de una singura,mama si tatal ei ramasesera in Moldova,de unde ea se nascu.Ea dorea sa lu...