Mergem de 20 de minute pe drumul ăsta și ce e ciudat e ca e un drum pustiu,care duce spre o pădure.Incep să mă panichez si sa tremur,Andrei observând.
-Ana,ce ai?
-U-unde mă duci? Spun cu o voce mica.
-Ti-am spus că e o surpriză.Spune si rânjește.
-Te rog Andrei! Oprește!
-Ce? De ce?
-De ce mergem într-o pădure? Ce vrei să îmi faci?
-Ce? Ana termină! Spune si trage pe dreapta,coborand doar eu din mașină iar apoi el.Afara a început să plouă puțin dar nu am băgat în seamă.
-Ce vrei sa îmi faci de mă duci noaptea într-o pădure? Spun si merg departe de el in spatele mașinii.
-Ce naiba crezi că îți pot face? Așa mă crezi?
-Nu dar nustiu ce...
-Termina Ana! Nu sunt așa!
-Dar..
-Nu! Nu! Si nu! Tu nu ai încredere în mine?Vine spre mine si ma lipește de portbagajul mașinii.Fiind fața în fața.
-Spune Ana! Zice si imi i-a fața în mâini.
-Am încredere în tine,doar ca mi-e frica.
-De ce sa îți fie frică?
-Cand am avut 10 ani,mama si tata au avut multă treabă la serviciu,si au angajat o bona,ei aveau încredere în ea.Era un domn în vârstă de 40 de ani. Si într-o noapte m-a luat de acasă fără să vreau si m-a dus într-o pădure. A vrut să mă violeze si după să mă omoare dar nu a reușit pentru că am fugit,politistii l-au închis și le mine m-au găsit după 2 zile,ascunsa după copaci.
-Ana...imi pare așa de rău,dar crede-ma ca nu as putea sa fac asta.Ma crezi?
-Da..
-Sigur? Spune si se apropie de fața mea.
-Da,si promit că o să te cred mereu! Spun si rămân șocată când acesta mă sărută apăsat pe buze. Nimic nu mai conta,absolut nimic.Stropii de ploaie cădeau peste noi,buzele lui se frământau cu ale mele,si nu puteam nega ca are niste buze atât de moi si dulci. I-am răspuns la sarut,punandu-mi mâinile în părul lui. Mi-a luns ușor buza de jos,cerandu-mi permisiunea. Limbile noastre dansau un dans fantastic.
-Imi pare rău,eu... Rupe acesta sărutul dar îl întrerup.
-Andrei,nu-i nimic.Spun si zambesc. O mașină trece pe șoseaua umeda din cauza ploii cu viteza, stropindu-ma pe mine si Andrei.
-Fuck! Înjură Andrei în barbă uitandu-se la mine si la el.
-Lasa,nu te enerva.
-Cum să nu mă enervez? Ești udă si poți răcii!Spune si deschide portbagajul,luand de acolo un hanorac.
-De unde ai tu haine în portbagaj? Spun si rad.
-Nu știi niciodată când vine un idiot si te stropește.Zice si imi înmânează hanoracul,era unul cu Carla's Dreams.
-Iti place Carla's Dreams? Îl întreb.
-Aaa...da.
-Si nu te superi dacă îl iau eu pe mine? Tu poți răcii mai tare ca mine pentru că ești mai stropit.
-Nu contează, ia-l pe tine si gata.
-Glumesti,nu? Întoarce te cu spatele!
-Doamne,nimic din ceea ce nu am văzut. Spune si se întoarce punându-și mâinile in sân. Imi dau bluza jos împăturand-o si luandu-mi hanoracul lui lung,care îmi ajungea până peste fund.
-Cum arăt?Îl întreb iar el se întoarce uitandu-se la mine cu admirație.
-Superba,si fusta?
-Glumesti nu? Doar nu vrei sa rămân doar în hanorac.
-Chiar deloc,acum dă-o jos,oricum hanoracul îți acoperă coapsele.
-Nu rămân așa.Ii zic si se apropie foarte tare de mine,luandu-ma pe umăr.
-ANDREI! Lasa-ma jos acum! Spun dar face în contrariu si se mai si învârte,fusta ridicandu se pe coapsele mele.
-Deci o dai jos sau te mai tin mult așa?
-1.Lasa-ma jos ca sunt grea si doi nu o dau jos!
-Nu ești grea,cate kg ai?
-45 si lasa-ma odată jos!
-Pff,mai pune câteva si mai vorbim.
-ANDREI LASA-MA JOS!
-De ce? Ție frica de înălțime?
-Da.
-Pacat,tot aici de țin.
-Bine,o dau jos.Ii fac placerea si el ma lasă jos. Se întoarce cu spatele si imi împachetez hainele punându-le în portbagaj. Imi trag de hanorac chiar dacă aproape îmi ajungea la genunchi,ce mărime poarta omul ăsta?
-Unde mergem acum?
-Pai nu ți-am arătat inca surpriza.
Ne urcăm în mașină și pornim spre locul unde Andrei vrea să mă ducă. Mai tot drumul și-a ținut mâna pe coapsa mea dar nu am înlăturat-o.
Drumul nu a fost foarte lung,am ajuns la o cabana foarte frumoasă cu un mic lac lângă ea. Trotuarul care ducea spre intrarea în casă și spre lac era înconjurată cu felinare. Parcă era de vis sincer.
-Doamne Andrei! Ce loc frumos.
-Iti place?
-Mult! Spun si ii sar in brațe,inbratisandu-l.
-Hai cu mine. Spune si ma trage de mana,am mers spre lac. Acolo era o patura fix cu priveliște perfecta spre lac.Ne-am asezat iar Andrei a luat chitara ce stătea pe pătură si a început să imi cânte.
-"Goi, in lumina zilei, fara secrete
Ne cunoaștem prea bine, sa stii
Nu-ti fie frica, tine-te de mine
Iti promit sa nu te las, fie rau sau bineSi mai am amintiri
Ele incearca s-aprinda in mine tot ce-i ars deja
Si n-o sa mai poata sa ardaAcele tale imi fac tattoo sub piele
Imi schimba sangele-n vene
Si-as vrea sa imbatranim in doiAcele tale imi fac tattoo sub piele
Imi schimba sangele-n vene
Si-as vrea sa imbatranim in doiSi iti doresc, de fapt, nu
Eu nu-ti doresc sa fii in locul meu
Sa simti ce simt acum, cand te privesc
Si sa te rusinezi afland ca tare te iubesc
-Doamne Andrei!Cânti superb!-Da... mulțumesc. Spune si pune chitara deoparte,isi da tricoul jos si sa apropie de lac.
-Ce vrei sa faci?Îl întreb.
-Da înot,hai cu mine.
-Glumesti? Nu stiu sa înot...
-Si nu vrei sa înveți?
-Nu,du-te tu. Spun si il privesc de pe pătură. Eram doar noi 2,sub stele..
Își dă și pantalonii jos rămânând doar în boxeri,intrand în lac. Nu puteam să nu mă holbez la abdomenul lui bine lucrat. După vreo 2 minute,fara să fiu atentă mă ia pe sus,ducandu-ma spre lac.-Andrei! Nu!
-Hai,nu pățești nimic,ți-e prea frica de tot.
-Andrei o sa îți ud hanoracul si nu mai am cu ce ma îmbrăca!
-Cine a spus că înoți în hanorac? Spune si ma lasă jos,dandu-mi hanoracul peste cap,ramanand doar în lenjerie intimă. Sincer nu era așa frig chiar dacă era noapte,plus ca azi toată ziua a fost cald.
-Andrei!
-Nimic din ceea ce nu am mai văzut!Zice si mă trage in apa.
Heeei puișori,ce credeți că urmeazaaaaa? :>>>
CITEȘTI
Ana 'Carla's Dreams'
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre o fată de 20 de ani ce tocmai terminase facultatea si dorii sa inceapa sa lureze,primul pas îl facu mutandu-se in Bucuresti de una singura,mama si tatal ei ramasesera in Moldova,de unde ea se nascu.Ea dorea sa lu...