Hoofdstuk 5.

289 20 4
                                    

"Aangenaam Amina Benyahya! Wat een eer dat zo'n mooie dame als jij bij ons in het ziekenhuis wil komen werken!" Dromerig staart de één van de artsen me aan.

Ik kijk de arts met opgetrokken wenkbrauwen aan. Wat denkt hij wel niet? Ik zit hier pas tien minuten en ik word nu al gek door deze plakkende turk.

"Zal ik je alvast een rondleiding geven? Dat doe ik met plezier hoor. Als je met me mee naar de poli komt, dan leg ik je ook alvast uit wat de planning voor vandaag is en welke voorbereidingen we moeten treffen", ratelt hij snel verder.

Met een diepe zucht onderbreek ik de arts, die trouwens Batuhan heet. "Woow woow woow. Chill down, zit er een hond achter je aan ofzo? Kun je niet wat rustiger praten, ik volg je niet meer, oefff."

Lachend kijkt Batuhan me aan. "Zal ik dan opnieuw beginnen in kindertaal? Zal. Ik. Je. Alvast. Een."

"Laat haar met rust Batuhan, ze raakt je nu al zat", onderbreekt Louise hem lachend. Opgelucht kijk ik Louise aan. "Thank you redder in nood, ik kan zijn gepraat niet meer aanhoren", fluister ik zachtjes in haar oor.

Ik loop achter Louise aan en maak kennis met een paar andere collega's. In de hoek zie ik een zwartharig meisje me met stralende ogen aanstaren. "OH MY GOSH GIRL YOU SLAYIN'!! Weet je op wie je lijkt? Je lijkt op die ene model man! Shit ik weet haar naam niet meer, maar ik zweer dat je sprekend op haar lijkt! DAMN GIRLL"

Ik schiet in de lach door haar spontane reactie. "Aangenaam ik ben Amina. Ik hoop dat dat een compliment was trouwens!"

Ze pakt me bij de arm en neemt me mee naar een automaat. "Zie je deze automaat? Hier kan je de lekkerste chocomel halen man. Ik ben trouwens Siham, ben nog bezig met mijn co-schappen in dit ziekenhuis."

Ze duwt een bekertje warme chocolademelk in mijn handen. Ik neem een slokje en kijk haar met grote ogen aan. "Shit man, deze chocomel is zo zoet dat ik spontaan diabetes ga krijgen op dit moment. Hoe krijg je dit door je keel?"

Ze proest het uit van het lachen en spuugt daarbij haar chocomel over de vloer. "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IS TOCH LEKKER. TFOE DIE CHOCOMEL ZIT NU ZELFS IN MN NEUS VRIEND. HAHAHAHAHAHAHA"

Ik kijk haar grijnzend aan en weet meteen al dat dit mijn bestie gaat worden hier. I like this hospital babyyyyy 😍😍😍

HELLOO BABYGIRLS I'M BACK ❤❤
Mijn studie heeft me tot nu toe zwaar neergehaald, maar ik zeg je eerlijk, I really like ittt.
Ik heb random besloten om door te schrijven, puur omdat ik de dingen die ik meemaak én mijn fantasieën ergens kwijt moet.
Dit verhaal is dus gebaseerd op echte gebeurtenissen uit m'n leven en op echte mensen.

Ik kreeg vandaag de vraag van iemand waarom ik de hoofdpersoon Amira heb genoemd en niet gwn mn eigen naam heb gegeven, aangezien dit verhaal is gebaseerd op mn eigen leven.

Dus wat denken jullie? Amira veranderen in Amina of gewoon zo laten? Tell me babes!

Super veel love voor mijn lezertjes en ik beloof dat ik regelmatig blijf schrijven! 

Het Pad van de WaarheidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu