Hoofdstuk 9.

213 13 2
                                    

Tringggg..
Ik zie dat ik een berichtje terug heb gekregen...

"Daar kom je nog wel achter"

Fronsend kijk ik naar mn telefoon. Lol oke dus deze persoon denkt nu dat ik bang ben ofzo? Ik barst in lachen uit. Het zal vast een of andere levenloze kleuter zijn die niets anders heeft te doen. Gosh..

Ik pak m'n telefoon en ik besluit m'n vriendin Lina te bellen. Ze neemt meteen op, that's my bae. Kijk als ik iemand bel op app dan moet diegene binnen een seconde reageren. Anders word ik kapot chagerijnig.

"AMINAAAAA", schreeuwt ze hard in mn oor. Ik kijk geschrokken naar m'n telefoon, what the actual fuck?

"Ik hoef nog geen gehoorbeschadiging a stinkende teletubbie." Ze begint hard te lachen na m'n opmerking en kan niet meer stoppen ofzo? Deze chick is blij.. te blij..

"Lina, kifesh? Waarom ben je zo blij vandaag?". "Ik ben gewoon blij om je te spreken hbiba", zegt ze lachend. "Yeah right, en ik ben de kerstman", zeg ik geirriteerd.

"Kifesh, wat is er met je vandaag? Je klinkt zo chagerijnig. Is er iets gebeurd op werk ofzo?", hoor ik Lina opeens ongerust vragen.

"Nee er is niets. Kom je zo even langs lienn? Ik verveel me." Gapend kijk ik voor me uit, eigenlijk ben ik moe.

"Tuurlijk, Bilal brengt me over 5 minuten. Tot zo lekkerding."

"Beslama schatjeee". Lachend kijk ik naar m'n telefoon. Dit kind spoort echt niet? Daarom passen we bij elkaar.

Ik loop naar m'n kast en denk even na. What the fuck moet ik aandoen? Waarschijnlijk denk je nu kifesh je bent toch gewoon thuis? Yes I'm home baby, maar Bilal komt Lina brengen dus ik moet er wel een beetje freshkaaaa uitzien weet je?

Bilal is Lina's broer by the way. Hij is zooo cute! Hij is niet echt zo'n standaard knappe jongen met kapsones. Hij heeft zoooo'n onschuldige blik en is bestwel rustig. Daar hou ik van.. Ik ben zelf al druk genoeg, ik hoef echt niet iemand die mij nog meer jnoen gaat geven..

Als ik de bel hoor doe ik nog snel een beetje lippenbalsem op en ren ik de trap af. "Kijk uit voordat je op je bek valt!", hoor ik m'n broer nog schreeuwen. "Ik heb geen bek a kielootzjak!", schreeuw ik snel terug.

Hijgend doe ik de deur open. Teleurgesteld kijk ik Lina aan als ik zie dat ze alleen is. "Heyyy, ben je alleen gekomen?", probeer ik haar subtiel te vragen.

Met gespleten ogen kijkt ze me aan. "Nee Bilal is even de auto gaan parkeren. Hoezo?" Ze kijkt me met een vreemde blik aan. "Nee niets hoor, dacht gewoon dat je alleen was komen lopen in het donker", probeer ik me er snel uit te redden.

For real, onze buurt is eng 's avonds. Er lopen allemaal gasten buiten die je sowieso lastigvallen als je als meisje alleen loopt.

"Ewa Amina, alles goed?" Bilal kijkt me met een blik aan die ik niet kan plaatsen en Lina geeft me zo'n blik van ik-geloof-geen-moer-van-wat-je-zegt. Die blik kennen jullie vast allemaal, hahaha. Moet wel.

Snel zeg ik tegen Bilal dat het wel goed met me gaat en laat ze niet langer in de kou wachten. Als ik de deur dicht doe, zie ik een zwarte schim wegrennen. What the actual fuck? Geschrokken doe ik de deur keihard dicht.

Hello dames,

Dit deeltje heb ik speciaal geschreven voor Leilachourak, omdat ze echt een lief lezertje is. Vanavond ga ik nog een deeltje schrijven, dus blijf vooral lezen!

Vergeet niet te stemmen, een reactie achter te laten en me te volgen! De eerste 10 personen die me volgen, volg ik meteen terug ❤

Het Pad van de WaarheidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu