Hoofdstuk 6.

203 17 3
                                    

"Lelijkerd, waar ben je met je gedachten?" Met moeite haal ik mijn blik van het raam vandaan. Het regent vandaag.. Op de een of andere manier heb ik altijd iets met regen gehad. Dat getik van de regendruppels tegen het raam, een wandeling maken in de regen, in plasjes water staan.. Ge-wel-dig.

Ik kijk naar Siham die me afwachtend aanstaart. "Ga maar alvast schat. Bedankt voor deze geweldige werkdag. Oke nu heb ik aardig genoeg gedaan, optyfen." Lachend kijkt Siham me aan. "Ik mag jou echt a mattie. Loveyou bitch."

Terwijl Siham wegloopt, vul ik mijn evaluatieformulier in en pak ik mijn tas. "Ben je er nog knapperd?" Ik draai me om en zie Batuhan staan. Zucht.. Ik pak mijn tas en loop weg zonder nog een woord te zeggen tegen hem.

Buiten aangekomen neem ik diep adem, eindelijk frisse lucht.. Plotseling voel ik en hand op m'n arm. Ik draai me om en kijk tegen een gespierde borstkas aan. Ik durf niet omhoog te kijken, bang dat ik de mysterieuze man weer zie.

"Waarom kijk je me niet aan?", zegt een zware stem. Ik raap al mijn moed bijeen en kijk omhoog, recht in de twee colabruine ogen. Shit..

"Kun je me met rust laten?", zeg ik met een trillende stem. Ik ben zo zenuwachtig en mijn handen trillen. Wat gebeurt er met me?

"Gaat het wel Amina..?"
Geshokeerd kijk ik omhoog. Hoe the fuck weet hij mijn naam? Ik trek snel mijn arm los en ren naar de auto. In de auto aangekomen probeer ik tot adem te komen. Rustig Amina, laat je niet gek maken door hem. Hij heeft je vast de hele dag gestalkt waardoor hij je naam weet. Hij is wel echt fucking mooi..

Zuchtend start ik de auto en rijd met vaart weg. Thuis aangekomen kijk ik naar de schoenen om te zien wie er thuis is. Doen jullie dat ook HAHAHAHAH? Ik loop naar binnen en spring bijna op mn moeder. "MAMAAAAA HBIBAAAA IK HEB JE ZO ERG GEMIST!" Lachend kijkt ze me aan. "Hoe was je tweede werkdag hbiba djellie?" Terwijl ik haar bijpraat over vandaag, zie ik dat m'n broer mijn Ben&Jerry's aan het eten is.

"What the fuck ben je gek ofzo? Wat eet je m'n ijs op? Wollah als je het nu niet terug legt he, ik zorg ervoor dat je nooit meer kinderen kunt krijgen!" Geschrokken van mijn woede-aanval blijft hij me 10 seconden aanstaren. Vervolgens barst de mongool in lachen uit en valt hij van z'n stoel. "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA ga jij mij aanraken a kleine rat?? Wat hebben ze op werk gedaan wat a chagerijn, ik sloop ze morgen allemaal voor je."

Zonder hem nog een blik te gunnen loop ik naar mijn kamer. Ik ga tegen de deur aan zitten op de grond. Wat is er met me?.. Waarom voel ik me opeens zo fucked up? Komt het omdat de onbekende jongen mijn naam weet?

Plotseling gaat mijn telefoon en zie ik dat ik een berichtje heb van een onbekend nummer. Ik open het bericht en ik zie dat er maar één woord staat..

"Amina.."

HELLOOOOO MEIDEN, IK HEB BESLOTEN OM GEWOON WEER AAN DIT VERHAAL TE BEGINNEN, EN VANAF NU GA IK GEWOON WEER REGELMATIG VERVOLGJES SCHRIJVEN. SUPER VEEL LOVE VOOR MIJN LEZERS. Bij de 10 stemmen gooi ik meteen een nieuw vervolgje online!

Voor de meiden die een verhaal schrijven en gepromoot willen worden, stuur me even een berichtje 😙

Ik heb een nieuwe snap dus voeg me toe op snap: amina-606
Zo kunnen we elkaar beter leren kennen ♡

Alleen maar loveeee ♡

Het Pad van de WaarheidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu