Dzień Kolejny
(Kontynułcja dnia po urodzinach
Budzę się z Chole odziwo byliśmy w samej bieliźnie niewiem kiedy się tu znaleźliśmy. Ale pamiętam że było bosko.
Wbił Deryl do pokoju oczywiście wcześniej zapukał:
-Słuchaj zdarzyło się to czego najbardziej się obawialiśmy- chodzi mu o to że cały świat zainfekowało zombie
-Dobra obudź resztę i się zbieramy.Ja obudze Chole i jej powiem.
-Chole- szturcnołem ją - wstawaj sytuacja "Z"(1) - wstała popatrzyła się na mnie.
Dzień Dobry Jacob -podniosła się i w przytuliła mnie szepcząc mi do ucha- Dziękuję za tą wspaniałą noc -siedzieliśmy tak jeszcze chwilkę i w końcu wstaliśmy ale zanim wstaliśmy był długi namiętny pocałunek.
A jak się ubrałem to poszedłem obudzić moja sis Cecylię ona jako jedyna spała sama.
-Młoda wstawaj sytuacja "Z" -obudziła się.
-Nie jestem młoda!Ale dobra wstaje.Wypad stąd!-wyszedłem.
W tym samym czasie:
-Wstawajcie księżniczki -powiedział Deryl do Estery , Amandy i Marty. Wszystkie obudziły się i popatrzyły się na niego z zachwytem.
-Jesteś Boski i taki cudowny byłeś w nocy!- powiedziały chórkiem i zaciągneły chłopaka na łóżko.Nie zdarzył im powiedzieć.I tak leżał całowany itp. przez dziewczyny.
Dopóki nie zawołałem z wszystkich razem z Chole na śniadanie.
-Cecylia i Deryl z dziewczynami śniadanie!!-krzyknęłem
-Chwila jeszcze!! -odkrzyknoł Deryl.
-Już idę..! -z niechęcią wrzasneła Cecylia.
-Dziewczyny wstajemy i muszę wam coś powiedzieć jest sytuacja "Z"-popatrzyły na niego z przerażeniem.
-Na prawdę?Dobra wstajemy- szybko się zebrali wszyscy.
-Śadajcie zaraz podam herbatę i cukier -powiedziała Chole. Ja z Chole jeszcze chwile się kręciłem po kuchni i usiadliśmy.
-Smacznego -powiedziałem i dostałem odpowiedź chórkiem.
-Dzięki i wzajemnie!
Śniadanie jedliśmy w milczeniu.
Po śniadaniu
Znów odezwali się wszyscy chórkiem.
-Dzięki za śniadanie.
-Spoko. Najadliście się? -wszyscy kiwneli głową potwierdzając moje pytanie pozytywnie.
-Dobra dziewczyny wszyscy wiemy jaka jest sytuacja idźcie się ogarnąć ,a ja przegadam z Derylem co robimy i kto za co jest odpowiedzialny. A po śniadaniu zaraz posprzątamy razem - Dziewczyny poszły się ogarnąć i po jakiś kilku minutach były gotowe.Ja z Derylem oglądaliśmy wszystko.
-Dobra najpierw sprzątamy po śniadaniu , a później opowiemy wam kto co robi.
Po kilku minutach wszystko posprzątaliśmy.
-Dobra to Chole ty nadzorujesz dziewczynami -dziewczny się zgodziły -natomiast ja z Derylem sprawdzimy busa i auto i broń.
-Młoda ty zajmiesz się lekami i poznosisz wszystkie torby i plecaki i pojemniki na jedzenie przygotujesz garnki te które nie są na indukcje ale możesz też wziąć wszelkie miski sztuczce talerze szklanki kubki i znajdź jeszcze jakieś gazety i kartony i wszystkie nasze pamiątki rodzine zbierz. -kiwneła głową i odparła.
-Ok. I nie jestem młoda!!
-Chole jedzenie wszystko co jest i jakieś cherbaty kawy i wg i pomożesz Cecyli -uśmiechnęła się i kiwneła głową zgadzając się.
-A "Aniołki Derela" -zaczerwieniły się i uśniechneły czyli spodobało sie im to -czyli chodzi o Esterę , Amandę i Martę tak na was będziemy mówić znośnie wszelką odzież obuwie i pomagacie Cecyli i Chole - one też kiwneły zgadzając się.
-Ja jeszcze sprawdzę co mamy najpierw do wykonania -dodał Deryl
-Dobra jest godzina 10 za dwie godziny tu się spotkamy.
Około dwie godziny później
-Jak widzę wszystko zrobione -powiedziałem - busem jadę ja z Chole i Cecylią , a Deryl ze swoimi Aniołkami autem. Każdy dostanie pistolet , a ja Derylem będziemy mieli pistolet i AK-47. Mamy jeszcze jeden dzień tutaj zjemy obiad i kolację i idziemy spać.
Po kolacji
(Jest taki przeskok bo przez dalszą część dnia nic ciekawego się nie działo)
-Posprzątamy i umyjemy to powkładamy do odpowiednich kartonów -wszyscy się zgodzili. Po 10 minutach rozeszliśmy się do pokoi. Cecylia do siebie. Deryl i jego Aniołki do siebie i było tylko słychać jak walą łóżkiem o ścianę. A ja z Chole do mojego pokoju jedynie tylko się namiętnie całowaliśmy i poszliśmy spać jako ostatni.(1) - "sytuacja "Z" " - chodzi o to że zombie zainfekowało cały świat nawet Polskę po za obszarami dobrze zabezpieczonymi.
CZYTASZ
Apokalipsa Zombie
AdventureJest to opowieść o Apokalipsie zombi która może kiedyś nastąpić. Wszystkie prawa zastrzeżone.