Ciąg dalszy dnia pierwszego
-Witam Wszystkich Zebranych W Pierwszy Dzień W Naszej "Osadzie" -powiedziałem i wszyscy zaczeli klaskać. -Dobra zaczniemy od tego że każda rodzina , grupa itd. musi mieć swojego przedstawiciela możecie się naradzić i osoba wybrana podchodzi się wpisać bo co jakiś czas będą zebrania tylko z przedstawicielami. Potrzebujemy kogoś kto zajmie się sklepem z odzieżą , artykułami spożywczymi itd. i do tego kilka osób do sprzedaży w sklepie. -i zgłosiło się kilka osób. -Tylko sklep z bronią będzie osobno bo tym zajmie się mój przyjaciel i moja prawa ręka Deryl z Aniołkami. -i znów oklaski. -A teraz chcę oddać na chwile głos mojej kochanej żonie. -i oklaski znów ,kiedy ucichły zaczęła mówić Chole.
-Mój przedmówca , a także mąż przydzielił mi zarządzanie bankiem więc potrzebuje mądrych i wykształconych osób , więc proszę się zgłosić do mnie. Każda rodzina , grupa dostanie określoną kwotę i to co potrzebne czego nie mają w swoich domach. -dostała również oklaski. -Przekazuje głos mojemu mężowi.
-Dziękuję Kochanie. Zapomniałem jeszcze o tym że ja zarządzam wszystkim , ale też będę pracował jak każdy. Dobra jako że mam przedstawicieli rodzin i grup to są potrzebni przedstawiciele różnych grup. A jednym a raczej jedną z nich jest moja siostra Cecylia oddaje jej głos. -i znów oklaski.
-Dziękuję brat ja będę się zajmował problemami Dzieci i Młodzieży do lat 18 i niedługo będzie potrzebny mi zastępca więc po tym zebraniu niech zostaną Dzieci i Młodzież do lat 18. Dziękuje i oddaje głos mojemu bratu. -dostała oklaski.
-Dobrze i ostatnie przemówienie mojej prawej ręki. I Deryl mianuje Cię na kogoś podobnego do ministra obrony. Deryl oddaje tobie głos. -i znów oklaski.
-Dziękuję Jacob i jako że zarządzam bronią to każdy dostanie pistolet i coś do obrony. A każdy facet od 18 roku życia w zwyż ma się zgłosić do armii naszej "Osady". Każdy kto będzie w armii dostanie karabin maszynowy. Dziękuję jeszcze raz i oddaje głos Jacobowi. -i obowiązkowe oklaski.
-Dobrze jako że będzie tu dużo roboty to każdy przedstawiciel rodziny albo grupy zgłasza usterkę i kto się w czymś specjalizuje ma pomóc mu w tym. Jeśli w którymś domu trzeba zrobić jakieś rzeczy związane z remontem albo coś podobnego to proszę się zgłosić wszyscy się postaramy to naprawić. Są potrzebne osoby które: zajmują się stolarką , szklarz , krawiec , szewc itd. Jest też mi potrzebna ekipa która pomoże mi poprzywozić rzeczy itp. które zostały jeszcze w mieście w ,którym wszystko się zaczęło i z wszystkich stacji z paliwem przywieźć. Każdy kto zajmuje się danym zawodem przychodzi po kartkę i tam zbiera podpisy jeśli komuś pomógł to dostanie za to trochę więcej pieniędzy. I na każdą osobę jest określona kwota wszystkim zajmiemy się po zebraniu Dzieci i Młodzieży do lat 18. Jest mi potrzebna osoba która zajmie się sprawami osób od 19 roku życia w zwyż. -zgłosił się Remek z rodzinki , która została znaleziona przez nas w Legnicy. -Dobra to Remigiusz pamiętaj. Jest też potrzebny ksiądz i kilka pielęgniarek i lekarzy. Dobrze mam nadzieje że to wszystko, a osoby które chcą pomóc mi w z więzieniu tych rzeczy z Bolesławca to się zgłoszą jutro rano tutaj w tym miejscu. Dziękuję za waszą cierpliwość i za wysłuchanie mnie , Chole , Cecylii i Deryl. Mam nadzieje że nikt nie ma zastrzeżeń. Dziękuję proszę o rozejście się do domów , a Dzieci i młodzież do lat 18 proszę o zostanie na spotkaniu. Dziękuje. -wszyscy zaczeli klaskać i gwiazdać.
Zebranie trwało nie całe pół godziny i po tym zrobiliśmy co do nas należało i spisaliśmy kto do czego i kto za co odpowiada itd.Dziękuję jeśli jeszcze to czytasz. Dziękuję że jesteś.
Ciastek
CZYTASZ
Apokalipsa Zombie
AdventureJest to opowieść o Apokalipsie zombi która może kiedyś nastąpić. Wszystkie prawa zastrzeżone.