Dzień opuszczenia przez nas mojego i Cecyli domu
Obudziłem się z Chole w tym samym czasie.
-Dzień dobry kochanie -powiedziałem ona się zarumieniła i odpowiedziała.
-Dzień dobry misiek -też się uśmiechnęłem i wtuliła się w mnie dałem jej całusa i zaczełem wstawać.
-Dobra Chole trzeba wstawać i pobudzić resztę -wstałem i założyłem pierwsze lepsze spodnie i bluzkę a jej rzuciłem ubrania , które należały do niej i moją bluzę.
-Wstawaj ubieraj się idź zrobić co do jedzenia ja obudze resztę i przyjdę Ci pomogę -ja wyszedłem z pokoju i poszedłem obudzić resztę.
-Cecylia wstaw.... -co dziwne nie spała.
-Nie śpię. Coś jeszcze chcesz!? -powiedział leko zdenerwowana.
-Tak. Wstawaj zaraz śniadanie. - wyszedłem i usłyszałem tylko.
-Spoko.
Poszedłem do pokoju w ,którym spał Deryl z swoimi Aniołkami.
-Deryl wstawaj. -powiedziałem i podniósł się popatrzyły na mnie i położył się spowrotem ,postanowiłem krzyknąć.
-Deryl wstawaj do cholery!!! -wszyscy się obudzili Deryl i jego Aniołki.
-Dobra wstajemy! -dostałem odpowiedź chórkiem.
-Śniadanie zaraz będzie.
-Spoko idź już -wyszedłem i poszedłem się jakoś normalnie się ubrać i szedłem na dłu pomóc Chole przy śniadaniu. Po chwili wszyscy byli już na dole.
-Smacznego -powiedziałem. Jedliśmy w milczeniu. Po 20 minutach wszyscy zjedliśmy śniadanie.
-Dobra najpierw sprzątamy po śniadaniu, a później zabieramy materace z łóżek i pakujemy to co wczoraj przygotowaliśmy i sprawdzę jakie mamy zadania do wykonania. -po godzinie pracy było wszystko załadowane i tylko jeszcze wzięliśmy nasze dwa psy Romeo i Julię dwa rasowe długowłose owczarki niemieckie.
-Dobra sprawdziłem nasze zadania brzmią one następująco:
1. Musimy w mieście znaleźć miejsce w którym się zatrzymamy na następną noc.
2.Zdobyć ubrania wszystko co się przyda ze sklepów to wziąć.
3.Zebrać wszelką broń która jest dostępna w mieście.
4.Zdobyć jak najwięcej leków opatrunków itp.
5.Przygotować się na to co może nas spotkać i przetrwać jedną noc.
-Dobra ruszamy w mieście podzielimy się na 3 drużyny i hasło którym otwórzcie każdy sklep itd. to BC472177 .Wszystko jasne? -wszyscy kiwneli głową potwierdzając moje pytanie - Dobra ruszamy. -po 10 minutach jazdy dojechaliśmy do celu czyli miasta. I jeszcze około 10 kolejnych minut na do jechanie do ustalonego przez ze mnie miejsca czyli koło kina. Gdy byliśmy na miejscu było kilka aut i jak już wyszliśmy z pojazdów.
-Dobra to tak Chole, Cecylia jako że to moja siostra jest z nami w grupie. Deryl wy się podzielcie na połowę.
-Dobra to tak ja z Esterą , a Amanda z Martą. -dziewczny się zgodziły.
-Dobra pierwsze zadanie wykonane.
Drugie wykonuje każdy ale dobra przejdźmy do konkretu. Deryl ty i Estera broń najpierw sklep w Tesco i wszystkie pozostałe sklepy razem z apteką. Amanda i Marta szpital leki i opatrunki wszystko weźcie co zedycyną związane i wpadniecie do tej galerii obok szpital weźcie jakieś jedzenie z Polo i leki jak są. Z Matras Sport jakieś torby wszystko co się przyda.
Ja z Chole i Cecylią idziemy do galerii weźmiemy ciuchy i wszystko co się przyda. Dobra to niech każdy znajdzie jakieś auto w ,którym są kluczyki. -nie musieli długo szukać bo znaleźli po chwili. - Macie to dobra jedziecie tam gdzie macie jechać mamy na to około 2 godziny.Jeśli to czytasz to Dzięki że jesteś bo dzięki tobie pnę się ku górze i moja książka jest na 168 miejscu w kategorii przygodowe. I tu jeszcze raz Dziękuję moja kochanej przyjaciółce Lisiaczek bo gdyby nie ona to nie mogła/mógł czytać mojej książki więc naprawdę wielkie dzięki Lisiaczek 😊☺.
CZYTASZ
Apokalipsa Zombie
AdventureJest to opowieść o Apokalipsie zombi która może kiedyś nastąpić. Wszystkie prawa zastrzeżone.