Dzień opuszczenia miasta
2 godziny później
Chole, Cecylia i Ja byliśmy po półtorej godziny byliśmy gotowi do opuszczenia miasta. Po 10 minutach była reszta Nowi i Deryl z Aniołkami.
-Dobra -zaczełem -to przeładowujemy rzeczy ważniejsze do busa ,a wy wozicie resztę. I wtedy ruszymy i sprawdzę jeszcze jakie mamy zadania i jaki jest kod do otwierania sklep itp. I później wam powiem wszystko. -po około 30 minutach wszystko było gotowe i ja znałem kod i zadania.
-Dobra mam zadania i kod. KOD to L690547 , bo następne miasto to Legnica.
A zadania brzmią:
1.Mamy znaleźć nowe auta i znaleźć więcej ludzi , którzy będą mogli nam pomóc.
2.Zdobyć więcej ubrań , leków i jedzenia.
3.Przetrwać trzy dni.
4.Zdobyć coś żeby móc się porozumiewać i zdobyć więcej materacy itp.
-Dobra to ruszamy i zaczynamy prawdziwą przygodę. -powiedziałem i po 5 minutach wyruszyliśmy.
Około 3 godziny później byliśmy w kolejnym mieście czyli Legnicy
Zatrzymałem się i wyszedłem i powiedziałem Derelowi i Albusowi co robimy.
-Dobra najpierw wchodzimy gdzieś gdzie się zatrzymamy i tam szukamy żywych.
Pierwsze lepsze zabudowania w mieście albo jakieś bloki lub tereny chronione. -po 5 minutach byliśmy w terenie chronionym , ale i tak wyśadliśmy z bronią w ręku. Po około 10 minutach znaleźliśmy żywych w piwnicy.
-Halo!Jest tu ktoś? -zapytałem
-Tak...Kim jesteś i czego chcesz tutaj!? -dostałem odpowiedź
-Jestem Jacob i szukam żywych nie jestem sam może się przyłączycie do mnie i reszty nie bójcie się. Macie jakieś zapasy? -odpowiedziałem i zapytałem.
-Mieliśmy ale właśnie przed chwilą się skończyły.
-Wyjdź i się pokażcie nie musicie się bać. -i nagle ukazała mi się postać mężczyzn z żoną i dziećmi.
-Jak się nazywacie? -zapytałem. Zaczął mówić mężczyzn.
-Ja jestem Remigiusz to moja żona Martyna mamy 30 lat , a to nasze dzieci Julita i Ernest. Julita ma 10 lat , a Ernest 16 lat.
-Możemy obrać wasz dom na trzy dni jako kwaterę główną? -zapytałem.
-Jasne odpowiedział Remigiusz. Może jeszcze w czymś wam pomóc? -zapytał Remigiusz.
-Tak w jeździe po Legnicy bo nie znam miasta. -odpowiedziałem -Poznajcie resztę
Chole lat 18 moja dziewczyna, Estera lat 18 moja przyjaciółka i Aniołek Deryla zrozumiecie później , Amanda lat 18 również moja przyjaciółka i także Aniołek Deryla , Marta lat 18 i również moja przyjaciółka i też Aniołek Deryla , Deryl lat 18 mój przyjaciel, Cecylia lat 17 moja siostra. A teraz ludzie których znaleźliśmy w Bolesławcu Nicol i Sophie siostry pierwsza 17 lat , a druga 16 , Albus lat 28 dowódca tak zwanych nowych i jego brat Harry lat 16. Możemy na was mówić RODZINKA ? -zapytałem.
-Jasne -odpowiedziała RemikDziękuję po raz kolejny mojej kochanej przyjaciółce Lisiaczek bo gdyby nie ona to byś nie mógł tego czytać ponieważ to ona jest największą inspiracją dla mnie.
Ciastek...
CZYTASZ
Apokalipsa Zombie
AdventureJest to opowieść o Apokalipsie zombi która może kiedyś nastąpić. Wszystkie prawa zastrzeżone.