7

4.3K 349 35
                                    

Daniel Crosslen

"Féligszítt cigarettát érzek a számban a csókod íze helyett, és nem jön álom, az enyhetadó, mert nem tudok én meghalni se, élni se nélküled immár"

Kiléptünk a friss levegőre, ami kellemesen hideg volt, kissé csípte az arcomat. Elkezdtünk sétálni, de láttam Reyen, hogy nem igazán ismeri a környéket, és a várost.

- Akarsz játszani? - kérdeztem a mellettem sétáló lányt, aki gyanakvó tekintettel mért végig. Világ életemben imádtam a játékokat, főleg amit szóban játszanak, de pókerben is otthon vagyok.

- Attól függ mit - nevetett fel zavartan, majd megigazította a táskája vállát. A haját kissé fújta a szél, az arca meg enyhén kipirosodott. Azok alapján, amiket az előző órákban megtudtam róla, csak még kíváncsibb lettem, és még jobban érdekelt ez a lány.

- Egyszerű játék. Kiss, marry, kill. Az a lényeg, hogy mondok neked három személyt, akik közül ki kell választanod, hogy kivel házasodsz, kit csókolsz meg és kit ölsz meg - nevettem fel. Ennek eggyel durvább változata a Kiss, marry, fuck, de azt inkább nem akartam feldobni az első randin lehetőségként, szerintem érthető okokból. Nevetve nézett rám Audrey, és ilyenkor csillognak a szemei, szájánál gödröcskék és apró ráncok jelennek meg. A kisugárzása nagyon nagy hatással volt rám, annyira, hogy én is meglepődtem.

- Rendben. Játszunk - mondta, majd kíváncsian nézett rám, jelezve, hogy kezdjem.

- Akkor válassz: Channing Tatum, Ryan Gosling, és Theo James - szedtem össze az összes híresebb színészt a férfiak közül, akiket ismerek. Rey arca grimaszba torzult, mire elnevettem magam.

- Ne igazság, ez tök nehéz játék! - mosolygott, majd válaszolt: - Ryan Gosslingot ölném meg, Channing Tatummal csókolóznék, és összeházasodnék Hawaiion egy hatalmas lagzi keretében Theo Jamessel - nevetett fel.

- De ugye tudod hogy nem feltétlenül ugrál ki vonatokból, és és gyilkol embereket a védelmedben?  - nevettem fel, mire ő is elröhögte magát.

- Persze hogy tudom. Na, de én jövök. Palvin Barbi, Gigi Hadid és Kendall Jenner - nézett rám, majd az arckifejezésem láttán újra elnevette magát.

- Basszus, ez egyre nehezebb. Akkor... Palvin Barbit elveszem feleségül, Kendallt ölöm meg, és Gigi Hadiddal folytatok nyálcserét - szólaltam meg, mellettem pedig Rey az utolsó  kifejezésemre játékosan elfintorodott. Úgy éreztem hogy témánál vagyunk, mert semmire se vágyok jobban, minthogy megcsókoljam, de attól tartok hogy ez még túl korai lenne. Más lánynál már biztos vagyok benne, hogy a kávézó mosdójában, sőt már a könyvtárban történt volna egy s más, és hiába az összes klisés duma, hogy "de hát ő más lány", én akkor is így éreztem. Olyan volt mint egy apró, vékony kristály. Ki van téve az élet veszélyeinek, és bárki összetörheti egy pillanat alatt. Késztetést éreztem, hogy vigyázzak rá, ugyanakkor ez a gondolat meg is rémített, hiszen nem akartam hogy túl gyors legyen a tempó Rey számára, hiszen... Még nem is járunk, jesszusom. Egy randin vagyunk túl, lehet nem is akar velem többet találkozni.

Tovább játszottuk a játékot, egészen addig, amíg észre nem vettem, hogy kezdünk fázni. Elindultunk vissza a kocsi felé, miközben tovább beszélgettünk.

- Mindig is el akartam jutni Olaszországba - szólalt meg Audrey hirtelen. Mosolyogva néztem rá.

- Miért pont oda?

Don't make me sadWhere stories live. Discover now