Multimedya; karakter tanıtım videosu
ELİSA ARDEN
18 YAŞINDADIR VE LİSE SON ÖĞRENCİSİDİR. ANNESİNİ 16 YAŞINDA KANSER NEDENİ İLE KAYBETMİŞTİR.BABASI ENGİN, ONUN TEK GÜVENDİĞİ İNSANDIR. KENDİLERİNE AİT HOLDİNGLERİ VARDIR VE KÖTÜ YAŞANMIŞLIKLAR SEBEBİYLE ANKARA'DAN İSTANBUL'A TAŞINIRLAR.
KOYU RENKLERDEN HOŞLANIR. BOKS YAPMAK HOBİSİDİR. KALABALIK ORTAMLARI SEVMEZ VE KENDİNİ KORUYABİLECEK YAPIYA SAHİPTİR.ALKIN ULUHAN
19 YAŞINDA VE LİSE SON OKUMAKTADIR. AİLESİNDEN AYRI YAŞIYOR. ARABA GALERİLERİ VARDIR.
KOYU RENKLER TERCİHİDİR. SERT MİZAÇLI VE DEDİĞİM DEDİK YAPIYA SAHİPTİR. BAKIŞLARI VE SARSILMAZ DURUŞU İLE İNSANLARIN YAKLAŞMAYA ÇEKİNDİĞİ BİR KİŞİLİKTİR.KIVANÇ TUNA
19 YAŞINDADIR VE ALKIN'IN EN YAKIN ARKADAŞLARINDAN BİRİSİDİR. SERT GÖRÜNTÜSÜNÜN ALTINDA NEŞELİ BİR KARAKTER YATMAKTADIR.
KAĞAN YÜCEL
19 YAŞINDADIR. ALKIN'IN ÇOCUKLUK ARKADAŞIDIR. AİLESİNİ TRAFİK KAZASINDA KAYBETMİŞTİR. HEM OKUYUP HEMDE BABASINDAN KALAN ŞİRKET İLE İLGİLENMEKTEDİR.SERT DURUŞUNUN AKSİNE, MERHAMETLİ VE DUYGUSAL BİR KİŞİLİKTİR.
ARAT ÖZTÜRK
19 YAŞINDADIR. VARLIKLI BİR AİLEYE SAHİPTİR. ASYA GÜNEŞ İLE 2 YILDIR SEVGİLİLERDİR. SİNİRLİ BİR YAPIYA SAHİP OLMAKLA BİRLİKTE KISKANÇLIĞIYLA DA ASYA'YI ÇİLEDEN ÇIKARTIR.
ASYA GÜNEŞ
18 YAŞINDADIR. ANNESİNİN BUTİĞİ, BABASININ İSE ŞİRKETİ VARDIR. ARAT ÖZTÜRK İLE SEVGİLİDİRLER. SEVİMLİ YÜZ HATLARINA SAHİPTİR. DERSLERİNDE BAŞARILIDIR. SEMPATİK AMA FAZLA İLETİŞİM KURMAYI SEVMEYEN BİR YAPISI VARDIR.
ELÇİN AHSEN
19 YAŞINDADIR VE LİSE SON ÖĞRENCİSİDİR. BİR YIL SINIFTA KALMIŞTIR. ALKIN'I SAPLANTILI BİR ŞEKİLDE SEVMEKTEDİR. KİBİRLİ VE ŞIMARIK BİR YAPIYA SAHİPTİR. DAVRANIŞLARINDAN DOLAYI İTİCİ BİR KIZDIR.
VUSLAT DEMİR
19 YAŞINDADIR VE DEDESİNDEN KALMA ŞİRKETİN TEK VARİSİDİR. CANA YAKIN, KORUMACI VE GÜVENİLİR OLMAKLA BİRLİKTE SERT BİR DURUŞA DA SAHİPTİR.
ARYA KARHAN
18 YAŞINDADIR. ŞİRİN BİR KIZ KARDEŞE SAHİPTİR. BABASININ ŞİRKETİ VARDIR. SEMPATİK, MERAKLI VE GÜLER YÜZLÜ BİR KIZDIR.AÇIK RENKLERDEN HOŞLANIR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ SEN İNANDIR
Teen Fiction"Zaten siyah tüm renkleri barındırmıyor mu içinde , öyleyse diğer renklerde mutluluğu aramanın anlamı ne..." On altı yaşında annesini kaybeden genç bir kızın, on sekiz yaşında bütün kötü anılarını unutabilmesi için şehir değiştirmesiyle aşk serüven...