-3. BÖLÜM/YENİ ÇOCUK-

187 20 9
                                    

Multimedya;Vuslat DEMİR

Ben kaşlarımı çatmış gözlerine bakarken "Dikkat etsene" diye ani çıkışıyla irkildim.Ama bunu belli etmedim tabiki. Sadece göz devirip omuz atarak yanından geçerken, kolumu tutup" Özür dilemeni bekliyorum!" dedi.

Kolumu elinden hızla çekip dikleştim ve gözlerimi gözlerine sabitledim. "Hadi ya! neden ki?"

Cevabıma sinirlenen Alkın "bana çarptın! sence yeterli bi sebep değil mi?" dedi kelimerin üstüne bastırarak. Asla özür dilemeyecektim.

"Hadi ben görmedim, sen nereye bakıyordun da bana çarptın? "

"Nereye baktığımı çok mu merak ettin?" diye sordu alayla. Bu gereksiz ve ukala hareketleri cidden sinirimi bozmaya başlamıştı.

Ben ona içimden hakaretlerimi saydırırken sessizliğimi evet olarak anladı ve bir yeri işaret ederek "Bak işte orası Elisa Hanım" dedi. Gösterdiği yere baktığımda, sarı çiyan diye adlandırılan tipten bi kızla karşılaştım. Kızı fazla süzdüğümü anlayınca yüzümü buruşturarak Alkın' a döndüm.

"Yeter bu kadar saçmalık! Sende , nereye baktığında inan umrumda değil." dedim ve aklıma gelen alaylı cümleyle elimi yumruk yapıp sırıtarak Alkın'ın omzuna geçirdim."Hadi koçum göster kendini ve o kızı tavlamadan gelme."

Alkın ' ın sinirlendiğini kasılan çenesinden anlamıştım ama takmayıp ağzı açık bize bakan Arya ' ya göz ucuyla bakıp ilerledim.nasıl olsa peşimden gelirdi. Malum Arya ve soruları...

Sınıfa vardığımda bu derste edebiyat olduğu için cam kenarında arkadan üçüncü sıraya oturup camdan dışarıyı seyretmeye başladım.Peşimden gelen Arya hızla yanıma oturdu.

''Kızım ne yaptın sen öyle!! okulun en psikopat tipine niye bulaşıyorsun? başına bela olursa görürsün. yürekmi yedin kızım sen...''

Arya konuşmaya devam ederken sınıfa Abbas hoca'nın girmesi ile Arya susmak zorunda kaldı. Tipine öldüğüm! Abbas hoca beni Arya'nın çenesinde kurtardı. Abbas hoca aynı zamanda müdür yardımcısı olduğu için kayıta geldiğimizde de tanışmıştık. Arya'nın ağzı sussa hareketleri rahat vermeyince çantamı alıp en arka sıraya oturdum.Arya tip tip bakıp önüne döndü. Hiç çekemem seni Arya!!

Hoca masasında oturmuş sınıf defterini doldururken, kapının bir kez çalınıp açılmasıyla sınıfa sarışın, mavi gözlü, uzun boylu, sert yüz hatları olan bir genç erkek girdi.

''Hocam yeni öğrenciyim'' dedi gür sesiyle. Sınıftaki kızlar arasında hemen bir fısıldaşma baş göstermişti zaten.Hoca defterden başını kaldırıp ''kendini tanıt ve boş bir yere geç evladım" dedi."Adım Vuslat DEMİR Özel Biltek Kolejinden geldim."

Adının Vuslat olduğunu öğrendiğim çocuk boş sıra ararken göz göze geldik ve hafif bir gülümsemeyle bana doğru gelmeye başladı.Hadi ama ben tek oturacaktım!! yan taraftaki sıradan bir hareketlilik olunca kafamı o tarafa çevirdim. Alkın'ın yanında oturan yoklamada adını öğrendiğim Kağan çantasını alarak benim yanıma attı. Yavaş hareketlerle sırasından kalkarak yanıma oturdu.Kafamı tekrar Vuslat'a çevirdiğimde Kağan'a sert baktığını gördüm Vuslat Arya'nın yanına çantasını atarak oturdu.

Yanımdaki hareketlenmeyle aklıma gelen Kağana döndüm. Alkın'la el hareketleriyle hararetli bir şekilde tartışıyorlardı.Sanırım Alkın sinirlenmişti. Bunu çatılan kaşlarından ve Kağan'a sert bakmasından anlıyordum.Kağan tekrar bana bakarak gülümsedi ve "Tanışma fırsatı olmadı, Kağan ben" dedi.Eline baktım ve gülümseyerek elimi uzattım "bende Elisa" elimi çekip önüme döndüm.Arya'nın arkasını dönüp Vuslatı işaret ederek gözlerini pörtletmesiyle omuz silktim.Arya bıkkınlıkla önüne döndü.Ama şu kısa sürede Arya'yı ne kadar tanıdıysam eminim Vuslatla da birazdan samimi olurdu.

Dersin ve okulun normal ve olaysız geçmesiyle sonunda ilk günümü bitirip okuldan çıkabilmiştim.Otoparka geldiğimde arabama ilerlemeye başladım. arabamın yanına geldiğimde Vuslatın siyah bir arabaya doğru ilerlediğini gördüm. Beni fark edince baş selamı verdi, bende ona aynı şekilde karşılık vererek arabama bindim.Yorgun olduğum için bir an önce eve gidip yatmak istiyordum bu yüzden hızla arabamı evde doğru sürdüm.

Arabadan inince anahtarımı çıkarmaya erinip zili çaldım. Kapıyı açan Hacer teyze "hoşgeldin güzel kızım" diyerek beni karşıladı."Hoşbulduk"diyerek odama çıkmaya başladım.Üstümü değiştirip elimi yüzümü yıkadıktan sonra yatağıma uzanıp komidinimin üzerinden tabletimi aldım.

İlk gün olduğu için ödev yoktu bu yüzden rahattım. Sonra aklıma gelen fikirle tableti açıp Facebook hesabıma giriş yaparak uyuz olduğum Alkından başlayarak bugün tanıştığım kişileri araştırmaya başladım. Alkın ULUHAN yazıp ilk çıkan sayfaya baktım.Fotoğraflarına bakarken eh işte idare eder diye mırıldandım.Kimi kandırıyorum ki o sert yüz hatları, yüzüne ayrı bir güzellik katan küçük burnu ve kızları bile kıskandıracak uzun kirpikleriyle bir ressamın özenle yaptığı sanat eseri gibi. gerçekten yakışıklı. Diğerlerinide araştırdıktan sonra gözlerimin ağrımasıyla tableti kapatıp kendimi uykuya bıraktım...

*******

Sabah yine o iğrenç alarm sesiyle uyanmak zorunda kaldım. Yatakta biraz oturup kendime gelmeyi bekledim. Ardından kalkıp banyoma ilerleyip günlük rutinlerimi halledip dolabımdan yeni aldığım okul formamı çıkarıp giyinmeye başladım.

Eteğimin bu kadar kısa olduğunu fark etmemiştim aynaya baktığımda anladım.Sütlü kahverengi etek ,üstüne yeşil çizgileriyle beyaz lakos çok hoş duruyordu.

Saçlarımı tarayıp salık bıraktım sabah sabah saç yapmakla uğraşamazdım.Makyaj yapmayı pek hoş bulmadığım için yapmadım.

Babamla günaydınlaşıp kahvaltımı yapıp evden çıktım. Arabama binip okula ilerlemeye başladım.Okula vardığımda Arya okul bahçesinin bankında tek oturuyordu beni fark etmiş olmalı ki gülerek bana doğru yaklaşmaya başladı.yanıma geldiğinde gülümseyerek "Günaydın" dedi hafif tebessümümle "Günaydın" diye karşılık verdim. İyi kız ayrıca çokta güzel,sevmeye başladım bu kızı tabi çok soru sormadığı zaman.

Birlikte okula doğru ilerlerken" günaydın Elisa" diye seslenilmesiyle sesin Kağan ' a ait olduğunu anlayıp çevreme bakındım onların grubunu gördüğümde Kağan "yanımıza gelsene" diye seslendi. Gruba göz attığımda kavga ettiğim çoçuğun ve Alkın' ın bana sinirle baktığını gördüm. Diğer çocuğu anlıyorum sonuçta kavga ettik. Peki Alkın ' a ne oluyordu da bana sinirle bakıyordu. Aman zaten onu takan kimdi!. Kağan ise tebessüm ediyordu. İçlerinden bir kız ve oğlanda sarılmış bir şekilde oturuyorlardı, sanırım sevgililerdi. Arya'ya dönerek "şunlara bir bakıp, geliyorum."dedim. Arya baş sallayıp yanımdan uzaklaşırken, bende yavaş adımlarla onlara doğru ilerlemeye başladım. Artık şu meşhur grubu tanıyalım bakalım....

ALKIN NEDEN ELİSA'YA O ŞEKİLDE BAKTI??

SİZCE ALKIN ELİSA DAN HOŞLANIYOR MU??

VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM ARKADAŞLAR ESİRGEMEYİN :D

EN KISA ZAMANDA YENİ BÖLÜMÜ YAYINLAYACAĞIM...

BENİ SEN İNANDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin