Alkın'ın bana olan şaşkın bakışları sertleşirken, Kağan'ın şaşkın bakışlarıda kaybolup yüzüne ona yakışan gülümsemesi yerleşti. Kağan bana yaklaşarak "Lütfen burda spora başladığını söyle.." derken, hala kum torbasının yanında dikilmiş bize bakan Alkın da, Kağan'la aynı anda "Burda spora başlamadığını söyle!" demişti.
Her zamanki gibi Alkın'ı umursamayıp ona boş boş baktım ve Kağan'a dönüp "Burda spora başladım." der demez, Alkın önüne dönüp daha bir sinirle kum torbasını yumruklamaya başladı.Bir insanın kaşı hep mi çatık olur anlamıyorumki! Alkın'ın yumrukları spor salonunu inletirken,Kağan deri koltukları işaret ederek oraya doğru gitmeye başladı.Kağan'ın peşinden deri koltuklara yöneldim ve benden önce oturmuş olan Kağan'ın yanına rahatça kendimi bıraktım.
Alkın oturmamdan rahatsız olmuş olacak ki, varlığını unuttuğum Erdinç'e "Ne işi var bunun burada Erdinç!?" diye azarlar bir şekilde sordu.Anladık beni istemiyorsun da bu kadar belli etme.Sanki bizde sana çok meraklıyız!
"Abi Elisa Hanım kaydını yeni yaptırdı.Boks için gelecekmiş." demesiyle ben de onu onaylamak için "evet" dedim.Alkın sinirli bir şekilde son kez kum torbasına vurdu ve merdivenlere doğru yürümeye başladı.
Kağan'ın şaşkın bir şekilde bana dönerek "Elisa beni şaşırtıyorsun!"demesiyle,sırıtarak ayağa kalktım.
"İki gün oldu tanışalı daha çok şaşırırsın.Neyse oturmaya gelmedim, beni kum torbalarımla baş başa bırakın" dedim ve tam dönecekken, Kağan ayağı kalkarak "Boş ver kum torbalarını, ben seni çalıştırırım, böyle hocayı bir daha nerde bulacaksın."
Gülerek "Çalıştır bakalım." dedim. Kağan beni boks malzemelerinin olduğu tarafa doğru yönlendirirken, Alkın'ın tekrardan kum torbasına doğru ilerlediğini gördüm.Bu gitmiyormuydu ya!
Alkın'ı çözemiyorum.Çünkü tavırları hareketleri garibime gidiyor.Bana karşı bazen iyi oluyor bazen kötü oluyor diyemem.Çünkü her zaman bana karşı kötü.Aslına bakarsan sadece bana karşı mı onu bile bilmiyorum.Benden nefret ediyor desem, daha yeni tanıştık sonuçta.Her ne kadar uyuz olsada kişiliğini ve soguk görüntüsünün altında yatan sıcak biri var mı merak ediyorum. Acaba beni....
"Hadi Elisa gelsene" Kağan'ın bana seslenmesiyle, Alkın analizim yarıda kaldı. Ah Kağan bırakta düşüncede de olsa çözeyim şu Alkın'ı...
"Tamam geliyorum." Kağan 'ın elime ne ara tutuşturduğunu bilmediğim boks eldivenlerini elime takarak boks ringinin içinde beni bekleyen Kağan'ın yanına zıplayarak çıktım. Ellerimi bir kaç kez birbirine vurarak olduğum yerde zıpladım. "Geç karşıma hırçın kız." Ellerinin avuç içlerini bana doğru açmış, bekleyen Kağan'ın karşısına geçtim. Dalga geçercesine "İncinmezsin değil mi?" dedim . Kağan tepkime gülerek"Başla artık da görelim marifetini." demesiyle Kağan'ın ellerine vurmaya başladım.
Biz böyle gülerek yarım saatten fazla çalışırken artık yorulmuştuk ama uzun zamandır yapmadığım için kendimi durduramıyordum.
Alkın da yorulmuş olacak ki kendini deri koltuklara atmış telefonuyla ilgileniyordu. Tabi arada bize sert bakışlarını atmayıda ihmal etmiyordu.
"Kağan ben artık yoruldum.Bıraksak mı?" Kağan da yorulmuş olacak ki itiraz etmeden eldivenleri çıkardı ve ringden indi sanırım çok yorulmuştu. Çünkü ben gelmeden önce de çalışıyordu.ben de peşinden ringden indim. Kağan kendini Alkın'ın yanına atmıştı bile karşılarına geçerek "Ben eve geçiyorum.Başka zaman yine gelirim." derken bir andan da eldivenlerimi çıkarmakla uğraşıyordum.Benim uğraşlarım Alkın'ı sıkmış olacak ki, oturduğu yerden ellerimi kendine doğru çekerek eldivenleri çıkartmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ SEN İNANDIR
Teen Fiction"Zaten siyah tüm renkleri barındırmıyor mu içinde , öyleyse diğer renklerde mutluluğu aramanın anlamı ne..." On altı yaşında annesini kaybeden genç bir kızın, on sekiz yaşında bütün kötü anılarını unutabilmesi için şehir değiştirmesiyle aşk serüven...