Był 16 stycznia akurat miałam ferie. Weszłam na facebooka, żeby sprawdzić co nowego słychać w wielkim świecie. Naruciak dał na grupę ,,Ciuraki" informacje o tym, że robi dzisiaj o 20 live. Ucieszyłam się. Znowu sobie razem pośpiewamy. W samą porę to zobaczyłam, bo była 19:55. Szybko powędrowałam na Youtube.
**Adam**
Cześć ciuraczki! Jak tam u was!? Wreszcie długo oczekiwany live. Najpierw sobie troszkę pośpiewamy, a potem zrobimy Q&A. Zanim zaczniemy mam dla was nowinkę. Za tydzień w piątek odbędzie się MeetUp w Katowicach. Wiem, że wielu z was się o to pytało...a więc jest! Zapraszam wszystkie klopsy, a teraz zaczynamy :)
**Ja**
W Katowicach? Hmm, jest szansa żeby pogadać z Adamem i zrobić wspólne zdjęcie.
Zadzwoniłam do Nikoli - mojej najlepszej przyjaciółki, ona też lubi Naruciaka. Powiedziała, że niestety, ale nie może jechać. Podzwoniłam do paru moich koleżanek, ale żadna z nich nie mogła. No trudno pojadę sama.
Dni w szkole minęły bardzo szybko. W między czasie napisałam list do Adama, który dam mu osobiście. W ten sam dzień przyszła też moja bluza ,,Ciurak Wear" na którą czekałam bardzo długo.
No i w końcu nadszedł ten dzień. Szybko się ubrałam i poszłam do szkoły. Godziny szybko zleciały. Zjadłam obiad i pojechałam do galerii handlowej. Spotkanie było w Empiku. Przyszło chyba z 200 osób. Czekałam 5 godzin (dosłownie -,-). Gdy wszyscy wyszli poszłam do Adama. Jakiś facet z ochrony przytrzymał mnie i powiedział, że już za późno.
Kolejny niewypał w życiu :)
Rozpłakałam się i wybiegłam ze sklepu. Nagle zza siebie usłyszałam głos, który był mi bardzo dobrze znany.
**Adam**
Poczekaj!!!!
Stanęłam jak słup i nie wiedziałam co zrobić. Dobrze wiedziałam, że to Adam.
**Ja**
A-Adam?
**Adam**
Tak. Przepraszam cię za tamtego typa. Wiem, że czekałaś od początku i przepuszczałaś innych, bo nie chciałaś się pchać. O! Widzę, ze masz moją bluzę! No proszę!
**Ja**
No mam, uwierz mi uwielbiam cię. Miałam dać ci ten list na zlocie, no ale mi się nie udało. Proszę.
**Adam**
O dziękuje! Na pewno z chęcią przeczytam. Masz może chwilkę? Mam problem moja siostra jutro przyjeżdża, nie widzieliśmy się dawno i chcę jej zrobić mały prezent. Może pomożesz mi coś dla niej wybrać?
**Ja**
Jasne, że tak.
Poszliśmy z Adamem do Saturna. Kupiliśmy jej miętowe słuchawki. Przy okazji wygłupialiśmy się.
**Adam**
Dziękuje. W ogóle jak się nazywasz?
**Ja**
Ola :)
**Adam**
Super. Tu masz mój numer telefonu. Jak będziesz chciała pogadać to dzwoń.
**Ja**
Dziękuje :)
Pożegnaliśmy się i pojechałam do domu.
---------------------------------------------------------
Hej!
Jeśli podobał Ci się rozdział to bardzo mnie to cieszy. Kolejny mam nadzieję, że będzie jutro :))))))
Pozdroooo :)
Małgi <3
CZYTASZ
Spełnione marzenie | Youtuberzy
FanficMam na imię Ola. Mam 17 lat i obecnie mieszkam w Katowicach. Niespodziewanie przeprowadzam się do Poznania.