Am ajuns acolo la ora 20:00, chiar mai devreme decat ma asteptam. Ma uitam timida la clubul ce se afla drept in fata mea. Era mare, avea doua etaje, presupuneam ca parterul il inchiriase pentru noi. Puteam sa vad in spatele geamurilor care ma desparteau de acea cladire, multe mese frumos aranjate care ne asteptau, iar in mijlocul incaperii nu era nimic, de parca podeaua ne striga sa mergem la dans. Am pasit tematoare catre intrare, fiind intampinata calduros de catre sarbatorit.
-Daaan! La multi ani! am zis eu, inmanandu-i un pachet rosu, legat frumos cu o funda mare, apoi pupandu-l pe obraz.
-Multumesc mult, Kim! a zis el, in timp ce ma imbratisa. Si mai ales mersi ca ai venit. Esti singura persoana punctuala, ceilalti parca vad ca or sa mai intarzie.
El s-a dus sa puna muzica, iar eu mi-am comandat un cocktail, asteptandu-l sa termine de ales melodiile pe care se va dansa mai tarziu. Am inceput sa il analizez: purta un sacou negru, care acoperea o camasa alba, stramta ce ii scotea foarte bine in evidenta abdomenul perfect lucrat. Purta blugii lui obisnuiti, dar care ii veneau perfect: erau albastri, stramti, punandu-i in evidenta un posterior care poate face orice fata sa saliveze. El era slab de fel, nu era plin de muschi, dar avea acel ceva ce il facea irezistibil. Cu greu mi-am luat ochii de la corpul lui si i-am observat parul saten inchis, pe care de obicei il avea aranjat, iar care acum era ciufulit. Cat de bine ii statea, ii dadea un aer misterios si sexy. Deodata isi intoarce privirea catre mine, ochii mei intalnindu-se cu ochii lui de culoarea ciocolatei. Mi-am intors repede privirea in alta parte, nereusind sa imi stapanesc un suras timid, asa ca am luat repede o gura din bautura mea. Ce ciudat, il cunosc de atata timp, dar niciodata nu l-am observat asa cum o fac acum, parca ar fi prima data cand il vad...
-Ce faci? s-a auzit deodata o voce calda langa mine. M-am intors si l-am vazut stand la cativa centimetri de mine, privindu-ma direct in ochi. Eu am cazut intr-un fel de transa, vazandu-l asa aproape, dar mi-am revenit destul de repede.
-Bine, asteptam sa mai vina lume sau sa termini tu cu muzica, sa am si eu cu cine vorbi...
-Pai, acum sunt aici. Sau si mai bine, ii vad pe Ed si pe Claire, scuza-ma putin.
Ma bucur ca venisera cei doi, ma intelegeam foarte bine cu ei, desi stiam ca sunt impreuna deci vor sta mai mult unul cu celalalt si mai putin de vorba cu altii. Nu dupa mult timp au inceput sa vina mai multi, din clasa eram doar cativa, si stateam cu totii impreuna, iar pe langa noi au mai venit si de la alte clase, pe care ii stiam doar din vedere dar cu care nu vorbisem niciodata. Cei mai multi incepusera sa danseze, unii stateau la masa si priveau, isi savurau bauturile sau pur si simplu stateau la barfa. Dan se plimba prin toate partile, ba sa schimbe melodiile, ba sa danseze cu vreo fata. Eu stateam in mijloc, nu ma opream din dansat chiar daca deabia ma mai tineau picioarele. Voiam macar un dans cu el, atat. Dar el statea cu prietenele lui sau mai lua cate o pauza sa mai rada cu baietii.
-Hei, esti singura? s-a auzit o voce cristalina care m-a trezit la realitate.
-Buna! Da, sunt singura... ma gandesc ca poate ma invita vreun baiat, doar ca in afara de Dan nu cunosc pe nimeni.
-Te inteleg, eu ii cunosc pe toti, dar tot singura sunt. Cred ca te multumesti cu mine deocamdata. Apropo, eu sunt Cassie.
-Eu sunt Kim, imi pare bine! Si ai dreptate, fetele singure ar trebui sa stea impreuna. Cine stie cine ne-o observa?
Am inceput sa chicotim, dansand cat mai provocator pe orice melodie se auzea: chiar daca era pop, rock, manea. Pana la urma ni s-au alaturat doua fete: Anne si Indra, dar ele au facut repede cuceriri. Deodata incepe o melodie mai lenta, care necesita un partener pentru dans.
-Hei, vad ca ati inceput sa va cunoasteti! a zis Dan, apropiindu-se de mine, alaturi de un alt baiat, brunet cu ochii de un albastru foarte patrunzator, care a luat-o pe Cassie la dans in secunda doi. Kim, tu esti cam singura cu care n-am dansat, ce zici? Mi te alaturi?
Am facut semn ca da, deja imi inghitisem toate cuvintele. Nu puteam sa cred ca in sfarsit dansez cu el. L-am luat de gat, iar el si-a pus mainile pe talia mea, tragandu-ma foarte aproape de el. Tot timpul dansului nu a zis nimic, dar la sfarsit cand ne-am desprins unul de celalalt, s-a uitat adanc in ochii mei si mi-a spus ca dansez foarte bine. Eu ramasesem fara cuvinte, ma uitam fix la el si nu stiam ce sa mai zic. S-a apropiat de mine, foarte incet, pana cand fata mea era doar la cativa milimetri de fata lui.
-Heey, toata lumea! Am ajuns! Dan, iubitule, unde esti? a rasunat o voce de fata in toata incaperea care era linistita din cauza ca nu mai pusese nimeni o alta melodie.
-Allie! In sfarsit ai ajuns! Dar chiar stii sa iti faci intrarea! zise Dan, departandu-se rapid de mine si ducandu-se la fata aia.
Nu stiam ca are prietena. De cand am auzit-o spunandu-i "iubitule" am incercat sa ma conving ca era doar un apelativ spus in gluma, dar visele mi-au fost zdrobite cand am vazut ca o saruta. Am inceput sa o analizez indeaproape: era putin mai inalta decat mine, avea parul lung si saten-roscat, indreptat cu placa, ochii de la departare pareau negri, dar cred ca erau caprui inchis. Purta o rochie crem, stramta, cu doua palme mai sus de genunchi, iar in picioare avea niste pantofi crem, cu toc cui, care ii dadeau un aer elegant, dar foarte sexy. Arata bine, chiar foarte bine... ce puteam sa zic? Imi pare rau doar ca nu am apucat sa il sarut pe Dan, voiam sa fac o cucerire in seara asta, dar toti baietii care imi atrasesera atentia erau luati. M-am dus la bar si am baut cateva shot-uri de tequila pana am simtit ca am ametit de-a binelea, dar inca eram in stare sa dansez.
Deodata au bagat o melodie de striptease, Joe Cocker - You can leave your hat on. Baietii care aveau prietene s-au asezat pe cate un scaun, acestea dansand lasciv in fata lor. Eu eram inca la bar, privind in gol spre Allie cum se urca pe Dan si cum incepe sa ii dea camasa jos, dezvaluindu-i un abdomen perfect. Nu mai puteam sa ma uit la el, asa ca am fugit in baie, sa imi revin putin. Doamne, dar bine mai arata baiatul asta. Il voiam, macar in seara asta. Niciodata nu tinusem la un baiat, imi placea doar sa ma distrez cu ei, asta voiam si acum, doar ca nu aveam cu cine. Voiam sa ii fur macar un sarut. Atunci m-a lovit norocul, a intrat in holul care ducea la baia baietilor si a fetelor, unde ma aflam si eu. Ohh, de aproape arata si mai bine. M-am dus la el si am inceput sa il sarut pasional, sa il trag cat mai aproape de mine. El mi-a raspuns la sarut si m-a lipit de perete. Il voiam, mult de tot, doar ca nu am ajuns prea departe ca s-a oprit.
-Kim, scuze dar nu pot face asta. Nu ar trebui.
-Haide, baby. Nu o sa stie nimeni.
-Nu iti imaginezi cat de mult as vrea, dar o iubesc pe Allie si o sa ramana asa. Hai sa ne prefacem ca nu s-a intamplat nimic.
-Hm, bine... cum spui tu.
Am iesit in fuga din baie, mi-am luat geaca pe mine, geanta si am plecat acasa fara sa mai spun ceva cuiva.
CITEȘTI
Saruta-ma, baiete!
Roman pour AdolescentsIntotdeauna am crezut ca e doar o distractie, un gest neinsemnat, dar cand viata mea si a celor din jur se schimba din cauza unui sarut, sunt pusa in fata deciziei de a alege sa lupt pentru cel pe care il iubesc sau sa renunt si totul sa revina la n...