Am inceput sa ma plimb prin casa, fara sa fac nimic. Ma simteam trista fiindca Andrew se suparase pe mine. Stiam ca o sa ma impac maine cu el, dar nu ma puteam gandi la nimic altceva. Eram singura, voiam neaparat pe cineva langa mine. Fara sa imi dau seama, am luat telefonul si am format numarul singurei persoane pe care o voiam langa mine.
-Hei, Kim! s-a auzit vocea lui Dan la celalalt capat al telefonului.
-Buna, iubitule! Ce faci?
-Sincer sa fiu, ma plictisesc de moarte, astept sa treaca timpul si sa te revad.
-Ce dragut esti! Tocmai de aia te-am sunat. Mi-era dor de tine si am vrut sa te intreb daca vrei sa vii pe la mine sa ne uitam la un film.
-Sigur ca vin, dar parintii tai sunt de acord, da?
-Nu imi pasa, lucreaza toata ziua, au multe ture de noapte, deci dau foarte rar pe acasa. Eu practic locuiesc singura, am invatat sa ma descurc asa.
-Imi pare raum daca te mai simti singura vreodata, sa imi spui si vin cu cea mai mare placere.
-Multumesc mult, te ador, sa stii. Hai, sa fii la mine intr-o jumatate de ora.
Dupa ce mi-a aprobat si am ales filmul, am inchis telefonul si am inceput sa ma pregatesc. Am pus filmul, unul romantic, sa se descarce. Am pregatit cateva gustari, cum ar fi sandwichuri, chipsuri, dulciuri si de baut am ales suc si energizant. Intr-un fel as vrea sa iau si bauturi, dar am zis sa fim cuminti in seara asta. M-am imbracat in niste pantaloni de pijama foarte scurti, roz pal si intr-un maieu alb larg. Cand am fost eu gata, am auzit o bataie in usa. M-am dus sa ii deschid lui Dan, iar cand a intrat a ramas cu ochii pe mine, fara sa fie capabil sa mai spuna nimic.
-S-a intamplat ceva?
-Da! Tu vrei sa ma inebunesti? Ar trebui sa fie ilegal sa arati atat de bine.
Am inceput sa rad si l-am lasat sa se faca comod. S-a pus in pat, iar eu m-am ghemuit langa el. Un timp nu a mai zis nimeni nimic, eram atenti la film, dar cand personajele au trecut la lucruri mai picante, m-a luat in brate si a inceput sa ma sarute. Mi-am pus mainile in parul lui si l-am tras mai aproape, apoi el a inceput sa imi ridice bluza, incet.
-Hei, tine-ti mainile acasa! Am hotarat ca nu facem prostii.
-Bine, iubita mea, cum vrei tu, spune el, incercand sa para dezamagit.
Am zambit ca un copil, i-am mai dat un sarut scurt si am continuat sa ne uitam la personajele care isi declarau dragostea nesfarsita. Stateam in bratele lui Dan, cu capul pe umarul lui si ma uitam hipnotizata la acel cuplu, care era atat de fericit de parca nimic nu i-ar putea desparti. Imi amintea de noi si asta imi umplea inima de fericire. Deodata primesc un mesaj si vad ca e de la Allie. Nu ii spusesem lui Dan ca sunt prietena cu fosta lui si nici nu o sa o fac deocamdata. O sa astept momentul potrivit.
-Cine ti-a dat mesaj? a intrebat el curios.
-O prietena, stai calm, am spus eu citind mesajul.
"Ce mai faci, Kim?"
"Bine, sunt acasa... cu Dan. Ne uitam la un film. Tu ce faci?"
"Sper ca nu am intrerupt nimic, nebunaticilor. Voiam sa iti spun ca am vorbit cu Britt si ne-am gandit sa mergem maine seara in club, sa nu mai asteptam pana vineri. Ce zici?" a venit mesajul ei dupa vreun sfert de ora.
"Nu, nu facem nimic. Sigur, ne vedem maine. Te pup!"
-Kim, filmul s-a terminat si s-a facut cam tarziu. Ar cam trebui si eu sa plec.
-Nu! Te rog, ramai cu mine.
-Vrei sa dorm la tine?
-Da, stai aici. Nu ma lasa singura, spun eu privindu-l cu ochi de catelus.
CITEȘTI
Saruta-ma, baiete!
Teen FictionIntotdeauna am crezut ca e doar o distractie, un gest neinsemnat, dar cand viata mea si a celor din jur se schimba din cauza unui sarut, sunt pusa in fata deciziei de a alege sa lupt pentru cel pe care il iubesc sau sa renunt si totul sa revina la n...