„Ooo Caitlyn!" vítá nás všemi dívkami známý Ezreal.
Ezreal je dobrodruh, který hledá různé drahokamy. Moc tomu nerozumím.
„OOO A přivedla sis i kamarádku!"
Někdy mám chuť mu jednu vrazit.
„Pomůžeš nám dopadnout Jinx. Podle důvěryhodných zdrojů Jinx vlastní magitechnickou zbraň."
Zajímalo by mě, kdo ji tu zbraň udělal, protože to nebyl nikdo z Piltoveru.
On nasadil svůj zvrhlý úsměv a zeptal se „Caitlyn, ty jsi vždy, tak vážná..." přiblížil se ke mně „To se mi na tobě líbí!"
Vi bouchla do zdi, která se následně rozsypala na kousíčky.
„Tak pomůžeš nám?" řekla drsně Vi.
Nikdy jsem ji takovou neviděla.
„No nekecej! Snad nám tu někdo nežárlí? Nebo ano? Co myslíš velká růžová královno?" vysmál se Vi.
„Mohl bych vám pomoct, ale bojím se, že skončím jako ta zeď, kterou jsi rozbila Vi." Řekl Ezreal.
Vi se naštvala, napřáhla ruku a hodlá Ezreala praštit.
„Vi! Ne!" vykřikla jsem.
Chytla jsem oběma rukama její velkou ruku. „Tvoje rukavice jsou teď magitechnické! Jednou ranou ho zabiješ!"
Vi se vzdala. Ezreal se začal hanlivě smát.
„Čemu se tlemíš?" zeptala se Vi.
Ezreal drze odpověděl „Vám dvěma!"
„Proč?" naštvala se Vi a Ezreal po velkém výbuchu smíchu sebral sílu a řekl „Protože jste vtipné! Vy dvě jste pravý opak té druhé! Jste si, tak odlišné, až se k sobě hodíte! HAHAHAHA!"
Vi se na mě podívala s výrazem, kterým mi říkala, abych ho zastavila dřív, než ho zabije. Přistoupila jsem k Ezrealovi zeptala jsem se ho „Ezreale? Plánuješ mít děti?"
Ezreal se zvrhle usmál a odpověděl „Ano, chceš být jejich matkou?"
„Neplánuj!" řekla jsem mu a kopla jsem ho do rozkroku.
„AU! Dobře, dobře! Chápu, už nebudu provokovat!" možná jsem to trochu přehnala, ale pravdou je, že se takto chová pouze ke mně. K ostatním dívkám by si to nikdy nedovolil. Vypráví jim příběhy ze svých výprav a jeho chování je poněkud jiné.
„Nemůžu vám pomoct, protože taky něco řeším." Řekl Ezreal.
Já a Vi jsme odešli z Ezrealovo doupěte. V tu chvíli mi zavolal Jayce.
„Cait! Cait! Našel jsem něco, co ti vyrazí dech!" řekl Jayce nervózně.
„Co jsi našel?" ptám se ho
. Jayce chvíli mlčel a potom temně odpověděl „Jinxin úkryt!"
ČTEŠ
Šerifka z Piltoveru: Caitlyn
ActionVe krásném a bohatém městě Piltover se objevila nová teroristka, která se nazývá Jinx. Svými útoky naštvala místní šerifku Caitlyn, která se právě vrátila z dovolené. Chytí ji Caitlyn dříve než Jinx zníčí celé město? (OPRAVENÁ VERZE)