Z Ekkovo vzpomínek...
„Hochu, máš talent! Spolupracuj se mnou a nebudeš litovat!" řekl neznámý muž, jehož tělo bylo nahrazeno součástky.
Člověk už by si myslel, že ten muž není člověk, ale robot. Ekko ho potkal na Zaunských trzích, které jsou v Zaunu pouze jednou za rok. „Kdo jste?"
Muž odpověděl „Jmenuji se Viktor. Jsem nejlepší vynálezce v Zaunu! Vím o tobě už delší dobu. Vím, že si na stejné úrovni jako já! My dva spolu můžeme dokázat nemožné!"
Ekko se na něj podiveně podíval a potom bez rozmyšlení odpověděl „Nééé!"
Viktor je šokovaný „Cože?! Dobrá tedy! Nepotřebuji tě! Právě si zahodil šanci se stát slavným a uznávaným!"
Ekko začal zívat a pomalu a znuděně odchází od Viktora.
Současnost...
Zatímco Ekko vzpomínal, tak já si povídala s Jinx.
„Jací byly tvý rodiče?" ptám se ji.
Zasmála se a odpověděla. „Moje máma mě strčila do blázince. Haha! Neměla mě moc ráda, ale můj táta, ten mě odtamtud dostal. Byl to psychiatr, který byl, tak trochu šílený. Už od mala mě učil střílet. Vždy ze mě chtěl mít policistku! Haha! Říkal mi různé vtipy, ale bohužel ho se otrávil Zaunskými výpary. Našla jsem jeho závět. Bylo tam napsáno, že v Piltoveru žije má starší sestra."
Vi se začala povídat s Ekkem. Nevím proč, ale nějakým způsobem mi to vadí.
„Proč jsou pro tebe ty vynálezy, tak důležité?"
Ekko Vi odpověděl „Protože jsou magitechnické. A ještě k tomu jsou nebezpečné! Když se dostanou do nesprávných rukou, tak může být Zaun v ohrožení. A to nemohu dopustit!"
Do debaty jsem se připletla já a Jinx.
„Ségra! Už mi ho zase balíš! Radši si více všímej Caitlyn! Hahaha!" řekla Jinx a dala Ekkovi pusu na tvář, aby Vi věděla, že Ekko je již soukromý majetek.
Vi se podívala na mě a já se zčervenala.
Proč? Zatraceně! Proč se na mě takhle dívá? Je to jako by mě chtěla políbit. Chce mě políbit? Cítím nadšení, ale i strach. To mi nekecej! Já se snad do Vi ZAMILOVALA!
„Jsi v pořádku?" zeptala se Vi.
Ihned jsem nabrala sílu a přestala se červenat. Díky bohu!
„Jsem! Jsem v pohodě!" Odpověděla jsem ji.
Vi a Jinx šli dál. Ekko stál a zíral na mě s pitomým úsměvem na tváři.
„Co je?!" zeptala jsem se ho přísně.
Ekko odpověděl otázkou „Máš Vi ráda, že jo?"
Co to! Jak si to ten grázlík může dovolit! Nebudu mu odpovídat! Cože! Já se už zase červenám! Co to se mnou krucinál je!?
„Já to věděl! Neboj se šerifko! Nic nevykecám. Líbí se mi koukat, jak se trápíš!" řekl Ekko.
To už mě nutí po něm vystartovat. Ekko se smíchem utíká za Jinx a Vi. Nezbývá mi než mu jeho drzost pro tentokrát odpustit.
Došli jsme na místo, kde se údajně Ekko potkal poprvé s Viktorem.
„Věděl jsem, že jsem přijdeš!" Řekl mechanický muž, který seděl na lavičce před námi.
„Kde mám své vynálezy?!" Přešel Ekko z radosti do vážného výrazu.
Všechny jsem rozmontoval a sestrojil, aby pasovaly do mého těla. Díky Ekko, díky tobě jsem silnější než kdy předtím!" Řekl Viktor.
Ekko po Viktorovi vystartoval, ale Viktor mu dal pěstí do tváře a tím Ekka naprosto vyřídil.
„Ekklisi!" zařvala ustaraně Jinx. „Viktoreto! Zaplatíš za to, že jsi zdemoloval tvář mého kluka! Haha!"
Jinx začla po Viktorovi střílet, ale kulky se odrážely. Začala jsem po něm střílet také, ale marně. Viktor chytl Jinxinu magitechnickou zbraň a praštil ji s ní do hlavy. Vi se rozeběhla po Viktorovi, ale také neuspěla. Viktor byl silnější.
Zatraceně! Zbyla jsem tu už jen já! Vidím, jak se Viktor rozeběhl a dal mi pěstí. Byla to taková rána až jsem proletěla lavičkou. Naprosto nás sejmul.
Zavírají se mi oči a upadávám do kómatu......
ČTEŠ
Šerifka z Piltoveru: Caitlyn
ActionVe krásném a bohatém městě Piltover se objevila nová teroristka, která se nazývá Jinx. Svými útoky naštvala místní šerifku Caitlyn, která se právě vrátila z dovolené. Chytí ji Caitlyn dříve než Jinx zníčí celé město? (OPRAVENÁ VERZE)