Dorazila jsem s Vi do úkrytu, který údajně patří Jinx. Bylo to v jeskyni na jednom opuštěným ostrůvku poblíž Piltoveru. Když jsem vešla dovnitř, tak nebyl pochyb. Tohle místo je opravdu úkryt, který patří Jinx.
Děsí mě jen jeden znepokojující detail, když Jinx není ve svém úkrytu, tak kde je? Celá jeskyně byla posprejovaná růžovým sprejem. Uvnitř jeskyně byly dvě místnosti. V jedné bylo staré hnědé křeslo a kolem něj spousty raket, bouchaček a bomb. V té druhé bylo spousty použitých sprejů a odpadky od jídla. Už dorazilo k jeskyni několik chlapů z laborky
. „Chci otisky prstů z těch plechovek od sprejů." Nařídila jsem jim.
Jeden z laborantů se urazil „Ale šerifko, však těch plechovek je tu snad milion!" usmála jsem se na něj a vstřícně mu řekla „Užij si zábavu!"
Všimla jsem si v místnosti za křeslem, že vlevo v rohu stojí velká skříň. Otevřela jsem ji a uvnitř skříně byla díra. Vchod do další místnosti.
„Vi! Pojď jsem!" Zakřičela jsem.
Vi přiběhla a hned se zajímala o to, co jsem našla.
„Počkej tady. Tou dírou se ty neprocpeš." Řekla jsem ji.
Vi mlčky nafoukaně odvrátila pohled ode mě. Vlezla jsem do třetí místnosti. Nebylo tu moc světla. Najednou jsem zaslechla smích. Vytáhla jsem z opasku baterku a posvítila si před sebe.
Stála tam! Ta šílená, s bílou pletí, modrými dlouhými vlasy a děsivými oči! JINX!
„Jsem blázen! Máma mě nechala vyšetřit." Řekla mi.
Nechápu proč to řekla. Je vážně šílená. Jinx se začala opět ďábelsky smát a potom ukázala prstem do tmy. Naznačila mi tím, abych tam posvítila.
Pane bože! Byla tam načasovaná bomba, která odpočítávala 30vteřin!
„Bude BUM!" řekla Jinx a zmizela ve tmě.
Rychle jsem se stáhla.
„Bomba! Všichni ven!" křičím po celé jeskyni
. Laboranti stihli utéct. Já také. Kdo chybí? Ale ne! VI!
Bomba vybuchla a zničila celý úkryt. Z Jinxina úkrytu jsou trosky a někde mezi nimi je pohřbená Vi.
Za tohle Jinx zaplatí, a to velice draze!
ČTEŠ
Šerifka z Piltoveru: Caitlyn
حركة (أكشن)Ve krásném a bohatém městě Piltover se objevila nová teroristka, která se nazývá Jinx. Svými útoky naštvala místní šerifku Caitlyn, která se právě vrátila z dovolené. Chytí ji Caitlyn dříve než Jinx zníčí celé město? (OPRAVENÁ VERZE)