12.Krádež

87 5 0
                                    


„Tak co, Jinx? Našla jsi v Piltoveru tu svoji sestru?" ptá se Ekko. 

Vede nás do svého domova. 

Jinx se začervenala a odpověděla „No samozřejmě! Hahá! Je to ta znuděná a velká růžovka! Jmenuje se Vi. Ta vedle ní je protivná Piltoverská šerifka Caitlyn. Furt se cpe mezi mě a Vi!" 

Ekko se podíval na Vi a potom na mě. Jenomže, když na mě pohlédl viděla jsem v jeho očích zhnusení.

 „Jednou bude Piltover zastíněn Zaunem!" hned na to se podíval na Jinx a šli cestou dál.

 Blbost! S jeho názory nesouhlasím! Nevím, z jakého důvodu nemá rád Piltover, ale jedno je jasné... Zaun zůstane navždy špinavým zločineckým městem s jedovatými výpary. 

Ekko si za pár minut začal povídat s Vi.

 „Vyrostla jsem v ulicích Piltoveru. Dokonce jsem byla zlodějka. Nevzpomínám si na svoje rodiče, takže nevím jestli je pravda to, že Jinx je moje sestra." 

Ekko se zasmál a podrbal se na hlavě. „Také jsem dítě ulice. Žiju s partou přátel. Jsou to děti ulice. Jsme chudí a okrádáme bohaté Pilťáky, ale NIKDY neokrademe někoho chudšího, než jsme my anebo člověka, který je na tom stejně!"

 Jinx se připletla do jejich debaty „Hele ségra! Ekklis je můj!" 

Ekko se naštval a napomenul ji „JIINX! Jmenuji se EKKO né EKKLIS!" 

Jinx se smutně podívala na Ekka a ukápla jí slza z pravého oka. Ekko se podíval na mě a zamračil se. Hned na to se zeptal „A ty jsi tu proč?" 

Já mu zdvořile odpověděla „Přišla jsem do Zaunu kvůli geniálnímu vynálezci." 

Ekko se zamyslel a potom řekl „Jo? A jak se jmenuje?" J

á mu s falešným úsměvem a skrytým vztekem odpověděla „Jmenuje se Ekko." 

Zase se zamyslel a zasmál se „No, tak toho neznám!" V tu chvíli jsem ho chtěla chytit a rozbít mu hlavu o stěnu nebo o zem. Ekko je sice genius, ale taky je to drzej fracek! Jak si tohle může ke mně dovolit! Hrrrr! V tu chvíli Vi opustila skupinku a přišla ke mně. 

„Stalo se něco?" zeptala se. 

„Už chci domů!" zavrčela jsem. Než jsem stačila odpovědět, tak Ekko s Jinx se zastavily a Ekko řekl „Tak jsme tady!" stáli jsme za městem před malou jeskyní. Trochu mi připomínala Jinxin úkryt, který byl vyhozen do povětří.

 Vešli jsme dovnitř. V Ekkově úkrytu byli všude kusy šrotu a jinak nic. 

„Co se to tu stalo?! Kde mám své vynálezy?!" Vykřikl Ekko. 

To znamená...Že ho někdo okradl? Vpravo v rohu byl vstup do další místnosti. V tom rohu byla tma a jediné, co šlo vidět byly děsivé červené oči. Něco tam bylo a vrčelo to. Hned na to z toho vstupu vyskočil jakýsi vlk!

 Skočil po Vi, která ho odrazila. Ekko najednou se objevil za vlkem a chytl ho za krk.

 „Vrat mi mé vynálezy!" Vzteká se Ekko. 

Jinx a já jsme začali po vlkovi střílet. 

„DOOOOOOOOOST!" vykřikl vlk. 

Umí mluvit? Takže to není jen obyčejné zvíře? Je to Zaunský mutant? Jak typické pro Zaun! 

Vi se rozeběhla a dala do vlka takovou ránu až vlk odletěl a udělal v Ekkovo skrýši další místnost. Chytli jsme vlka a přivázali ho ke stromu. Když se probudil, tak jsme ho začali vyslýchat. 

Šerifka z Piltoveru: CaitlynKde žijí příběhy. Začni objevovat