„Vi musím ti oznámit, že JSI MOJE SESTRA! Haha!" Tak to neznělo moc přesvědčivě.
„Můžu se podívat?" zeptala se Vi.
„No jasně, sestřičko!" řekla s hrdostí Jinx.
Vi se podívala na fotku a potom se smutně podívala na Jinx. „Promiň, ale já nejsem tvoje sestra."
Takže to není Jinxina sestra?
„Ale co to povídáš? Hahaha! Však na té fotce jsi ty!" řekla Jinx, Její šílenost už začíná být smutná Vi mi podala fotku.
Na té fotografii byla nějaká dívka se zelenými vlasy. Byla Jinx hodně podobná. Její pleť byla bílá stejně jako u Jinx.
„Jak sis mohla Vi splést s touhle podivnou holkou?" zeptala jsem se ji.
Jinx se na mě podívala a odpověděla „Tak jako tak. Vi je moje sestra!"
Vi se chytla za hlavu. Na jednu stranu je ráda, že Jinx není její sestra, ale na druhou stranu si k ní našla jakýsi vztah kamarádství. Najednou je v místnosti ticho. Jinx ho přerušila „Ale no tááák holky! Běžte se podívat do sklepa. Je tam fotka mých rodičů. Možná si Vi vzpomene! Haha!"
Vi se podívala na mě. Šli jsme se podívat do sklepa. Když jsem tam rozsvítila, tak jsme obě zjistily, že žádná fotka tady není. Je tu jen velká časová bomba.
Ihned jsem chtěla utéct, ale Jinx nás tady zamknula.
Ta potvora! Celé to na nás ušila! Ta žena na té fotce byla pravděpodobně její máma! Hned, co zabije mě a Vi, tak půjde zničit Piltover. Už ji nebude nic stát v cestě. Pravděpodobně měla připravený plán, kdybychom ji čirou náhodou zatkli. Využila Vi a teď má Piltover jen pro sebe! Zatraceně! Měla jsem to zjistit dříve!
„Tenhle dům je dřevěný, že ano?" zeptala se mě Vi.
Potvrdila jsem ji to. „Je na čase, abych vyzkoušela své magitechnické rukavice naplno!" řekla a začala ničit dům.
Do stropu udělala velkou díru. Trvalo minutu, než zničila konzistenci domu a dům se naprosto celý zřítil. Trosky domu nás zasypaly, ale díky Vi jsme se odtamtud dostaly cobydup! Když jsme vyvázli z trosek, tak jsme běželi, co nejdál od domu. V tu chvíli jsem uviděla Jinx.
Byla asi 2 km od domu. Seděla v tureckém sedu s popcornem a 3D brýlemi. Čekala na explozi. Došli jsme k ní a v tu chvíli bomba vybuchla. Byla to ohromný výbuch. Jinx se pouze smála i přesto, že jsme ji už chytli.
„Tohle si odpykáš Jinx!" řekla jsem ji.
Jinx se na mě podívala a začala pykat „Deset......devět......osm....sedm...."
Zrovna, když jsem se ji pokoušela nasadit pouta, tak mě kousla do ruky a odtrhla se od nás. Hodila před nás své chroustače.
„Tak hele dámy! Měly jste umřít v tom sklepě! Tu bombu pro mě udělal tatínek a vysloveně si přál, aby ta bomba někoho zabila!"
Vypadá to, že šílenost zdědila po svém otci.
„Vzdej se Jinx! Už nemá cenu bojovat. Prohrála jsi!" řekla jsem ji.
I přes její šílenost je Jinx až nadlidsky chytrá. Asi jsem ji neměla podceňovat. Nečekala jsem od ní takovou zradu.
„Já Jinx se nikdy nevzdávám! I moje zbraně mi říkají, že nad vámi vyhraju! Radí mi, abych vás rozstřílela na kousíčky! A moje zbraně nikdy NELŽOU! Hahaha!" Vytáhla svou magitechnickou zbraň a začala po nás střílet.
Trefila mě do nohy a do pravé ruky. Sesypala jsem se na zem, takže já jsem ze hry venku. Vi ty ji zvládneš! Vi přeskočila chroustače a dala Jinx ránu do břicha. Jinx odletěla do vzduchu. Za tři minuty dopadla na zem. Jinx je dopadena.
Vrátily jsme se do Piltoveru. Konečně jsem zpátky doma. Po celém to dobrodružství v Zaunu jsem konečně doma!
Hned, co se Jinx vrátila zpět do cely, tak jsem pozvala Vi do mé oblíbené restaurace s balkonem. Sedli jsme si na balkon, ze kterého je krásný výhled na moře. Vi si objednala kolu.
„Jsi v pohodě?" ptám se ji.
Vi je už od dopadení Jinx nějaká divná.
„Využila mě. Využila mých citů." Odpověděla.
No jo, přeci jen se za tu dobu stihla s Jinx spřátelit.
„Ta už se z vězení nedostane." Zaručuju ji.
Kvůli tomuhle jsem ji sem, ale nepozvala. Už jsem se s tím smířila......JÁ MILUJU VI! Nevím, jak se to stalo, ale musím jí to říct. A řeknu jí to! Tady a teď!
„Vi..." oslovila jsem ji.
Podívala se na mě.
„Musím ti něco říct..."
ČTEŠ
Šerifka z Piltoveru: Caitlyn
ActionVe krásném a bohatém městě Piltover se objevila nová teroristka, která se nazývá Jinx. Svými útoky naštvala místní šerifku Caitlyn, která se právě vrátila z dovolené. Chytí ji Caitlyn dříve než Jinx zníčí celé město? (OPRAVENÁ VERZE)