18.Šerifka z Piltoveru

128 13 6
                                    


„Cože!?" podivila jsem se. 

V ruce držím svou svačinu, kterou jsem rázem upustila na podlahu. Přede mnou stojí strážník Joe. „Dneska nám volali z Tuule, šerifko. Jinx a nějací vězni utekli." 

Ta holka tam byla sotva 24hodin! A už je venku! Z toho vězení se jen tak někdo nedostane. 

„Takže se tu Jinx brzo objeví." Oznámila jsem. 

„Víte, prý pomohla utéct nějakému sériovému vrahovi. Zanechal za sebou tři mrtvé bachaře." oznamil Joe.

 Nebudu mít klid, dokud vím, že si Jinx běhá na svobodě. Chci ji zase vidět za mřížemi! Vím, že se Jinx vrátí! Vím, že se znovu vrátí do Piltoveru a předvede nám další show, ale do té doby musíme pouze trpělivě hlídat Piltover.

Vešla jsem do své kanceláře, kde na mě čeká Vi. 

„Jinx uprchla z vězení." Oznámila jsem ji upřímně. 

„Co jsi to řekla?!" lekla se Vi.

 „Jinx je na svobodě." Oznámila jsem ji znovu. 

Vi je šoku. Napila se kávy a potom si zopakovala moje slova v hlavě „Jinx je na svobodě." Vi se podívala na mě s vykulenýma očima. „Co budeme dělat?! Musíme ji najít a dopadnout!" přikývla jsem a odpověděla „Nedělej si starosti. Bude jí chvíli trvat, než si pro nás připraví svou show. Do té doby se musíme připravit na její příští útok." 

Vi se opět napila kávy. Stále tomu nemůže uvěřit, svým způsobem já také ne. Do mé kanceláře vtrhl strážník Joe. 

„Šerifko!" vykřikl. 

Rychle jsem s děšením vstala ze židle. 

„Co se stalo?" ptám se ho. 

„Někdo přepadl Piltoverskou banku. Obklíčili jsme banku, takže nemá kam utéct, ale pachatel má v bance rukojmí." odpověděl s děšením.

 Sebrala jsem ze stolu klíče od auta a podívala se na Vi. „Uděláme si výlet?" Vi s radostí přikývla. 

Přijeli jsme k bance. Všude bylo plno policistů a různých jednotek. Strážník Joe mi podal megafon a začala jsem promlouvat k pachatelovi. „Vzdej se! Nemáš kudy utéct, všude kolem jsme to obklíčili! Vylez ven s rukama nad hlavou!" 

V tu chvíli se nad bankou udělalo temno. Místo krásné a modré oblohy je nad námi velký černý mrak plný smrti a smutku. Dveře od banky se rozlítly a odletěli kam si pryč. Pachatel nebyl člověk.

 Ze dveří vyšla velká černá bytost, kolem které vyzařovala černá aura. Neměla oči, vlasy, uši a ani nos. Jen pusu, která se usmívala. 

Kdo to je? 

Bytost k nám hrubým hlasem promluvila „Jsssem Gwer. Jssem shinigami, vy lidé se mým schopnostem nemůůůžeteee měřiiiit!"

 Gwer. Už samo to jméno zní děsivě a plné smrti. 

„Proč by shinigami vykrádal banku?" zeptala jsem se ho. 

Gwer se stále ďábelsky usmíval „Proootoožeee jseem musel přilákat jissstou dívkuuu! Nedávno měla umříííít, ale pouhou náááhodou přežilaaa."

 Vsadím se, že Gwer už zbavil života všechny své rukojmí v bance. Koho chtěl přilákat? Počkat! Snad nechtěl...přilákat mně! 

„Koho si chtěl přilákat?" ptám se ho.

 Všichni policisté na Gwera míří a čekají na důvod ho zastřelit. 

Hledám tebe Caittlyn! Měla jsssi umřít při výbuchu bomby v Zaunuuu." Odpověděl. 

Tušila jsem to, přeci jen jsem přežila jen díky Vi. 

„Nehodlám svůj život ukončit, Gwere! Je mi líto, ale být tebou, tak se vrať zpátky odkud si přišel!" nařídila jsem mu. 

Snad mě poslechne. 

Nemohu se vrátit. Tvouuu ssssmrt jsssem měl na ssstarossst já. Pán temna mi nařííídil, abych napravil sssvou chybu a zzbavil tě tvého živootaa! Až teprve potom sssse mohu vrátit s hrdosssstí zzzpátky." odpověděl a zahřmělo.

 Aha. Takže v tom případě ho budu muset zavřít do vězení za ten masakr, který pravděpodobně udělal v bance. 

Vi na něj vzteky skočila, ale Gwer ji od mrsknul rukou pryč. Má natahovací ruce. Je jako guma. 

Vypadá to, že můůj plán ssselhal! Ale neboooj ssse! Až tě přííííště navštívííím, tak sssi tvůůůůj život vezzzmu!" Gwer se vznesl k černému mraku. Hned na to v něm zmizel a mrak se rozplynul na obloze. 

Vypadá to, že Gwer se ještě ukáže. Na jeho příští příchod budu připravená. 

Ať moje město terorizuje Jinx nebo Gwer, oba skončí ve vězení. Piltover je moje město. A dokud žiju, tak ho budu chránit! Snažím se chránit Piltover před zločinem! Jmenuji se Caitlyn, ale místní mě nazývají ŠERIFKA Z PILTOVERU!!!

Tak dámy a pánové! Děkuji, že jste se dočetli až jsem. Doufám, že se vám příběh líbil. Budu rád za každý váš hlas,názor a nebo follow. Takže ještě jednou děkuji za přečtení a snad vás pobavím u nějakého dalšího příběhu. Zatím! 

S pozdravem Dejv666!

Šerifka z Piltoveru: CaitlynKde žijí příběhy. Začni objevovat